فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ مراقب رضایت مشتریان

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با فراهم کردن کالاهای اساسی با کیفیت و تخفیف های جذاب، همواره تلاش کرده به بهترین نحو به مشتریان خدمت رسانی کند و رضایت آن ها را جلب نماید.

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ مراقب رضایت مشتریان

اهداف تعیین شده، نحوه خدمات رسانی و تسهیلاتی که هر فروشگاه و برند برای مشتریان در نظر می‌گیرد، جایگاه آن را بعد از مدتی نزد مصرف کننده مشخص می‌کند. شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگ ترین برند خرده فروشی کشور، کار خود را از سال 1388 آغاز نمود. یک فروشگاه زنجیره ای هدفمند که قصد داشت خیلی زود مسیر موفقیت را به سوی بهترین شدن طی کند.

افق کوروش که زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ است تا به امروز توانسته حدود 3هزار شعبه در 460 شهر در31 استان ایران ایران افتتاح کند. افق کوروش با بیش از 20 هزار کارمند و 2800 قلم کالای تندگردش حالا در صدر جدول خرده فروشی کشور ایستاده است. اما چه تفاوتی در هدف گذاری و نحوه ارائه خدمات، این فروشگاه را نسبت به سایرین متمایز کرده است؟ در ادامه این مقاله می توانید بیشتر با ارزش ها و نحوه خدمات رسانی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش آشنا شوید.

نحوه ارائه خدمات در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

فروشگاه افق کوروش از همان ابتدا به صورت هوشمندانه و با در نظر گرفتن مسیر و اهدافی تعیین شده به سوی پیشرفت گام برداشت. استفاده از ایده های خلاقانه در کنار به کار گرفتن مدرن ترین شیوه خدمات رسانی به مشتریان موجب شد تا هر فرد در هر کجای کشور و با هر سن و سالی بتواند به راحتی از این فروشگاه خرید کند. ارائه فروش اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن افق کوروش، فرآیند خرید را برای مشتریان تسهیل نمود. در این میان افرادی که نیاز به خرید غیرحضوری داشتند و قادر به استفاده از خدمات وب سایت و اپلیکیشن نبودند، می توانستند با یک تماس ساده هر آن چیزی که نیاز داشتند، درب منزل دریافت کنند.

در کنار همه این ها افق کوروش با برگزاری جشنواره های متعدد، تخفیفات ویژه و کدهای تخفیف خرید اینترنتی توانست خیلی زود اعتماد مشتریان را به دست آورد و در لیست بهترین فروشگاه های زنجیره ای کشور قرار بگیرد. به طوری که این فروشگاه در سال 1399 رتبه 40 را از میان 100 شرکت برتر کشور کسب کرد و به عنوان محبوب ترین فروشگاه مواد غذایی در سال 1398 معرفی شد.

فروشگاه کوروش

چرا افق کوروش فروشگاهی منحصر به فرد است؟

افق کوروش از همان سال های ابتدای شروع به کارش، برنامه بلندمدتی برای بهترین شدن در نظر داشت و توانست با به کارگیری ایده های هوشمندانه و خلاقانه سریع تر و جلوتر از سایر فروشگاه ها گام بردارید. کاهش هزینه های توزیع، ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب، کنترل منظم کیفیت کالاها و نحوه خدمات رسانی، ارائه خدمات اینترنتی و غیر حضوری، نظارت بر عملکرد فروشگاه ها و ایجاد ارزش برای مشتریان از عواملی بودند که در این مسیر به افق کوروش کمک کردند. علاوه بر این فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به منظور حمایت از سوپرمارکت های محلی اقدام به ارائه نمایندگی فرانچایز، نموده و از این جهت امکان اشتغال و سودآوری بسیاری از هموطنان را فراهم کرده است.

افتتاح نخستین فروشکاه دارک استور (تمام اینترنتی) افق کوروش

در اردیبهشت ماه 1400 شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در راستای افزایش؛ بهینه سازی و تنوع خدمات خود به مشتریان و بالابردن سرعت ارسال سفارشات مشتریان و با درک الزامات شرایط ناشی از اپیدمی کرونا و گسترش روش‌های خرید غیرحضوری، نخستین شعبه از فروشگاه تمام اینترنتی (دارک استور) خود را افتتاح کرد. به گفته مدیران این شرکت از جمله اهداف فروشگاه دارک استور افق کوروش نگاه جدی ‌تر و مدرن ‌تر به فروش اینترنتی برای ارسال سریع ‌تر و باکیفیت ‌تر خریدهای اینترنتی و تحقق چشم انداز 200 الی 300 هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه است.

نمایش راهبری افق کوروش در لوگوی جدید فروشگاه

به تازگی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش اقدام به تغییر لوگوی این برند نموده است. افق کوروش در حال حاضر با حدود 3هزار فروشگاه و نمایندگی در 31 استان و 460 شهر دارد، سعی کرده تا در بازطراحی لوگوی جدید خود اهداف و راهبرد افق کوروش را به وضوح نشان دهد. در لوگوی جدید افق کوروش مسیر، اهداف و راهبری افق فروشگاه به زبانی ساده و به طرزی جذاب در معرض نمایش گذاشته شده است. در لوگوی جدید «دایره» نشان دهنده هدف و «فلش» نشانه راهبری و رسیدن به هدف است.

این لوگو بر اساس ارزش ها و مأموریت های افق کوروش طراحی شده و در آن آینده نگری، شفافیت، هوشمندی، توسعه و ایجاد ارزش برای مشتریان افق کوروش در رأس راهبر بودن قرار دارند. در حقیقت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی و حضور یکپارچه در ایران امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت‌تر را در ایران نوید می‌دهد.

علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می‌دهد. افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می‌دهد. این موارد نشان دهنده راهبری افق کوروش است و این برند براساس ارزش و ماموریت های مجموعه ی خود لوگوی جدید خود را برگزیده است.

Blog.okcs

ارسال نظر