تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام

بسیاری از افراد برای دیده شدن پیج اینستاگرام شان، هر کاری را امتحان می کنند. اما یکی از فاکتور هایی که اکثر آن ها از آن غافل می مانند، تعداد کامنت های پیج شان است. در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام صحبت کنیم. این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام صحبت کنیم. این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

راهکارهای کامنت گرفتن در اینستاگرام بسیار زیاد است؛ اما همانطور که همه ما می دانیم، تعداد بالای فالوور و لایک در یک پیج اینستاگرامی، در درجه اول نشان دهنده اعتبار آن پیج است. به همین دلیل اکثر ما به پیج هایی که فالوور بیشتر دارند، راحت تر اعتماد می کنیم.

همچنین تعداد فالوور و لایک بالا، محبوبیت و تاثیر گذاری یک پیج اینستاگرامی را نشان می دهد. که این مسئله هم کنجکاوی و هیجان کاربران اینستاگرام را بر می انگیزد و هم باعث می شود هوش مصنوعی اینستاگرام پیج شما را به کاربران بیشتری معرفی کند.

اما در این میان، اهمیت کامنت و خرید کامنت اینستاگرام کمتر درک شده است و افراد کمی هستند که از اهمیت کامنت های یک پیج آگاه باشند. اما تعداد کامنت های یک پیج، از چه جهت حائز اهمیت است؟

  1. تعداد کامنت های یک پیج، همانند فالوور ها و لایک ها می تواند نشان دهنده اعتبار آن پیج باشد.
    هرچه تعداد کامنت های یک پست بیشتر باشد، به این معناست که مخاطبان تعامل بهتری با شما داشته اند ومحتوا های شما را می پسندند و در آن ها مشارکت می کنند.
  2. کامنت های موجود در زیر یک پست اینستاگرامی، می تواند اطلاعات زیادی به مخاطبان جدید بدهد .
    به عنوان مثال، برخی از افرادی که در فهرست حساب‌های اینستاگرام با بیشترین دنبال‌کننده هستند؛ کامنت خریداری می کنند و به صورت سفارشی این کامنت ها به گونه ای است که یک پیام را به شما منتقل می کنند. مثلا ممکن است شما وارد پیج هنرپیشه محبوب تان شوید و ببیند در کامنت های پست آخر تعداد زیادی از افراد درباره صحت داشتن خبر طلاق آن فرد از همسرش پرسیده اند. بعد شما کنجکاو شده اید که بدانید جریان چیست. در حالی که ممکن است این کامنت ها سفارشی بوده باشند و آن شخص صرفا جهت حاشیه سازی و افتادن نامش بر سر زبان ها این کامنت ها را سفارش داده باشد.
  3. هرچه کامنت های یک پست بیشتر باشد و مشارکت کاربران با آن پست بیشتر باشد، افراد بیشتری ترغیب می شوند که آن ها هم برای شما کامنت بگذارند. به عنوان مثال فرض کنید شخصی پستی را به اشتراک گذاشته باشد و سوالی در کپشن آن پست پرسیده باشد. زمانی که شما ببینید افراد زیادی در کامنت ها به آن سوال پاسخ داده اند، شما هم ترغیب می شوید پاسخ خود را در کامنت بنویسید. در حالی که اگر هیچ کامنتی زیر پست نباشد، شما هم علاقه چندانی به کامنت گذاشتن نخواهید داشت.
  4. کامنت ها می توانند نحوه پاسخگویی و مشتری مداری شما را نشان دهند . اگر شما پاسخ کامنت ها را تا جایی که می توانید با صبر و حوصله و خوشرویی بدهید و در صورتی که انتقاده از شما شده باشد، مشکل موجود را رفع کنید، احترام و علاقه مخاطبان به شما چندین برابر شده و اعتبار فوق العاده ای در میان آن ها کسب خواهید کرد. این مسئله باعث می شود که حتی اگر پیج شما در برخی از موارد دچار نقص یا کاستی است، مخاطبان تان از آن ها چشم پوشی کنند و از شما دلسرد نشوند. چون می دانند شما همیشه در پی بهبود دادن محصولات خود و برطرف کردن کاستی ها و نقص ها هستید.

بنابراین هرگز از اهمیت کامنت غافل نشوید. حتی اگر تعداد کامنت های پست هایتان به اندازه دلخواه تان نیست، می توانید به راحتی با خرید کامنت اینستاگرام این کمبود را جبران کنید تا شاهد رشد روز افزون پیج خود باشید.

سخن آخر

در این مطلب 4 مورد از تاثیرات بسیار مهم کامنت زیاد در اینستاگرام را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد. شما می توانید این مقاله را برای دوستان خود که به دنبال دیده شدن و موفقیت در اینستاگرام هستند ارسال کنید تا آن ها هم از این نکات غافل نمانند.

ارسال نظر