بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید و آی او اس

رسانه کلیک - بازی های استراتژیک متناسب با نوع سبک و سیاق خود دارای طرفداران بسیار زیادی هستند! که در این بخش قصد معرفی و بررسی بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید و آی او اس را خواهیم داشت تا کاربران این دو سیستم عامل را با انواع بازی های استراتژیک آشنا کنیم.

بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید و آی او اس

یکی از اصلی ترین دلایلی که کاربران به دنبال بازی های استراتژیک هستند، نحوه اجرا و مدیریت در این نوع از بازی ها است که می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد. اگر شما نیز از علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید!

بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید و آی او اس

همان طور که اشاره نمودیم بازی های موبایل در دسته های متنوعی از جمله اکشن، ماجراجویی، مسابقه ای و.... تقسیم بندی می شوند که در این بین می توان به بازی های سبک استراتژیک به عنوان سبکی جذاب و منحصر به فرد اشاره نمود اما جالب اینجاست که این سبک به دلیل نوع مدیریتی بودن خود می تواند کاربران را ماه ها و حتی سال ها درگیر کند. در ادامه به بررسی و معرفی بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید و آی او اس می پردازیم.

1- معرفی بازی Rome: Total War - Barbarian Invasion

از میان تمامی بازی های استراتژیک می توان بازی Total War را به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین های این دسته اشاره کرد! Total War شبیه ساز جنگ است و شما به عنوان یک فرمانده باید بتوانید نیرو و قوای خودتان را برای مبارزه با سایر قبایل جمع کنید تا بتوانید در جنگ های قبیله ای پیروز شوید.

2- معرفی بازی Grow Empire: Rome

از دیگر بازی های سبک استراتژیک در موبایل می توان به بازی Grow Empire: Rome اشاره نمود که سبکی به خصوص و ایده آل دارد. در این بازی شما به عنوان یک لیدر و رهبر گروه باید بتوانید قلمروی شخصی خود را بسازید و با آن به جنگ با سایر قبایل دیگر بپردازید. نکته قابل توجه ای که در این بازی وجود دارد، سبک کارتونی آن است که برای تلفن هایی که فاقد نسخه های گرافیک بالا هستند نیز بسیار مناسب است.

3- معرفی بازی Civilization VI

Civilization VI یکی از معروف ترین و گران ترین بازی های سبک استراتژیک موبایل است که شما در ابتدای کار یک قلمروی کوچک دارید و باید با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد، قلمروی خودتان را گسترش دهید. این بازی تنها برای سیستم عامل IOS در نظر گرفته شده است و امکانات بسیار جالب و هیجان انگیزی همچون بمب اتم، سلاح های متفاوت و... برای حمله به سایر شهر ها و قلمرو ها در اختیار شما قرار گرفته است.

4- معرفی بازی War Commander: Rogue Assault

در بازی War Commander: Rogue Assault شما به عنوان یک رهبر باید بتوانید با بهره گیری از نیروهایتان به جنگ با سایر قبایل دیگر بپردازید و وارد مراحل سری کار شوید. همچنین یکی از جذابیت های ویژه این بازی، قرار گیری نیرو ها و آماده سازی آن ها برای یک جنگ تمام عیار است.

5- معرفی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر از علاقه مندان بازی های سبک استراتژیک هستید به طور یقین با بازی محبوب و پرطرفدار کلش اف کلنز آشنا هستید! در این بازی شما به عنوان یک رهبر می توانید قلمروی خودتان را گسترش دهید و با سایر قبایل دیگر به جنگ و جدال بپردازید.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) - که در ایران به اختصار کلش نامیده میشود - از محبوب ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال 2013 توسط کمپانی قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز طرفداران خود را دارد.بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است.

البته نکته ای که در بازی Clash of Clans وجود دارد این است که شما می توانید برای قلمروهای خود و گسترش آن جم خریداری کنید! باری این کار روش های متفاوت و مختلفی وجود دارد اما نیاز به پرداخت دلاری است. از آن جایی که ما در ایران سکونت می کنیم و پرداخت ارزی برای ما امکان پذیر نیست، توصیه می کنیم برای خرید انواع جم بازی کلش اف کلنز به بخش " جم آسان جم " مراجعه کنید.

6- معرفی بازی Age of Ottoman

از دیگر بازی های سبک استراتژیک که به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد، بازی Age of Ottoman نامیده می شود. در این بازی که گرافیک چندان خارق العاده ای ندارد شما به عنوان یک فرمانده باید نیروهای خود را برای جنگ های تن به تن و چند نفره آماده سازی کنید.

7- معرفی بازی Dawn of Titans: Strategy Game

از دیگر بازی های رایگانی که عموما می تواند نقش به سزایی در دنیای بازی های استراتژیک ایفا کند، بازی Dawn of Titans است که علاوه بر رایگان بودن امکانات و گرافیک بسیار قدرتمند و ایده آلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بازی شما می توانید زوایای جنگی را از چندین قسمت مختلف مشاهده کنید تا شاهد نبردی فوق العاده و جذاب باشید.

البته نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تنها شما نباید به فکر قلمروی خود باشید بلکه می توانید در نقشه سایر قلمروها را نیز مشاهده کنید و با درک بهتری از موضوع به دنبال ساخت و گسترش قلمروی خودتان باشید.

جمع بندی نهایی مقاله

در این مقاله ما به معرفی بهترین و مناسب ترین بازی های اندروید و آی او اس پرداختیم، از این رو اگر تجربه بازی در این سبک را دارید حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر