بهترین بازی های سال 2021 که باید دانلود کنید

در میان انبوه بازی کامپیوتر که سالانه منتشر می‌شوند، انگشت شمار بازی‌هایی پیدا می‌شوند که می‌توانند تا آخرین دقیقه شما را سرگرم کنند و اندکی از وقایع زندگی حقیقی دورتان کند. نه فرصت آن وجود دارد که تمام بازی‌ها را تجربه کرد و نه تمام عناوین هم ارزشش را دارند.

بهترین بازی های سال 2021 که باید دانلود کنید

در این اقیانوس وسیع، سعی کردیم بهترین بازی های سال 2021 که باید دانلود کنید را معرفی کنیم. تمامی بازی های جدید معرفی شده به صورت نیم بها و با آخرین آپدیت و حتی زیرنویس فارسی در وب سایت دانلود بازی پارسی گیم ارائه شده‌اند که بهترین مکان برای دریافت بهترین بازی‌های روز است.

Resident Evil Village

شرکت کپکام پس از انتشار رزیدنت ایول 7، متحول شد و رو به نوآوری در این سری ترسناک مشهور آورد. به جرئت می‌توان گفت رزیدنت ایول بهترین بازی ترسناک است که می‌توانید از لحظه به لحظه آن لذت ببرید. سال 2021 با انتشار تازه‌ترین شماره این مجموعه به نام Resident Evil Village همراه بود که داستان ایتن وینترز را در منطقه‌ای روستایی و تحت کنترل هیلوهای ترسناکی روایت می‌کرد. هشتمین شماره از مجموعه Resident Evil با حضور لیدی دیمتریس و دخترانش سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی بازیگر این نقش نیز جایزه بهترین اجرای سال را در گیم اواردز دریافت کرد. گان‌پلی روان و همچنین محیط ترسناک و دشمنان چالش‌زا باعث شده تا Resident Evil Village یکی از بهترین بازی های سال 2021 برای دانلود از پارسی گیم باشد. اگر به زبان انگلیسی آشنا نیستید، زیرنویس فارسی رزیدنت ایول ویلج که توسط پارسی گیم تهیه شده است را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Psychonauts 2

اولین بازی از مجموعه سایکونات‌ها زمانی منتشر شد که صنعت بازی درگیر عناوین متوسط و عامه‌پسند بود و کسی باورش نمی‌شود که این اثر خلاقانه و بی‌نظیر از دل هیچ به وجود آمد. سالها پس از انتشار Psychonauts 1، ماجرای رازپوتین دوست‌داشتنی کاملا یادمان رفته بود؛ اما مایکروسافت کاری کرد تا یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های سال را بچشیم که قطعا طعم آن برای سالها زیر دندان ما باقی می‌ماند. رازپوتین در بازی Psychonauts 2 به دنبال یافتن دشمنی قدیمی و خطرناک است که ممکن است کل دنیا را نابود کند. روند بازی سایکونات‌ها 2‌ به حدی جالب و جذاب است که ورود به هر مرحله و منطقه، سورپرایزتان می‌کند و باورتان نمی‌شود که این بازی کامپیوتر بتواند این چنین شما را سرگرم کند. خبر خوب آن است است که فارسی ساز Psychonauts 2 توسط پارسی گیم به صورت کاملا رایگان منتشر شده است و می‌توانید ماجراجویی خود را با زبان شیرین فارسی شروع کنید!

Life is Strange True Colors

مجموعه بازی Life is Strange داستان‌هایی را روایت می‌کند که بیشترین تاثیر را روی مخاطب می‌گذارد. بازی آنقدر به عمق روح و ذهن شخصیت‌ها نفوذ می‌کند که می‌توانید کاملا حس و حال واقعی آنها را درک کنید. پس از اولین بازی و استقبال بی‌نظیر از آن، نسخه‌ی دومی جدایی از ریشه‌های اصلی بود؛ اما بالاخره نسخه جدید با بازگشت به فضای اولیه معرفی شد. بازی Life is Strange True Colors یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که شما را وارد فضایی بی‌نظیر می‌کند. شخصیت اصلی، دختری است که پس از چند سال تحمل پرورش‌گاه به شهر کودکی‌اش برمی‌گردد و با حادثه‌ی تلخ فوت برادرش مواجه می‌شود. وجود انتخاب‌های متفاوت و روابط عمیق شخصیت‌ها باعث شده تا اثری دوست‌داشتنی برای دانلود پیش رو داشته باشید. مانند دیگر بازی های کامپیوتر معرفی شده، زیرنویس فارسی Life is Strange True Colors توسط تیم زیرنویس بازی پارسی گیم تهیه شده و به صورت کاملا رایگان آماده دانلود است.

Forza Horizon 5

در ادامه فهرست بهترین بازی های سال 2021 که باید دانلود کنید، به اثری فوق‌العاده می‌رسیم که به عنوان بهترین بازی سال 2021 از سوی IGN انتخاب شد. Forza Horizon 5 برآورده کردن رویای دیرینه‌ای بود که هر کودکی با آن بزرگ می‌شود. راندن تمامی خودروهای موجود در دنیا از هر رنگ و مدلی در زیباترین جاده‌ها و خیابان‌های دنیا. فورتزا هورایزن 5 با سفر به کشور مکزیک، مسابقاتی مهیج و بی‌نظیر را با انبوهی از خودروهای اسپرت و آف‌رود ارائه می‌دهد. مهم نیست در کویر برانید یا اینکه جنگل‌های استوایی یا مناطق شهری زیبا و رنگارنگ مکزیک؛ این بازی است که می‌تواند بهترین لحظات را برای شما بسازد.

Kena Bridge of Spirits

استودیوهای مستقل معمولا توسط اکثر گیمرها نادیده گرفته می‌شوند و واضح است که همه به عنوان تراز اول عادت کرده‌ایم و چندان به بازی‌های کوچک توجه نداریم؛ اما بازی Kena Bridge of Spirits باعث شد تا بسیاری این عقیده را تغییر دهند. کنا پل ارواح، اولین بازی یک استودیو مستقل است که به هیچ عنوان شبیه یک بازی کوچک نیست. داستان، روایت زندگی دختری بامزه به نام کنا است که باید ارواح مانده در دنیا را به جهان معنوی هدایت کند. بازی دارای مکانیسم‌های فوق‌العاده‌ای است و واضح است که از بازی های کامپیوتر و کنسول دیگر الهام گرفته؛ اما همه چیز در کنار هم به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند. پارسی گیم با استقبال از بازی، فارسی ساز Kena Bridge of Spirits را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار دارد و چه بهتر آن که یکی از بهترین بازی های سال 2021 را با زبان فارسی تجربه کنید و دغدغه‌ی زبان را نداشته باشید.

Hitman 3

هیچ شخصیتی مانند مامور 47 نمی‌تواند بدون هیچ دیالوگ و بروز کمترین احساسات، خود را در قلب طرفداران بازی کامپیوتری جا دهد. هیتمن بازی است که همه آن را تجربه کرده‌ایم و هر کدام با شیوه‌ای دشمنان را به قتل رسانده‌ایم. شرکت IO Interactive پس از زنده کردن این مجموعه، دو بازی فوق‌العاده منتشر کرد و سپس موقع تکمیل سه‌گانه با بازی Hitman 3 رسید. روند بازی در هیتمن 3 به حدی دیوانه‌کننده جذاب و روان شده است و عملا می‌توان شخصیت‌ها را به انواع و اقسام ممکن به قتل رساند و حتی ممکن است پس از چند بار تجربه یک مرحله، باز هم راه تازه‌ای برای قتل رقیب پیدا کنید. این بازی با مراحل به‌یادماندنی و طراحی فوق‌العاده که خود کلاس درسی برای استودیوهای بازی‌سازی است، بدون شک یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که باید از پارسی گیم دانلود کنید.

Halo Infinite

هنگامی که بانجی اولین هیلو تاریخ را منتشر کرد، حتی خود سازندگان نیز باورشان نمیشد این شوتر اول‌شخص علمی‌تخیلی این اندازه محبوب شود. کسی باور نمی‌کرد بازی تیراندازی اول شخص که تابه‌حال برای کامپیوتر منتشر شده، به یک باره برای کنسول عرضه شود. سه گانه اولیه Halo هنوز هم جزو بازی‌هایی است که از تجربه آن سیر نمی‌شوید. تغییر استودیو از بانجی به 343 Industries، اندکی به کیفیت بازی ضربه زده و Halo Infinite هدفی مهم بود تا مایکروسافت ثابت کند که آنها همچنان از پس ساخت یک هیلو پرطرفدار بر می‌آیند. گیم پلی Halo Infinite در یک کلام شاهکار است و عملا هیچ بازی، چنین مبارزات نفس‌گیر و کاملی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. خبر خوب آن است که حالت چند نفره هیلو به صورت رایگان منتشر شده و می‌توانید بک اپ بازی را به صورت نیم بها از پارسی گیم دریافت کنید.

برای دانلود بازی های جدید کامپیوتر و دانلود بازی های اندروید با ترافیک نیم بها و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم به نشانی www.par30games.net مراجعه بفرمایید.

منبع: پارسی گیم

ارسال نظر