فعال‌ سازی کالر آیدی تلفن رومیزی پاناسونیک

رسانه کلیک - شرکت پاناسونیک برای بهره‌وری و کارآیی بیشتر محصولات خود، همیشه از آخرین تکنولوژی‌های امروزی و بر اساس دانش روز مهندسان خود، تلفن‌ ثابت و ویژگی‌های آن را طوری طراحی کرده تا بتواند از هر جهت نیازهای ارتباطی از تلفن‌ها را برای مشتریان خود فراهم کند. بخش محصولات تلفن رومیزی ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در ایران، با ادامه دادن راه پاناسونیک و با ارائه تلفن‌های رومیزی به مردم عزیز ایران، توانسته قدم‌های بزرگی را در این عرصه بردارد.

فعال‌ سازی کالر آیدی تلفن رومیزی پاناسونیک

بخش محصولات تلفن رومیزی ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در ایران، با ادامه دادن راه پاناسونیک و با ارائه تلفن‌های رومیزی به مردم عزیز ایران، توانسته قدم‌های بزرگی را در این عرصه بردارد.

اهداف شرکت ایده ال گستر در همه حال، رضایت مشتریان بوده و به هیچ چیز دیگری جز یک تجربه‌ی کاربری مناسب و خوب فکر نمی‌کند. از زمان‌های دور تا به الآن همیشه پاناسونیک را به عنوان یک برندی که همیشه به کیفیت محصولات خود اهمیت بسیاری داده، می‌شناسیم. شرکتی که تمامی محصولات آن از لوازم خانگی گرفته تا محصولات امنیتی، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

در این مقاله سعی بر این داریم همه چیز را راجع به فعال سازی نمایشکر شماره caller id یا کالر آی دی را به شما آموزش دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید .

یک ویژگی مهم که نیاز هر شخص و شرکتی است این است که می‌خواهد تماس‌های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده تا بتواند مخاطبان خود را کنترل کند و یک حس خوب را برای مشتریان خود فراهم کند.

در تکنا بخوانید : بهترین مدل های تلفن ثابت ارزان

چه زمانی از کالر آیدی استفاده می کنیم؟

شاید اولین نسل از تلفن های را یادتان باشد . تلفن هایی با شماره گیر دایره ای شکل . این تلفن ها فاقد صفحه نمایشگر بودند ، اولین نمایشگر ها بر روی تلفن های بیسیم با شماره گیرهای دکمه ای ظاهر شد ولی همچنان خبری از نمایشگر شماره نبود . استفاده از تلفن به شکل فزاینده ای فراگیر شده بود و بالطبع مزاحمت های تلفنی هم چاشنی این فناوری خوب گردیده بود . لذا با فراگیر شدن شماره گیری تن ، نمایشگر هم به تلفن ها اضافه گردید . این قابلیت که از طریق مخابرات پشتیبانی و فعال می‌شود، در تمامی خطوط تلفن ثابت فعال میباشد و نمایش شماره تلفن بستگی به تلفنی که استفاده می‌کنید، دارد. امروزه این قابلیت برای اکثر تلفن‌هایی که دارای نمایشگر هستند، فعال است.در حال حاضر استفاده از نمایشگر شماره هم در تجارت به جهت پیگیری تماس های دریافتی و هم در منزل برای جلوگیری از تماس های ناخواسته اهمیت ویژه ای پیدا کرده است .

تلفن ‌های رومیزی چه میزان شماره را در خود ذخیره می‌کنند؟

این قابلیت معمولا زمانی به کار می اید که میخواهید از تماس های از دست رفته خود آگاه شوید . البته این قابلیت تمامی تماس ها از قبیل ورودی ،خروجی و بدون پاسخ را شامل میشود .معمولا تمام تلفن های امروزی حافظه ای بین 15 تا 100 تماس از دست داده را پشتیبانی میکنند . این شماره ها با زمان و تاریخ تماس همراه است . قبلا از تنظیم بودند ساعت و تاریخ تلفن خود اطمینان حاصل نمایید .

استفاده از کالر آیدی در محصولات دیگر

شاید شرکت شما هم از جمله شرکت هایی باشد که از دستگاه سانترال و امکانات بی نظیر آن بهره می برد. این دستگاه می تواند مدیریت خطوط شهری را آسان کند و طبق خواسته شما برنامه ریزی شود تا بیشترین درصد بهره وری را از آن داشته باشید. تلفن های سانترال برای فعال سازی نمایشگر شماره به کارتهای مخصوص خود نیاز دارند . به عبارت ساده تر اگر شما یک تلفن را که دارای امکان نمایشگر شماره است بر روی یک مرکز تلفن سانترال استفاده نمایید ممکن است نمایشگر شماره بر روی تلفن مذکور فعال نباشد زیرا برای استفاده از این قابلیت مرکز سانترال میبایست نمایشگر شماره را بر روی تلفن های معمولی پشتیبانی نماید .

چه نوع تلفن‌هایی از قابلیت کالر آیدی استفاده می‌کنند؟

باید توجه داشته باشید که داشتن نمایشگر یا LCD بر روی تلفن به تنهایی دلیل بر داشتن کالر آی دی نمیباشد . به طور مثال تلفن های پاناسونیک سری KX-T2378 یا KX-T2375 با وجود داشتن نمایشگر فاقد قابلیت کالر آی دی هستند . حتما قبل از خرید از قابلیت کالر آی دی مطلع گردید .

کالر آیدی تلفن تنظیمات کالر آیدی :

تنظیماتی در تمام تلفن ها وجود دارد که شما میتوانید چند رقم از کالر آی دی دریافتی را حذف نمایید . اما این تنظیمات به چه کار می آید . حتما ملاحظه نموده اید از برخی از نقاط که با شما تماس میگیرند ، شماره های دریافتی به صورت +98 یا 0098 یا کد شهر به همراه شماره میباشد . شما میتوانید در تنظیمات خود کد های اول شماره های دریافتی را حذف نمایید .

نحوه فعال سازی کالر آیدی در تلفن رومیزی

معمولا تنظیمات کالر آی دی بر روی تمام تلفن ها به صورت پبش فرض وجود دارد . اما میبایست شما را در اینجا با مفهوم دیگری اشنا سازیم . عبارت تک سیستم یا دو سیستم بودند در نمایشگر شماره . به طور کلی مخابرات سیگنال های شماره انداز را به دو صورت سمت کاربر ارسال مینماید . به صورت TON یا FSK . اینکه این دو سیستم به چه صورت عمل مینمایند در این مقاله نمیگنجد اما قبل از خرید بدانید که برخی از تلفن ها خصوصا برخی از تلفن های بیسیم سفارش اروپا تنها از یک سیسستم پشتیبانی مینماید . این یعنی اینکه ممکن است تلفن در برخی از نقاط دارای سیستم شماره انداز و در برخی از مناطق دیگر فاقد شماره انداز میباشد .قبل از خرید اطمینان حاصل نمایید تلفن خریداری شده داری هر دو سیستم باشد . البته اگر از این طریق موفق نشدید، کارشناسان ایده آل گستر در هر زمان و شرایطی آماده ارائه مشاوره در خصوص مشکلات شما هستند. ارائه خدمات پس از فروش و دادن مشاوره رایگان در مورد محصولات پاناسونیک از جمله فعالیت‌هایی است که در شرکت ایده آل گستر نمایندگی تلفن رومیزی پاناسونیک در ایران است. همچنین می‌توانید برای آگاهی از بهترین قیمت تلفن ثابت و تلفن سانترال با کارشناسان ایده آل گستر در تماس باشید.

ارسال نظر