بهترین میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

میم کوین اصلی، دوج کوین (Dogecoin)، در ابتدا به عنوان تقلیدی از ارزهای دیجیتال طراحی شد. با این حال، چندین میم کوین، از جمله DOGE، نه تنها بازده قابل توجهی برای سرمایه گذاران خود ایجاد کرده‌اند، بلکه برخی از آن‌ها اکنون تبدیل به پروژه‌های چند میلیارد دلاری شده‌اند.

بهترین میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

در سال جاری و هفته‌های اخیر، با معرفی توکن‌های مختلف فرصت‌هایی در سراسر بازار ایجاد شد و یک جو هیجانی دیگر در بازار میم‌کوین‌ها دیده شد. با این حال، سرمایه گذاری در میم کوین‌ها نیز ریسک بیشتری نسبت به سایر رمزارزها دارد، زیرا این توکن‌ها در معرض نوسانات بیشتر، پامپ و دامپ‌های ناگهانی و مستعد کلاهبرداری هستند.

در این راهنما، نگاهی دقیق‌تر به میم کوین‌ها و آنچه سرمایه‌گذاران باید قبل از خرید آن‌ها بدانند، می‌اندازیم. همچنین ده‌ها مورد از بهترین میم کوین‌ها برای خرید در سال 2023 را بررسی می‌کنیم.

بهترین میم کوین‌ها برای خرید

هر کسی که دانش فنی لازم را داشته باشد می‌تواند یک ارز دیجیتال ایجاد کند. با این حال، تبدیل یک ارز دیجیتال به یک میم کوین محبوب یک شاهکار کاملاً متفاوت است و این موضوع تنها چندین بار با موفقیت انجام شده است.

در ادامه، ما به جزئیات 4 میم کوین برتر در بازار امروز می‌پردازیم و عوامل کلیدی که می‌توانند باعث رشد آنها در سال‌های آینده شوند را بررسی می‌کنیم.

  1. AiDoge - تولید میم کوین با هوش مصنوعی

رمزارز AiDoge جدیدترین میم کوین مبتنی بر میم شیبا اینو است. با این حال، این پروژه چیزی بیش از یک میم کوین ساده است. این پروژه با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد میم‌های بیشتر، ابزارهای دنیای واقعی را به سازندگان ارائه می‌دهد.

با AiDoge، کاربران به همان فناوری هوش مصنوعی مولدی دسترسی دارند که پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT و DALL-e را تقویت می‌کند. کاربران به سادگی یک درخواست در مورد میمی که می‌خواهند ایجاد کنند را وارد می‌کنند و AiDoge بقیه موارد را بر عهده می‌گیرد. تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا از یک ایده یک میم کوین خلق شود.

کاربران به راحتی می‌توانند بهترین میم‌های تولید شده توسط AiDoge را در دیوار عمومی پلت فرم پیدا کنند. این یک مکان مرکزی است که در آن کاربران می‌توانند به میم‌های جدید مورد علاقه خود رأی دهند. بخشی از ویژگی منحصر به فرد AiDoge این است که سازندگان میم‌ها را به خلاقیت بیشتر از همیشه ترغیب می‌کند. میم‌های دارای رتبه برتر در دیوار عمومی در پایان هر ماه جوایزی را به‌صورت توکن بومی شبکه، AI، دریافت می‌کنند.

از توکن AI می‌توان برای خرید اعتبار به منظور پرداخت هزینه ساخت میم کوین‌ها استفاده کرد. همچنین کاربران می‌توانند توکن‌های خود را استیک کنند و در ازای آن به صورت روزانه اعتبار دریافت کنند. همچنین خود توکن AI را می‌توان به‌عنوان یک دارایی دیجیتال در صرافی‌های مختلف معامله کرد.

  1. میم کوین Copium

رمزارز Copium یک میم توکن جدید است که هدف آن ایجاد یک جامعه بزرگ از کاربران است. این پروژه می‌خواهد جامعه‌ای از افراد را گرد هم بیاورد که به دنبال مقابله با FOMO (ترس از دست دادن فرصت‌های سرمایه‌گذاری) هستند.

ارز باب اسفنجی

توکن بومی پروژه، COPIUM، اخیراً در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ راه‌اندازی شده است، جایی که در ابتدا بیش از 1000 درصد پامپ شد. درست قبل از راه‌اندازی، Copium یک دور پیش‌فروش توکن که فقط با دعوت‌نامه انجام می‌شد را اجرا کرد که باعث تبلیغات عظیمی برای پروژه شد.

پس از راه‌اندازی، COPIUM تقریباً 45 میلیون دلار حجم معاملات روزانه را در روز اول خود ثبت کرد و به‌سرعت در صرافی‌های متمرکز LBank و MEXC لیست شد.

  1. میم کوین Sponge

یکی از جدیدترین میم کوین‌ها که در حال حاضر روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود اسپانج (Sponge) است؛ یک میم کوین غیرمتمرکز.

SPONGE، توکن بومی پروژه، یک توکن ERC-20 است که در ابتدای ماه می راه‌اندازی شد و در حال حاضر در نه صرافی متمرکز یافت می‌شود. البته لیست شدن در صرافی‌های دیگری نیز در راه است.

پس از لیست شدن در یونی سواپ، اسپانج شاهد حجم معاملات زیادی بود، زیرا بیش از 4.5 میلیون نفر در سراسر جهان از این صرافی استفاده می‌کنند. SPONGE با عرضه کل تنها 40.40 میلیاردی در 4 می 2023 با قیمت 0.00005844 دلار فهرست شد و به سرعت بیش از 2000 درصد افزایش یافت.

ارزینجا

اسپانج هنوز پس از پامپ اولیه خود، با تنها 12000 دارنده و ارزش بازار 10 میلیون دلاری (60 برابر کوچک‌تر از PEPE) هنوز فضای زیادی برای رشد دارد. هدف این پروژه رسیدن به ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلاری است که می‌تواند آن را به یکی از رقابتی‌ترین میم کوین‌ها تبدیل کند. کارشناسان محبوب کریپتو یوتیوب، Jacob Crypto Bury، ادعا می‌کنند که این توکن PEPE جدید است.

  1. 4 . میم کوین Tamadog

تامادوج (Tamadoge) یکی از بهترین میم کوین‌های جدید بود که در سال 2022 وارد بازار کریپتو شد و پس از IEO (عرضه اولیه در صرافی) در اواخر سال گذشته انجام گرفت قیمت آن افزایش یافت. بر خلاف اکثر میم کوین‌ها، تامادوج دارای کاربرد گسترده‌ای می‌باشد و توکن بومی آن TAMA به روش‌های مختلفی استفاده می‌شود.

arzinja.info

Tamaverse متشکل از بازی‌های کسب درآمدی، مجموعه NFT و یک برنامه واقعیت افزوده مورد انتظار آینده است. همچنین تامادوج آرکید در حال حاضر با پنج بازی پلتفرم سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل و پایگاه بازیکنان بزرگ‌تر از مجموع سندباکس و دیسنترالند در حال ایجاد موجی جدید در جامعه بازی‌های آنلاین است.

اپلیکیشن واقعیت افزوده ذکر شده یکی از هیجان‌انگیزترین راه‌اندازی‌ها در اواخر امسال خواهد بود، با بازیکنانی که می‌توانند حیوانات خانگی NFT شده خود را برای کاوش و پرسه زدن به دنیای واقعی ببرند.

TAMA از شروع خوبی در سال 2023 برخوردار بوده است و به نظر می‌رسد یک پروژه رمزنگاری مناسب و بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری باشد.

سخن پایانی

بازار رمزارزها، بازاری پویا و بسیار پرنوسان است. در بین رمزارزها دسته میم کوین‌ها وضعیت پیچیده‌تری دارند. بسیاری از آن‌ها دارای کاربرد و ارزش خاصی نیستند و صرفاً برای شوخی و سرگرمی ایجاد شده‌اند. بازار میم کوین‌ها معمولاً با تبلیغات و هاپ‌های رسانه‌ای تغییر می‌کنند. ممکن است مدتی توجه‌ها به یک میم کوین زیاد شود، قیمت آن پامپ شود و سپس با کاهش توجهات و معرفی یک سرگرمی جدید قیمت آن کاهش یابد. بنابراین برای سرمایه‌گذاری در بازار میم کوین‌ها از پولی استفاده کنید که توان از دست دادن آن را دارید. همچنین مانند خرید هر رمزارز دیگری، قبل از سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها نیز تحقیقات خود را تکمیل کنید. جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها به صرافی ارزینجا مراجعه نمایید.

ارسال نظر