چند راهکار جالب برای جذب فالوور اینستاگرام

با گسترش ویروس کرونا و خانه نشینی بخش قابل توجهی از جامعه، شیوه‌های کسب درآمد هم به سرعت در حال تغییر است. کسب درآمد از اینستاگرام به یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای عموم مردم تبدیل شده است.

چند راهکار جالب برای جذب فالوور اینستاگرام

رقابت‌ها برای افزایش تعداد فالوور بسیار افزایش پیدا کرده است چرا که داشتن فالوور بیشتر به معنی درآمد بالاتر است. هر چه قدر که فالوور های بیشتری داشته باشید، از فروش محصول یا خدمات و تبلیغات درآمد بیشتری نصیبتان خواهد شد. با این نوشته همراه باشید تا نکات بیشتری در رابطه با راهکارهای جالب برای جذب فالوور اینستاگرام یاد بگیریم.

روش‎های افزایش فالوور اینستاگرام

اگر این همه پیج در اینستاگرام موفق به افزایش فالوور و کسب درآمدهای میلیونی از این پلتفرم شده‌اند، بنابراین شما هم می‌توانید با رعایت چند تکنیک و یک سرمایه‌گذاری کوچک به این موفقیت نائل شوید. حالا تعدادی از این روش‌ها را بیان خواهیم کرد:

داشتن یک پروفایل کامل و حرفه‌ای

پیش از انجام هر کاری باید بتوانید یک پروفایل واضح و حرفه‌ای برای خود درست کنید. پروفایل و بیوگرافی شما اولین جایی است که مردم با شما برخورد می‌کنند در نتیجه باید آن را به شیوه‌ی درستی تنظیم کنید. در این بخش باید بگویید که هدف شما از تاسیس این پیج چه چیزی بوده و چه خدمتی را ارائه می‌کنید. همچنین بیان کنید که چه کسی هستید و در چه زمینه‌هایی تخصص دارید. بعد از نوشتن توضیحات، آدرس وبسایت و اطلاعات تماس خود را هم قرار دهید. نوشتن کلمه‌ی کلیدی در کنار نام و نام خانوادگی‌تان هم تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن شما دارد.

قرار دادن آدرس وبسایت یا آدرس محصول در بیوگرافی

همانطور که می‌دانید امکان قرار دادن یک لینک در بیوگرافی وجود دارد. اگر به بخش Edit Profile برویم می‌توانیم آدرس وبسایت خود یا صفحه‌ای خاص که عموما لندینگ پیج نامیده می‎شود را در این بخش قرار داده و از کاربران بخواهیم که وارد این صفحه شوند.

رعایت‌کردن استانداردها و متمرکز بودن

این روزها دیگر کسی دوست ندارد فالوور پیجی باشد که هر روز درباره‌ی یک موضوع متفاوت پست می‌گذارد. محتوا همیشه به سمت تخصصی شدن گرایش پیدا کرده است. بنابراین شما هم باید یک موضوع برای پیج خود پیدا کرده و از این به بعد فقط در رابطه با آن تولید محتوا کنید. شما به عنوان ادمین یک پیج که مدیریت محتوای آن را هم بر عهده دارید باید تصمیم بگیرید که چه تصاویر، چه ویدئوها و چه استوری‌هایی را باید منتشر کنید. همواره یک استاندارد برای خود در نظر بگیرید و به هیچ وجه به چیزی کمتر از آن قانع نباشید. پست‌ها و محتوایی که منتشر می‌کنید باید در سطح کیفی مد نظر شما باشند.

در تولید محتوا منظم باشید

هیچ کسی پیجی که هر ده روز یک بار محتوا تولید می‌کند و یک روز 5 استوری می‌گذارد و روز دیگر هیچ، را دوست ندارد. برای خودتان روی کاغذ تاریخ بندی و زمان مناسب برای انتشار محتوا را مشخص کنید و طبق همان پیش بروید. اگر دوست دارید که لایک‌ها و کامنت‌های بسیار بیشتری دریافت کنید نیاز است که به همان اندازه برای مخاطبان خود احترام قائل بوده و در انتشار پست و استوری منظم باشید.

استفاده از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها برای زیباکردن پیج به کار نمی‌روند. البته آن‌ها می‌توانند به خوانایی بیشتر مطلب کمک کنند اما حقیقت این است که هشتگ‌ها به دسته بندی مطالب در سطح اینستاگرام کمک می‌کنند. کاربران مختلف برای رسیدن به پست‌های مدنظرشان اقدام به جست و جوی هشتگ‌ها کرده و اگر شما بتوانید به شیوه‌ای اصولی از این هشتگ‌ها استفاده کنید قطعا در نتایج جست و جوها نشان داده می‎شوید. استفاده از هشتگ‌ها یکی از بهترین راه‌‌های جذب فالوور بیشتر است. استفاده از هشتگ‌های مرتبط و داشتن یک هشتگ اختصاصی از مهم‌ترین نکات در استفاده از این ابزارهاست.

تعامل داشتن با سایر پیج‌ها

فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای سایر پیج‌ها از جمله عواملی است که می‌تواند تعداد فالوورهای شما را به مرور زمان افزایش دهد. سعی کنید پیج‌هایی را فالو کنید که مخاطب آن‌ها بتواند مخاطب شما هم باشد. کامنت گذاشتن یکی از بهترین راه‌های دیده شدن است. بهتر است از قرار دادن کامنت‌هایی مانند « خیلی خوب»، «عالی» و نظایر آن خودداری کنید چرا که هیچ تاثیری در افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های شما ندارد. امروزه دیگر همه می‌دانند که این نوع از کامنت‌ها برای جمع کردن فالوور است. بهتر است که هر روز کمی وقت بگذارید و پست‌های افراد دیگر را به دقت مشاهده کرده و برای آن‌ها کامنت‌های ریزبینانه و هوشمندانه‌ای قرار دهید.

استفاده از فیلترهای ترند

هر چند وقت یکبار فیلترهای خاصی ترند می‎شوند. عموما پست‌هایی که از این فیلترها استفاده می‌کنند بازدیدهای زیادی دریافت خواهند کرد. بهتر است همیشه گوش به زنگ باشید که در حال حاضر عموم پیج‌ها از چه فیلترهایی استفاده می‌کنند و شما هم همان کار را کنید (البته اگر به فضای گرافیکی حاکم بر پیج شما می‌خورد).

تبدیل شدن به یک مرجع اطلاعاتی در حوزه‌ی خود

دنیای فعلی لبریز از اطلاعات است. اما با این حال نیاز به کسانی داریم که یک منبع و مرجع مطمئن در زمینه‌ی خاص باشند. اگر شما هم در پیج اینستاگرام خود به یک مرجع تبدیل شوید، قطعا افراد بسیاری اقدام به فالو کردن شما می‌کنند. شما باید یک منبع اطلاعاتی در زمینه‌ی خود باشید که مخاطب بتواند از شما سوال کرده و در نهایت به جواب خود برسد. این شیوه از جذب مخاطب یکی از بهترین راه‌هاست و عموما فالوورهایی که به این روش به دست می‌آورید به راحتی از محصولات شما هم خریداری خواهند کرد.

خرید فالوور

یک راه دیگر برای افزایش تعداد فالوورها این است که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. برای انجام این کار کافی است که وارد سایت خریدفالووراینستاگرام دات کام شوید که یکی از معروف‌ترین‌ مراجع در زمینه‌ی خرید و فروش فالوور و سایر محصولات اینستاگرامی است.

محصولات سایت خرید فالوور اینستاگرام جواب گوی نیاز شما برای تمامی موارد می باشد این سایت با دارا بودن دامنه وسیعی از محصولات نیاز شما به افزایش فالوور را جبران می کند. شما می تواند فالوور ارزان ، فالوور ایرانی واقعی ، یا فالوور خارجی خرید کنید و با خیال اسوده به افزایش تعداد فالوور های خود نگاه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله تعدادی از مهم‌ترین راهکارهای موجود برای افزایش تعداد فالوورها را به شما معرفی کردیم. نکته‌ی اصلی این است که تمام این روش‌ها نیاز به صبر و تحمل دارند و هیچ کدام از آن‌ها یک شبه از شما یک شاخ اینستاگرام یا یک فروشگاه پردرآمد نمی‎سازند. صبر، تولید محتوای خوب و کمک گرفتن از روش‌هایی مانند خرید فالوور راه‌ پیش‌روی شما برای موفقیت در اینستاگرام است.

ارسال نظر