بهترین فیلم و سریال های مارول را از فانیبو سراغ بگیرید

رسانه کلیک - نقشی که فیلم‌‌های ابر قهرمانانه در سینمای امروزی ایفا می‌کنند غیرقابل انکار است.

بهترین فیلم و سریال های مارول را از فانیبو سراغ بگیرید

هر ساله فیلم‌های زیادی با ترسیم شخصیت‌های معروف کتاب‌های کمیک سعی می‌کنند گیشه را به خود اختصاص دهند. جالب است بدانید ۵ تا از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ در این دسته از فیلم‌ها قرار داشتند. روندی که سال‌های بعد نیز تکرار شد و در حال حاضر عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را نیز یک فیلم از سینمای مارول به خود اختصاص داده است.

ولی واقعا فیلم های مارول چه رازی در خود دارند؟ چه چیزی باعث جذابیت بیش از حد بالای این سینما می‌شود و برای دیدن این فیلم‌ها باید از کجا شروع کنیم؟

زمانی که تاریخچه اکران بهترین فیلم های مارول را بررسی می‌کنیم ردپای آن به سال ۲۰۰۸ و اکران فیلم مرد آهنی بر می‌گردد و موفقیت این فیلم باعث شد تا تعداد آن‌ها در سال جاری به ۱۹ عدد برسد. جالب است بدانید در تحقیقی که انجام شد عاشقان سینما سینمای مارول را به DC ترجیح دادند چون آن‌ها با فوق قهرمانان این فیلم‌ها بیشتر ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند. بنابراین با توجه به این که انسان موجودی است عاطفی، محبوبیت این فیلم‌ها نیز مشخص است.

سریال های مارول برای ادامه خاطرات

برخلاف چیزی که افراد ممکن است فکر کنند سریال های مارول نیز در کنار عناوین سینمایی آن محبوبیت زیادی دارند. همین قضیه باعث شده است طی سال‌های اخیر سرویس‌های استریم فیلم مانند نت‌فلیکس پیشگام تولید چنین سریال‌هایی باشند. ولی با موضوع این سریال‌ها آشنا نیستید؟ یا اصلا آن‌ها را نمی‌شناسید؟

از طرفی نمی‌دانید فیلم های مارول را به چه ترتیبی ببینید تا بیشتر لذت ببرید؟ سایت فانیبو به راحتی در این زمینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند. فانیبو یک مجله اینترنتی و سرگرمی است که در کنار دسته‌بندی‌های متعددی که دارد توجه خاصی نیز به مباحث سینمایی داشته است.

به عنوان مثال می‌توانید در این سایت با جستجوی بهترین فیلم های مارول با چندین مطلب در مورد این استودیو و فیلم‌های آن آشنا شوید. بسیاری از افراد اصلا ممکن است اسم مارول را نشنیده باشند یا با وجود آشنایی با کتاب‌های کمیک ندانند پشت تولید بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانانه این استودیو قرار دارد.

به همین دلیل در کنار مطالبی مانند سریال های مارول می‌توانید به کمک فانیبو کمپانی مارول را بهتر بشناسید.

فیلم های مارول اعتیادی جهانی

در سال ۲۰۱۷ بی‌بی‌سی مقاله‌ای منتشر کرد تا اعلام کند محبوبیت فیلم‌ های مارول دیگر محدود به مرزهای آمریکا نیست. در گذشته اکثر فروش بالای این فیلم‌ها به دلیل استقبال خوب در آمریکا بود ولی گزارش بی‌بی‌سی نشان داد از هر ۱۰ دلاری که این فیلم‌ها در می‌آورند فقط 4 دلار آن محدود به گیشه آمریکا است. به عبارت دیگر جهانیان به سینمای این استودیو اعتیاد پیدا کرده‌اند.

با بررسی بهترین فیلم های مارول در سایت فانیبو و آشنایی با موضوع آن‌ها به راحتی دلیل این قضیه را متوجه می‌شویم. داستان این فیلم‌ها عملا تمام نمی‌شود. به عنوان مثال زمانی که سه‌گانه‌هایی مانند ارباب حلقه‌ها یا سری فیلم‌های هری پاتر را بررسی می‌کنیم متوجه یک شروع و پایان می‌شویم.

ولی در فیلم و سریال های مارول چیزی به اسم پایان داستان وجود ندارد. فیلم‌هایی مانند جنگ داخلی در دو قسمت ممکن است تمام‌شده به نظر برسند ولی سپس ناگهان فیلم دیگری ظاهر می‌شود که ادامه‌دهنده سرنوشت یا ماجرای قهرمان دوست‌داشتنی آن است.

همچنین مردم به این علت به تماشای فیلم های مارول می‌روند چون دوست دارند ماجرای شخصیت محبوب خود را دنبال کنند. فکر می‌کنید چرا سریال‌های عادی مانند «دوستان» اینقدر محبوب شده‌اند؟ چون شخصیت‌هایی دارند که دوست داریم داستان زندگی آن‌ها را دنبال کنیم. حالا ابرقهرمانان سریال های مارول را در نظر بگیرید که بدون شک زندگی جذاب‌تری دارند!

بهترین فیلم های مارول با شخصیت‌های ماندگار

زمان بررسی بهترین فیلم های مارول همین نکته را در آن‌ها می‌بینیم. یعنی معرفی یک شخصیت در یک فیلم و سپس ادامه ماجرای او در فیلم دیگر و به همین ترتیب یک چرخه بی‌نهایت که هرگز تمام نمی‌شود.

سریال های مارول یک فرمول مشخص را دنبال می‌کنند: دنیای فوق قهرمان شما. فانیبو با تهیه چند مقاله کامل سعی کرده است مخاطبان خود را با فهرست کاملی از این سریال‌ها معرفی کند.

یکی دیگر از مقالات این سایت که با استقبال خوبی روبه‌رو شده است معرفی شخصیت‌های فیلم های مارول است. به کمک این مقاله می‌توانید به خصوصیات هر فوق قهرمان در دنیای مارول پی ببرید و او را بهتر بشناسید.

به عبارت دیگر فانیبو به کمک این مقالات به شما کمک می‌کند بهترین فیلم های مارول را براساس سلیقه خود و شخصیت محبوب‌تان انتخاب کنید. نویسندگان این سایت مقاله جامعی در مورد بهترین عناوین جهان سینمایی مارول نوشته‌اند تا با تمامی آثار ساخته شده مارول آشنا شوید. نکته مهمی که در مورد چنین مطالبی رعایت شده است توضیحات جامع آن است.

به عنوان مثال مقاله سریال های مارول به خواننده خود اطلاعاتی در مورد ادامه ساخت این سریال یا پایان آن می‌دهد. چون همانطور که می‌دانید استقبال بینندگان برای تصمیم به ادامه ساخت بسیار مهم است و بسیاری از سریال‌ های مارول نیمه‌کاره رها شده‌اند. به همین دلیل مطالعه چنین مقالاتی به شما اجازه می‌دهد سریال محبوب خود را با آگاهی بیشتر از این که اتمام ناگهانی آن توی ذوقتان نمی‌زند، انتخاب کنید.

با توجه به موفقیت فیلم های مارول در سال‌های گذشته، این استودیو برنامه‌های زیادی برای امسال و سال‌های بعد دارد. فانیبو همچنین طی یک مطلب جداگانه تمامی آثاری که طرفداران انتظار آن را می‌کشند، معرفی کرده است.

راحت می‌توانید بررسی کنید کدام یک از بهترین فیلم های مارول دنباله دیگری خواهند داشت. آیا نگهبانان کهکشان به ماجراجویی‌های خود ادامه می‌دهند؟ سرنوشت پلنگ سیاه چه می‌شود؟ لوکی انتقام خود را می‌گیرد؟

بنابراین چرا برای جواب به این سوالات و پرسش‌های مشابه باید فانیبو را انتخاب کنید؟

  • فانیبو یک جهان سینمایی مارول مجزا است که فهرست کاملی از سریال های مارول و آثار سینمایی دوست‌داشتنی آن را دارد.
  • مانند یک کتاب کمیک می‌توانید از بخش‌های سینمایی این سایت لذت ببرید و نه تنها فیلم های مارول را بهتر بشناسید، بلکه اطلاعات جامعی در مورد شخصیت‌های آن و خود این شرکت به دست آورید.
  • به عبارت دیگر فانیبو سعی کرده است تنها در یک محل تمامی بهترین فیلم های مارول را کنار یکدیگر قرار دهد تا خوانندگان مجبور به جستجو در سایت‌های مختلف برای کسب اطلاعات در مورد آن‌ها نشوند.
ارسال نظر