بهترین کیف پول تتر برای ایرانی‌ها

تتر یک ارز دیجیتال با ثبات یا استیبل کوین است که موفق شده لقب قدرتمندترین ارز با ثبات جهان را بگیرد. استیبل کوین‌ها ارزهایی هستند که به‌دلیل قیمت ثابت خود، به‌عنوان کاتالیزور یا ارز واسطه در بازار ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. نقل و انتقال تتر یا خرید و فروش آن نیاز به یک بستر امن و معتبر دارد، که به آن کیف پول گفته می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کیف پول‌های تتر بپردازیم و بهترین آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه ما باشید.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی‌ها

نقل و انتقال تتر یا خرید و فروش آن نیاز به یک بستر امن و معتبر دارد، که به آن کیف پول گفته می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کیف پول‌های تتر بپردازیم و بهترین آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه ما باشید.

کیف پول تتر چیست؟

همان طور که ما برای خرید و فروش کالا یا هر دارایی دیگری از واحدهای مشخصی مانند تومان، دلار یا یورو استفاده می‌کنیم، در بازار کریپتوکارنسی‌ها هم باید از یک واحد مشخص استفاده کنیم؛ این واحد تتر است. مثلاً برای خرید رمزارز ریپل باید در ابتدا مقداری تتر با ارز فیات بخریم و سپس ریپل مورد نظرمان را با استفاده از تتر که در اختیار داریم، خریداری کنیم. بستری که این نقل و انتقالات در آن انجام می‌گردد، یا به‌عبارتی تتر در آن نگهداری می‌شود، کیف پول تتر نام دارد که در ادامه با انواع آن آشنا می‌شویم.

اگر بخواهیم به مزیت‌های این استیبل کوین اشاره کنیم، امکان فروش فوری تتر و تبدیل آن، مهم‌ترین مزیت این رمز ارز است. در رتبه‌های بعدی، ثبات قیمت، کیف پول‌های متنوع و امنیت در نقل و انتقالات قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین کیف پول‌های تتر

اما برویم سراغ معرفی بهترین کیف پول‌هایی که برای خرید و فروش تتر می‌توانیم روی آنها حساب کنیم:

کیف پول Ledger Nano

کمپانی لجر در سال 2016 کیف پول Ledger Nano S را به‌عنوان کیف پولی امن معرفی کرد. سپس در سال 2019، Ledger Nano X را به‌عنوان محصولی ارتقا یافته رونمایی کرد. این کیف پول، محصولی خوب برای ذخیره سازی بیش از 1000 رمز ارز مختلف محسوب می‌شود. کیف پول‌های لجر رایگان نیستند، ولی اگر تمایل به خرید آن را دارید، می‌توانید به‌جای کیف پول مدل X که قیمتی در حدود 119 دلار دارد، کیف پول مدل S را با مبلغ کمتری خریداری کنید. از ویژگی‌های مثبت کیف پول Ledger Nano می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ذخیره سازی کلیدهای خصوصی در این کیف پول
  2. ارسال و دریافت رمزارز با ایجاد یک پین کد

در واقع اگر این کیف پول به سرقت برود یا ما رمز عبور آن را فراموش کنیم، با استفاده از عبارتی که در زمان نصب و فعال سازی برای ما ارسال شده است، می‌توانیم مجدداً به دارایی‌های خودمان دسترسی داشته باشیم. علاوه بر این، کیف پول‌های لجر امکان ذخیره سازی انواع ارزها را به کاربران می‌دهند، هرچند که پایه آنها همچنان رمز ارز تتر است.

کیف پول تتر والت Tether Wallet

تتر والت، کیف پول رسمی رمزارز تتر است. تتر والت کیف پولی با امنیت بالا محسوب می‌شود، ولی در سال 2017 هک شد و همین مساله امنیت این کیف پول را زیر سوال برد. اما بعد از این اتفاق، کمپانی پشتیبان این کیف پول اقدامات مختلفی را برای افزایش امنیت و حراست از دارایی‌های کاربران انجام دادند.

یکی از ویژگی‌های مثبت Tether Wallet احراز هویت دو مرحله‌ای است، که نشان می‌دهد این سیستم امنیت بالایی دارد. مزیت بعدی، سهولت و سرعت تبدیل تتر به سایر رمز ارزها در این کیف پول است. تتر والت در دو نسخه موبایل و وب ارائه شده و فقط برای تبدیل رمزارزها استفاده می‌شوند. این سیستم‌ها امکان ذخیره بیت کوین یا سایر رمز ارزها را ندارند و عرضه آن به‌صورت رایگان است.

کیف پول تراست Trust wallet

در سال 2017 کمپانی بایننس کیف پول تراست را برای ذخیره ارز دیجیتال تتر معرفی کرد. این کیف پول که از نظر امنیت فوق العاده است، و پایه آن تتر Trc20، Erc20 و Beb20 هستند، برای ذخیره سازی 40 بلاک چین و بیش از 160 هزار دارایی ارزی ظرفیت دارد. از کیف پول تراست فقط می‌توانیم در موبایل استفاده کنیم. یکی از نقاط ضعف تراست، عدم دسترسی آن به وب است. ولی یک سیستم امن، رایگان و با رابط کاربری خوب محسوب می‌شود که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کیف پول ترزور Trezor

کمپانی ترزور دو مدل کیف پول ارائه کرده است؛ مدل‌های one و T. این کیف‌ها برای ذخیره سازی تتر هایی با توکن ERC20 عرضه شده‌اند و می‌تواند بیش از ده هراز کوین و توکن را پشتیبانی کنند. رابط کاربری Trezor بسیار راحت و کاربر پسند طراحی شده، که این مزیت مهمی برای انتخاب کیف پول‌های ترزور Trezor محسوب می‌شود. به‌طوری که هم افراد آماتور و هم معامله گران حرفه‌ای براحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. کیف پول‌های ترزو نیز مانند کیف پول‌های لجند از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کیف پول نکسو Nexo Wallet

نکسو نیز یکی از کیف پول‌های موبایلی تتر است که امنیت بسیار بالایی دارد. Nexo Wallet یک سیستم لندینگ ارز دیجیتال است که به ما اختیار کنترل کامل USDT را می‌دهد. پایه این کیف پول، تتر با لایه Omni و ERC20 است و کاربران می‌توانند به‌طور رایگان از آن استفاده کنند.

مهمترین ویژگی مثبت نکسو و وجه تمایز آن، دریافت سالانه 8 درصد سود برای مانده موجودی حساب‌مان است. یعنی همچنان که می‌توانیم تترهای خود را در این کیف پول ذخیره کنیم، به سپرده ما سود هم تعلق می‌گیرد. همین ویژگی، نکسو را به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های تتر تبدیل کرده است. اما نکسو یک نقطه ضعف هم دارد؛ کم بودن سرعت برداشت وجه. برداشت وجه از نکسو گاهی شاید تا 24 ساعت طول بکشد.

کیف پول اومنی والت OmniWallet

برای افرادی که دوست دارند کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را داشته باشند، اومنی والت گزینه مناسبی است. تنها مشکل این والت، داشتن رابط کاربری پیچیده است. از طرفی ویژگی‌های آن نیز محدود است و بجز قابلیت دریافت ارز و ارسال و نگهداری آن، قابلیت‌های چندانی ندارد ولی همین موارد هم برای استفاده ما کافی است. اومنی، علاوه بر تتر برای رید بیت کوین نیز مناسب است و از آن پشتیبانی می‌کند.

فاکتورهای انتخاب بهترین کیف پول‌های تتر

Tether یکی از چهار ارز دیجیتال برتر جهان است که باید اقدامات امنیتی لازم برای نگهداری آن را جدی گرفت. به همین دلیل لازم است در انتخاب کیف پول، به چند نکته دقت کنیم:

  1. امنیت کیف پول

عوامل متعددی در تعیین امنیت یک کیف پول، دخیل هستند که یکی از آنها نوع شرکت توسعه‌دهنده آن کیف پول و دیگری نوع کیف پول است.

  1. رابط کاربری

سهولت در استفاده، فاکتور بعدی است. یک کیف پول خوب، باید قابلیت‌های منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را در قالب یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند ارائه کند.

  1. سازگاری با دستگاه های مختلف

پیش از انتخاب کیف پول، سازگاری آن با گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود را در نظر بگیرید. دسترسی به تتر، از سه پلتفرم امکان‌پذیر است. صرافی‌های مختلف نیز کیف پول‌های تتر خاصی را پشتیبانی می‌کنند. باید بدانیم قصد استفاده از کدام بلاک چین را داریم.

سخن پایانی

همان طور که با هم بررسی کردیم، هر کدام از این کیف پول‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند، که در نهایت انتخاب هر کدام از آنها به این بستگی دارد که شما بخواهید از کدام بلاک چین استفاده کنید. اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی امن و معتبر، بدون نیاز به احراز هویت حساب هستید، ایکس پی اکسچنج ( xpayex.com ) پیشنهاد ماست. معامله گران می‌توانند در این سایت نقل و انتقالات مالی خود را خیلی آسان و سریع انجام دهند.

ارسال نظر