ثبت شرکت در دبی و مزایای آن

آیا می‌خواهید با ثبت شرکت در دبی و مزایای آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین شرکت را ثبت بکنید؟ این مطلب دقیقا بر مبنای پاسخ به همین سوال نوشته شده ‌است و شما را با ویژگی‌های شرکت تضامنی، شرکت مشاوره حقوقی و... آشنا می‌کند، مزایای ثبت شرکت در دبی و امارات را بر می‌شمارد و در آخر مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت را بیان می‌کند.

ثبت شرکت در دبی و مزایای آن

ثبت شرکت در دبی چگونه انجام می‌شود؟ در مقاله قبلی با انواع شرکت در دبی و امارات آشنا شدیم و ویژگی‌های هرکدام از شرکت‌ها را ذکر کردم، حال در این نوشته می‌خواهیم موارد دیگر از شرکت‌ها را معرفی کنیم، مزایای آن را بیان کنیم و در آخر مدارک ثبت شرکت در دبی را بیان کنیم.

معرفی شرکت‌های قابل تاسیس در دبی:

شرکت تضامنی:

شرکت های تضامنی یکی از انواع شرکت هایی است که امکان ثبت آن در دبی و امارات وجود دارد. این نوع از شرکت ها تنها برای امور تجارتی تشکیل می شوند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت های تضامنی که در ایران هم وجود دارد، این است که صاحبان شرکت که در اصطلاح حقوقی شریک شرکت تضامنی به حساب می آیند مسئولیت بسیار زیادی نسبت به شرکا در سایر شرکت های ذکر شده دارند. در واقع اگر سرمایه شرکت پاسخگوی پرداخت قرض های شرکت تضامنی نباشد. شرکا باید خودشان، شخصا قرضی که منتسب به شرکت است را بدهند. با توجه به ویژگی ذکر شده حتما باید نام شرکا برای سایرین روشن باشد؛ چرا که در اغلب موارد افراد به اعتبار نام این افراد حاضر به همکاری و سرمایه گذاری در شرکت می شوند؛ علاوه بر موارد ذکر شده شرکت های تضامنی را می توان نمونه شاخصی از شراکت بر اساس حقوق کامن لا نیز دانست.

ثبت شرکت مختلط سهامی در دبی:

برای ثبت شرکت در دبی می توان شرکت مختلط سهامی را یکی از مهم ترین شرکت ها که قابلیت ثبت دارند، دانست. برای ثبت آن نیاز به شرکای ضامن و شرکای سهامی دارید و مسئولیت هر یک از شرکا بستگی به سرمایه ای است که در ابتدای امر برای تحت عنوان آورده می آورند. در صورتی که شرکت توانایی پرداخت قرض خود را نداشته باشد، گروه اول از شرکا یعنی شرکای ضامن باید قرض مذکور را پرداخت بکنند.

ثبت شرکت مشاوره حقوقی در دبی:

اگر قصد ثبت شرکت در امارات را دارید و برای شما مهم است که شرکتی که تاسیس می‌کنید، صد درصد مالکیتش برای شما باشد، این شرکت بهترین گزینه محسوب می‌شود؛ اما توجه داشته باشید که برای ثبت آن نیاز به مجوز حرفه‌ای دارید و به تبع آن باید سابقه و مدرک شغلی مرتبط داشته باشید. اگر دو مورد ذکر شده در رزومه شما موجود نباشد شرکت مشاوره حقوقی شما در زمره شرکت‌های تجاری به حساب می‌آید و دیگر نمی‌توانید صد در صد مالکیت آن را از آن خودبکنید.

شرکت هایی که نماینده شرکت‌های خارجی هستند:

برای ثبت شرکت در دبی شما می‌توانید یک نمایندگی از شرکت خود را در آن جا تاسیس کنید؛ اما در این مورد کشور امارات سخت‌گیری بیشتر نسبت به موارد دیگر دارد. شما به عنوان مالک شرکت حتما باید اثبات کنید که شرکت شما سوددهی بسیار زیادی دارد و این سود به قدری زیاد است که اگر شعبی دیگر از شرکت ایجاد شود به آن خللی وارد نمی‌شود.

مزایای ثبت شرکت در دبی و اقامت امارات :

ثبت شرکت در دبی بسیار با اهمیت است، چرا که این شهر دارای نظام تجارت آزاد است، به این معنی که شما به عنوان تاجر در دبی آزادی کامل در زمینه های زیر را دارید: خروج ارز، معافیت از عوارض گمرکی، تشریفات و مراحل اداری آسان برای صادرات و واردات، ارائه تسهیلات در خصوص حمل و نقل کالای تولیدی، قیمت مناسب برای انرژی، ارتباط آسان با مناطق مختلف و موقعیت جغرافیایی مناسب.

دومین مزیت برای ثبت شرکت در دبی این است که این شهر ثبات بسیار بالای در زمینه ی قوانین تصویب شده دارد. علاوه بر این دو مورد به علت سرمایه گذاری زیاد در دبی بسیاری از افراد این شهر را مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های مهم بین المللی می دانند و همین موجب شکل گیری روابط تجاری زیادی بین افراد در دبی می شود. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در بین شهرهای حوزه ی خلیج فارس تنها در دبی پیدا می‌شود، امکانات بسیار بالای خدماتی در این شهر است. شما به عنوان فردی غیر بومی اگر به هر نوع از خدمات نیاز داشته باشید به راحتی می توانید در این کشور به آن دست پیدا کنید.

یکی از مواردی که برای فارسی زبانان چالش برانگیز است این است که برای ثبت شرکت در سایر کشورها باید حتما مدرک زبانی و مدرک تحصیلی خاصی داشته باشند؛ اما در امارات و تبع آن در دبی شما هیچ نیازی به مدرک زبان برای ثبت شرکت ندارید. در باره‌ی مدرک تحصیلی هم اگر خواهان ثبت شرکت در دبی با مجوز حرفه ای هستید ( توضیحات مجوز حرفه ای در مقاله اول ذکر شده است.)

حتما باید مدارک تحصیلی مربوط به حوزه کاری خود داشته باشید در غیر این صورت یعنی اگر می خواهید ثبت شرکت در دبی را با یکی از مجوزهای صنعتی و یا تجاری انجام دهید، نیازی به مدرک تحصیلی مرتبط ندارید. ثبت شرکت در دبی با سرعت بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها انجام می شود و در پایان اینکه بسیاری ثبت شرکت در دبی را کلیدی برای مهاجرت به این شهر رو به ترقی و رشد می دانند. حال، آنکه شما با ثبت شرکت در دبی می‌توانید پروسه اخذ اقامت برای همسر و فرزندان خود را نیز انجام دهید و در گام بعدی امکان استفاده از حق تحصیل با بهترین کیفیت و حق برخورداری از بیمه را دارید.

مدارک ثبت شرکت در امارات و دبی:

در گام اول شما باید نوع فعالیت خود را بیان کنید

باید نام مناسبی برای شرکت خود که متناسب با فعالیت انتخاب شده در گام اول باشد، برگزینید.

نشانی شرکت خود و نام و مشخصات کارکنان آن را داشته باشید.

ملیت صاحبان شرکت باید به همراه مدارک آن ها موجود باشد.

هزینه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی باید پرداخت شود.

درخواست نهایی شما برای ثبت شرکت در دبی باید به وزارت مربوطه فرستاده شود.

سخن پایانی در مورد انواع شرکت ها و مزایای آن در دبی:

حال ما اطلاعات جامع تری درمورد ثبت شرکت ها در دبی به شما داده‌ایم؛ اما همواره توجه داشته باشید که به این اطلاعات اکتفا نکنید؛ چرا که ممکن است این اطلاعات برای هر شرکتی متفاوت باشد و همچنین با گذشت زمان تغییرات جزئی در آن پدید آید. در هر صورت عقل حکم می‌کند که شما تمامی مدارک و موارد فوق را رعایت کنید تا یک قدم از رقیبان خود جلوتر باشید.

ارسال نظر