با قدرتمندترین اسپیکر JBL آشنا شوید

رسانه کلیک - برند جی بی ال یکی از برندهایی است که همواره همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی حرکت می‌کند و محصولاتی تولید می‌کند که با نیازهای کاربران مختلف هماهنگی داشته باشد. جی بی ال برای انتظارات تمام افراد از محصولات صوتی پاسخی درخور ارائه می‌کند و آن هم ارائه کالاهایی با تنوع بسیار زیاد و کیفیت بی‌نظیر است.

با قدرتمندترین اسپیکر JBL آشنا شوید

اگر شما فردی پرانرژی و اجتماعی هستید و به برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های مختلف در منزل یا ویلای شخصی‌تان علاقمند هستید، ما در این مقاله یکی از بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که این محصول مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر که یکی از بزرگترین فروشندگان محصولات جی بی ال است، قرار گرفته است. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

محصولی که به آن خواهیم پرداخت اسپیکر بسیار قدرتمند و هیجان انگیز JBL PartyBox 1000 است. یکی از بهترین اسپیکرهایی است که می‌توانید برای مهمانی‌ها، فضاهای باز و یا فضاهایی با متراژ بالا استفاده کنید.

قوی ترین اسپیکر جی بی ال ابعاد این اسپیکر 105 در 39 در 39 سانتی متر است و اسپیکر نسبتا بزرگی محسوب می‌شود که وزنی معادل 39 کیلوگرم نیز دارد. اما نگران نباشید، جی بی ال برای این مشکل راه حلی اندیشیده است و چرخ‌هایی در زیر این اسپیکر تعبیه کرده است تا به‌راحتی بتوانید آنرا جابه‌جا نمایید بدون اینکه احتیاجی به وسیله خاصی داشته باشید.

در وهله اول نکته‌ای که باعث جلب توجه همه افراد می‌شود، طراحی ظاهری این اسپیکر و نورهای رنگی آن است. قابلیت رقص نور به حالت‌های مختلف با نورهای رنگی و تنظیم این نورها با پنل مخصوص نورپردازی، یکی از ویژگی‌های خاص و مهم این اسپیکر است که خیال شما را از بابت داشتن رقص نور برای مهمانی‌هایتان راحت می‌کند.

اما جذابیت‌های PartyBox 1000 به اینجا ختم نمی‌شود. این اسپیکر منحصربفرد دارای قابلیت‌ها و امکانات فراوانی است که به مرور در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. یکی دیگر از این امکانات جذاب، داشتن دستبند حرکتی است، این دستبند را به مچ دستتان می‌بندید و با فشار دادن دکمه تعبیه شده در قسمت کناری اسپیکر، کنترل‌های لازم را از طریق دستبند و با حرکات خاصی اعمال می‌کنید و از کنترل اسپیکرتان نیز لذت می‌برید.

در قسمت بالای این اسپیکر یک پنل با دکمه‌های بسیار زیاد رنگی تعبیه شده است که شامل دکمه‌هایی برای کنترل اتصالات، تنظیمات صدای اسپیکر، تنظیم نورهای رنگی و همچنین پد دی جی است. با استفاده از دکمه‌های رنگی پد دی جی همانند دی جی‌ها می‌توانید افکت‌های مختلفی از صدا را بر روی موسیقی در حال پخش اعمال کنید. این مورد یکی از امکاناتی است که در هیچ اسپیکر دیگری یافت نمی‌شود و امکان سرگرمی بیشتر شما و مهمانانتان را فراهم می‌کند.

همچنین می‌توانید با اتصال یک میکروفون به ورودی میکروفون این اسپیکر همراه با موسیقی در حال پخش و یا به صورت بدون موسیقی به خواندن آهنگ مورد علاقه خود بپردازید. این سیستم کارائوکه به شما امکان سرگرمی و تفریح بیشتری ارائه می‌دهد و یکی از امکانات مهیج اسپیکر PartyBox 1000 است.

اما سرگرمی و تفریح با این اسپیکر هیجان انگیز و جذاب انتهایی ندارد. بجز ورودی میکروفون، اسپیکر جی بی ال دارای ورودی گیتار نیز می‌باشد و اگر علاقه به آواز و نواختن ساز داشته باشید، می‌توانید در دورهمی و مهمانی‌های خود از این قابلیت استفاده کنید و لذت بیشتری از لحظات خود ببرید.

قوی ترین اسپیکر jbl اما هیجان انگیزتر از تمام این موارد، صدای قدرتمندی است که از اسپیکرتان پخش خواهد شد. صدایی بسیار با کیفیت و شفاف با توان خروجی 1100 وات، تجربه استثنایی و بی‌نظیری است که فقط می‌توانید با JBL PartyBox 1000 تجربه کنید.

پخش صدای موزیک دلخواهتان با کیفیت بالا و ولوم زیاد و قوی همراه با بیس قدرتمند و عمیق در کنار رقص نورهای رنگی و زیبا، تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز و زیباست که با این اسپیکر و با امضای جی بی ال به وقوع می‌پیوندد.

علاوه بر همه این امکانات بی‌نظیری که به آنها اشاره کردیم، امکان اتصال بی‌سیم و سیمی به دستگاه‌های هوشمند یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این اسپیکر است. می‌توانید به‌صورت وایرلس از طریق بلوتوث به گوشی و یا سایر دستگاه‌های خود متصل شود و یا اگر به اتصال سیمی نیاز دارید، می‌توانید از طریق AUX و یا RCA به این اسپیکر متصل شوید و حتی می‌توانید از طریق درگاه USB فلش مموری یا دستگاه‌های هوشمندتان را به اسپیکرتان متصل نمایید. همچنین می‌توانید چند دستگاه مختلف را بطور همزمان به اسپیکر متصل کنید و بصورت نوبتی، موسیقی دلخواهتان را با دوستانتان از طریق اسپیکر پخش کنید.

جمع بندی:

بطور کلی اسپیکر JBL PartyBox 1000 یک اسپیکر بی نظیر با صدایی با کیفیت و قدرتمند است که موسیقی دلخواه شما را با کیفیت منحصربفرد جی بی ال پخش می‌کند و همانند همه محصولات جی بی ال، بیسی عمیق و قدرتمند ارائه می‌دهد. پس می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای مهمانی‌ها و مراسم‌های شما باشد. علاوه بر کیفیت صدا، ظاهر بی‌نظیر و هیجان انگیز این اسپیکر و رقص نورهای رنگی آن نیز می‌تواند یکی از دلایل استفاده از این اسپیکر برای مهمانی‌ها باشد. قابلیت کارائوکه، قابلیت اتصال گیتار و پد دی جی نیز همه دلایل را برای خرید این اسپیکر تکمیل می‌کند. در واقع همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، اگر بدنبال اسپیکری مناسب برای منزل یا ویلای شخصی خود و برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستید، مطمئنا گزینه‌ای بهتر از PartyBox 1000 با این حجم از امکانات و سرگرمی‌ها یافت نخواهید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و برای خرید این محصول با کارشناسان تهران اسپیکر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد این اسپیکر دریافت کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

ارسال نظر