با علی حسنی جوان­ترین کارآفرین ایرانی آشنا شوید

علی حسنی متولد 1381 یکی از جوان­ترین کارآفرینان در ایران است که بسیاری از کاربران فضای مجازی از جمله اینستاگرام نام او را شنیده و یا جزو طرفداران ایشان هستند. در ابتدا باید گفت کارآفرین کسی است که یک مدل از تجارت را با سرمایه فیزیکی و انسانی توسعه و عملیاتی می‌­کند و متمایزتر از مدیر یک سازمان یا شرکت عمل می­‌کند. یک کارآفرین باید توانایی و مهارت لازم را برای خلق ایده‌­های ابتکاری جدید داشته باشد، آینده‌­نگری داشته باشد، خطرپذیر باشد و از شکست­‌ها درس بیاموزد و براحتی تسلیم مشکلات نشود. مسلماً همه کارآفرینان با محدودیت­‌هایی مواجه می­‌شوند که اگر نتوانند با آنها مقابله کنند و با ایده­‌های خلاقانه و رهبری قوی موانع را از سر راه خود بردارند هرگز شانس معروفیت را پیدا نخواهند کرد. علاوه بر آن یک کارآفرین با حل مشکلات به روش سودمند و البته سخت، فرصت­‌هایی را برای دیگران فراهم می‌­کند تا به بهبود زندگی­شان کمک کند و علی حسنی با وجود جوان بودن اما دارا بودن روحیه قوی، تفکر مالی بالا و پشتکار فراوان توانست بعنوان یک جوان کارآفرین ایرانی، موفق عمل کند.

با علی حسنی جوان­ترین کارآفرین ایرانی آشنا شوید

در ابتدا باید گفت کارآفرین کسی است که یک مدل از تجارت را با سرمایه فیزیکی و انسانی توسعه و عملیاتی می‌­کند و متمایزتر از مدیر یک سازمان یا شرکت عمل می­‌کند. یک کارآفرین باید توانایی و مهارت لازم را برای خلق ایده‌­های ابتکاری جدید داشته باشد، آینده‌­نگری داشته باشد، خطرپذیر باشد و از شکست­‌ها درس بیاموزد و براحتی تسلیم مشکلات نشود. مسلماً همه کارآفرینان با محدودیت­‌هایی مواجه می­‌شوند که اگر نتوانند با آنها مقابله کنند و با ایده­‌های خلاقانه و رهبری قوی موانع را از سر راه خود بردارند هرگز شانس معروفیت را پیدا نخواهند کرد. علاوه بر آن یک کارآفرین با حل مشکلات به روش سودمند و البته سخت، فرصت­‌هایی را برای دیگران فراهم می‌­کند تا به بهبود زندگی­شان کمک کند و علی حسنی با وجود جوان بودن اما دارا بودن روحیه قوی، تفکر مالی بالا و پشتکار فراوان توانست بعنوان یک جوان کارآفرین ایرانی، موفق عمل کند.

علی حسنی از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرد؟

علی حسنی در یک خانواده متوسط و در یکی از مناطق جنوبی تهران متولد شد و زمانی که به سن نوجوانی رسید هدف زندگی خود را مشخص کرد او می‌­خواست یک کارآفرین موفق که هم بخود و هم به دیگران فرصت زندگی بهتری می‌­دهد باشد. شاید شنیدن چنین آرزویی از زبان یک نوجوان و تطبیق دادن آن با واقعیت عجیب و خیالی به نظر برسد اما او ثابت کرد که اگر کسی بخواهد از سرمایه­‌های انسانی که خدا در اختیار او داده بنحو صحیح استفاده کند و هرگز ناامیدی را به خود راه ندهد می‌­تواند آروزهای خود را تبدیل به واقعیت نماید. هر شخص باید بعد از مشخص نمودن اهداف زندگی خود نقطه‌­ای را برای شروع آغاز کند و علی حسنی از سن 14 سالگی با دست­‌فروشی و پخش تراکت کار خود را آغاز کرد و بعد از آن به یادگیری کامپیوتر در زمینه نرم­‌افزار و طراحی سایت پرداخت سپس فعالیت خود را شبکه­‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام شروع کرد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌‌­های تبلیغاتی قابل رقابت با دیگر شرکت­‌های بزرگ تبلیغاتی را در فضای اینستاگرام را دارد.

علی حسنی تیم طراحی سایت تبلیغاتی خود را با دوستان مدرسه تحصیلی که داشت تشکیل داد تا بتواند خدمات خود را به شکل گسترده­‌تری به مردم عرضه کند. در ادامه برای اینکه بازار فروش خدمات را در سطح بالاتری گسترش دهد با به راه انداختن کمپین تبلیغاتی و جشنواره، مخاطبین بیشتری را جذب نمود و توانست مجموعه‌­ای را تشکیل دهد که به کار تولید محتوا، تبلیغات، بازاریابی و مدیریت شبکه مجازی مشغول بکار شوند. در کنار همه این فعالیت­‌ها وی به کار ارز دیجیتال هم علاقه­مند بود و آن را دنبال می‌کرد؛ به همین دلیل بعد از داغ شدن بازار ارز دیجیتال فعالیت خود را به این سمت برد و توانست فرصت­‌های دیگری برای کسب درآمد خود و دیگران فراهم کند. در واقع ایشان همواره به فکر کارهای بزرگتر، پیشرفت روزافزون، کارهای حرفه­‌ای‌­تر و درآمدزا می‌­باشند.

جوان کارآفرین ایرانی

یکی از ویژگی‌­های یک کارآفرین موفق این است که بتواند فرصت‌­ها را شناسایی کند این فرصت­‌ها می‌­تواند شامل یک ایده تجاری یا شناسایی استعدادهای دیگران و بهره‌­گیری از آنها باشد. داشتن چنین توانایی باعث می­‌شود تا کارآفرین بتواند کسب و کار خود را گسترش دهد و بتواند برای عبور از موانع و یافتن راه­ حل­‌های بهتر و کاربردی­‌تر درخشان عمل کند. علی حسنی، جوان کارآفرین ایرانی در یکی از مصاحبه­‌های خود رو به جوانان می­‌گوید پول و کار هر دو در جامعه ما وجود دارد فقط باید تلاش کنند و به سمت هدفی که دارند بدوند. همانطور که او توانسته بدون اینکه از جایی حمایت شود یا اینکه از سرمایه شخصی استفاده کند یک کارآفرین موفق شود. ایشان در سال 1398 بعنوان مدیر نمونه سال و بعنوان جوان­‌ترین کارآفرین ایران معرفی شد و اجازه نداد محدودیت­‌ها و مشکلاتی که سر راه هر کارآفرینی قرار می­‌گیرد مانع پیشرفت او گردد. همچنین علی حسنی در مصاحبه‌­های خود می­‌گوید که یک کارآفرین باید دارای قدرت تحلیل، ریسک­‌پذیر و آشنا با فناوری­‌های نوین باشد و بتواند بخوبی همه چیز را مدیریت کند و همه انرژی خود را برای رسیدن به موفقیت و هدفی که دارد هزینه کند.

یکی دیگر از ویژگی­‌های علی حسنی این است که استعدادهای خود را باور دارد و به آینده خوشبین است. او سرسختانه تلاش می­‌کند تا به ندای درون خود یعنی میل رسیدن به نقطه اوج موفقیت پاسخ مثبت دهد. به همین دلیل هر روز بیشتر تلاش می­‌کند تا نسبت به گذشته خود موفق­‌تر، خلاق­‌تر و نوآورتر باشد. یکی دیگر از کارهایی که وی قصد دارد بصورت حرفه­‌ای آن را دنبال کند خوانندگی است زیرا ایشان دوست ندارند که مخاطبانشان فقط از جنبه تبلیغاتی به او بنگرند بلکه او را بعنوان کارآفرینی بشناسند که علاوه بر اینکه قادر است اشتغال‌زایی کند و برای خود و دیگران منفعت ایجاد کند دارای استعداد و توانایی‌­های بیشتری است. ناگفته نماند علی حسنی درسال 1399 آهنگی به نام تعبیر خواب را منتشر کرد که در حال حاضر بصورت جدی­‌تر آن را دنبال می­‌کند. همچنین ایشان قصد دارند تا در حوزه­‌های دیگر که می‌­تواند جنبه درآمدزایی و اشتغال بکار برای دیگران داشته باشد ورود کند؛ در واقع ایشان می­‌خواهند این سبک فکری را در مخاطبان خود ایجاد کنند که افراد می­‌توانند برای موفقیت بیشتر در چند حوزه وارد شوند و خود را تنها محصور به یک کار هنری یا یک فعالیت فرهنگی نکنند.

ارز دیجیتال

علی حسنی بعنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ و برگزارکننده ابرکمپین­‌های برندینگ، هنرمند و کارآفرین در ایران شناخته شده هستند که چند صدنفر در مجموعه او بصورت حضوری و غیرحضوری، تمام وقت و پاره وقت مشغول به فعالیت می­‌باشند. یکی از فعالیت­‌های مجموعه علی حسنی در فضای تبلیغاتی اینستاگرام، ارز دیجیتال است. همچنین ایشان در وبسایت شخصی خود به آدرس Alihasani.vip در زمینه ارز دیجیتال آموزش­‌هایی بصورت رایگان در اختیار کاربران و علاق­مندان به بازار ارزهای دیجیتال قرار داده که مخاطبین با مراجعه به آن می­‌توانند از این آموزش‌­ها بهره­مند شوند. همچنین می‌­توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت علی حسنی به آخرین اخبار و رویدادهای ارز دیجیتال دست پیدا کنید. این بازار نیاز به تحلیل و بررسی دارد و نمی­‌توان بدون دانش و اطلاعات وارد آن شد؛ از این­‌رو باید شخصی که قصد فعالیت در بازار را دارد باید سواد مالی و قدرت تحلیل خود را بالا ببرد و در کنار آن اطلاعات لازم را بدست آورد. بنابراین تحلیل تکنیکال به تنهایی نمی­‌تواند تضمین­‌کننده سود شود؛ گرچه دارای اهمیت است اما کافی نیست.

همانطور که اشاره کردیم علی حسنی بعنوان جوان‌­ترین کارآفرین ایرانی که در زمینه ارزهای دیجیتال در کنار سایر فعالیت­‌های تبلیغاتی و تولید محتوا مشغول به فعالیت می­‌باشند در سایت شخصی خود مطالبی در زمینه بیت کوین، بلاک­چین، رمز ارز، اتریوم، BNB و همینطور قیمت­‌های لحظه­‌ای ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته تا دیگران هم بتوانند در این بازار به سودآوری برسند. بنابراین در مجموعه علی حسنی چندین فعالیت به شکل گسترده و پرمخاطب ارائه می‌­شود که یکی از این حوزه‌­ها که به شکل حرفه‌­ای در این مجموعه انجام می­‌گیرد بازار مالی ذکر شده می‌­باشد که ورود به آن نیاز به تخصص دارد و کسانی که در این حوزه با تحلیل و بررسی جنبه‌­های مختلف مشغول به فعالیت هستند سود می‌­برند. خیلی از افرادی که امروزه در حوزه بازارهای مالی یا کارآفرینی به شکل موفق عمل می­‌کنند بدون پشتوانه مالی یا یک حامی قدرتمند بودند و چیزی که باعث پرواز این افراد شده اراده قوی، ایمان به خدا و کمک‌­های او، خستگی‌­ناپذیری، درجا نزدن، نوآور بودن و... بوده، شما می‌­توانید با دنبال کردن فعالیت‌­های این جوان کارآفرین موفق ایرانی انگیزه خود در زندگی قوی­‌تر کنید.

ارسال نظر