3 تا از بهترین مدل‌های ردیاب ماشین اجاره‌ای

رسانه کلیک - اجاره ماشین توسط مؤسسات اجاره دهنده خودرو در بیشتر کشورهای جهان رایج است. افراد بسیاری می‌توانند با پرداخت مبلغ تعیین شده‌ای جدیدترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان را در شهرها و کشورهای مختلف اجاره کنند.

3 تا از بهترین مدل‌های ردیاب ماشین اجاره‌ای

در ایران هم اجاره ماشین برای انجام مراسم تشریفات، ازدواج، در زمان سفر به شهری دیگر و استفاده شخصی و تجاری رایج و متداول است. هزینه اجاره برخی از ماشین‌های اجاره‌ای با توجه به مدلی که دارند مبلغ بالایی است اما کل قیمت خودرو را پوشش نمی‌دهد. به همین خاطر برخی از مؤسسات اقدام به دریافت مدارک شناسایی به‌عنوان امانت می‌کنند. آیا همین کافی است؟

متأسفانه یک واقعیت تلخ برای پاسخ به این سؤال وجود دارد. افرادی که قصد سرقت ماشین را داشته باشند از مدارک شناسایی جعلی هم استفاده می‌کنند. بنابراین، بهترین راه استفاده از ردیاب است که مؤسسات اجاره خودرو در هر لحظه از وضعیت مکانی و موقعیت جغرافیایی خودرو مطلع باشند. در ادامه این مطلب بهترین مدل ردیاب ماشین اجاره‌ای را معرفی می‌کنیم تا مؤسسات کرایه اتومبیل با خیال آسوده به فعالیت خود ادامه دهند.

ردیاب آهنربایی و نظامی، یک ردیاب با باتری قوی برای ماشین‌های اجاره‌ای

ردیاب‌ها انواع گوناگونی دارند و تفاوت بین آن‌ها تقریباً در نوع عملکرد، قیمت، نحوه نصب و امکاناتی است که دارند. یکی از قوی‌ترین انواع ردیاب خودرو ، ردیاب آهنربایی یا ردیاب نظامی نام دارد. این ردیاب با باتری قوی و بدنه محکمی که دارد با استفاده از 4 آهنربای قدرتمند به بدنه فلزی خودرو متصل می‌شود. ردیاب‌های آهنربایی برای شروع به کار نیاز به سیم‌کشی و اتصال به برق خودرو را ندارند و به محض روشن شدن، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ردیاب‌های آهنربایی که به ردیاب‌های مغناطیسی هم شناخته‌ می‌شوند در هر شرایط آب‌وهوایی قابل استفاده هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های آهنربایی این است که به راحتی از ماشین جدا شده و به ماشین دیگری وصل می‌شوند بدون اینکه در عملکرد آن‌ها اختلالی ایجاد شود. ردیاب‌های نظامی بدنه‌ای قوی، مستحکم و ضد ضربه دارند و در‌صورتی‌که در جای درستی نصب شوند بیشترین میزان اطلاعات و دیتا را برای مالک اصلی خودرو ارسال می‌کنند. اگر به دنبال ردیابی هستید که ضد رطوبت، ضد گرد و غبار و عملکردی فوق العاده داشته باشد ما در جی پی اس خودرو خرید ردیاب آهنربایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ردیاب آهنربایی

ردیاب فندکی، ردیاب ماشین مخفی و پنهان شده از دید سارقان

یک ردیاب خوب به راحتی از دید غریبه‌ها پنهان می‌شود. البته یک ردیاب نمی‌تواند خودش مخفی شود اما از نظر ظاهر و ابعاد باید به گونه‌ای باشد که توسط هر فردی تشخیص داده نشود. چنین ویژگی منحصربه‌فردی را می‌توانید در ردیاب‌های فندکی پیدا کنید. ردیاب‌های فندکی به دلیل اینکه ظاهری شبیه به شارژر فندکی ماشین دارند به‌عنوان بهترین ردیاب خودرو نیز شناخته می‌شوند. منبع تغذیه ردیاب‌های فندکی برق ماشین است و برای مواقعی که برق ماشین قطع می‌شود یک باتری داخلی دارند. ردیاب‌های فندکی از نظر کیفیت و قیمت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جی پی اس خودرو از نگاه کاربران است.

ردیاب‌ فندکی مجهز به آنتن داخلی است و با توجه به همین ویژگی دچار اختلال در ارسال اطلاعات در مناطق کور و فاقد آنتن‌دهی نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب فندکی خاصیت ضد آب بودن این دستگاه است. افراد ساکن در شهرهایی با رطوبت بالای هوا می‌توانند با خیال آسوده نسبت به خرید و استفاده از ردیاب آهنربایی اقدام کنند. ردیاب‌های فندکی با اتصال به نرم افزارهای تلفن همراه و حتی با ارسال پیامک موقعیت مکان خودرو را برای مالک اصلی ارسال می‌کنند.

با توجه به نحوه و سرعت در عملکرد، سازگاری با شرایط آب‌وهوایی مختلف، باتری داخلی و از همه مهم‌تر ظاهری شبیه به فندک ماشین و قابلیت مخفی شدن،‌ جی پی اس فندکی به‌عنوان بهترین ردیاب ماشین اجاره‌ای شناخته می‌شوند و مؤسسات کرایه اتومبیل با خیال آسوده می‌توانند این دستگاه را روی ماشین‌ها نصب کنند.

ردیاب دیاگی، ردیاب حرفه‌ای ماشین اجاره‌ای

اگر برای ماشین اجاره‌ای خود به دنبال خرید یک ردیاب خودرو بدون سیم کشی هستید همین حالا برای خرید ردیاب دیاگی اقدام کنید. ردیاب دیاگی که یک ردیاب کوچک است با اتصال به پورت دیاگ ماشین شروع به فعالیت می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب‌های دیاگی قیمت بسیار ارزان این ردیاب‌ها بوده که باعث شهرتشان به ردیاب‌های ارزان قیمت شده است. ردیاب دیاگی به‌عنوان یک ردیاب حرفه‌ای ماشین از برق خودرو تغذیه می‌کند و به محض اتصال به پورت‌های دیاگ اطلاعات مورد نیاز را از ماهواره‌های موجود در ایستگاه‌های فضایی با استفاده از یک ماژول جی پی اس دریافت و ارسال می‌کند.

ردیاب دیاگی

خرید بهترین مدل ردیاب ماشین اجاره‌ای با گارانتی و قیمت ارزان از جی پی اس خودرو

در این مقاله 3 مدل از بهترین انواع ردیاب ماشین اجاره‌ای را با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشتند برای علاقه‌مندان به دنیای جی پی اس خودرو و صاحبان مؤسسات کرایه اتومبیل معرفی کردیم. اگر قصد هر کدام از این ردیاب‌ها را دارید باید به نکات مهمی به غیر از ویژگی‌های ردیاب نیز دقت کنید. یک ردیاب خوب که عملکرد مناسبی نیز داشته باشد را فقط باید از فروشندگان معتبر با گارانتی، قیمت مناسب و ضمانت پس از فروش خریداری کنید.

مجموعه جی پی اس خودرو بیش از 10 سال است که در زمینه فروش انواع ردیاب اصل با مد‌ل‌های مختلف آماده همکاری با مؤسسات اجاره اتومبیل است. برای اطلاع از ویژگی و قیمت ردیاب‌ها با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید و همچنین می‌توانید از طریق پایگاه اینترنتی جی پی اس خودرو به آدرس gpskhodro.com مدل‌های مختلف ردیاب را مشاهده و بررسی کنید.

ارسال نظر