معرفی ارزان ترین بادی اسپلش های ایرانی

استفاده از بادی اسپلش‌ها روش خوبی برای خوشبو و جذاب‌تر شدن افراد است. بادی اسپلش‌ها محصولات جدیدی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می‌روند، اما در همین مدت کوتاه هم جای خود را در بازار بازکرده‌اند در این میان برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند، سوال اینجاست که بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین بادی اسپلش‌ها کدم‌اند و چه ویژگی دارند؟ در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین و ارزان‌ترین بادی اسپلش‌های ایرانی مثل  بهترین بادی اسپلش‌های شون و بادی اسپلش‌های پرفروش برند سی گل خواهیم پرداخت.

معرفی ارزان ترین بادی اسپلش های ایرانی

در این میان برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند، سوال اینجاست که بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین بادی اسپلش‌ها کدم‌اند و چه ویژگی دارند؟ در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین و ارزان‌ترین بادی اسپلش‌های ایرانی مثل بهترین بادی اسپلش‌های شون و بادی اسپلش‌های پرفروش برند سی گل خواهیم پرداخت.

استفاده از بادی اسپلش‌ها چه فایده‌ای دارد؟

فواید چندگانه یک بادی اسپلش مناسب توجیه خوبی برای استفاده از آن به شمار می‌رود؛ چراکه این محصول که به‌ظاهر تنها برای خوشبو شدن به کار می‌رود، فواید دیگری هم دارد.

· آب‌رسانی و جلوگیری از خشکی پوست

زمانی که از حمام خارج شدید و پوست مقداری از رطوبت و چربی طبیعی خود را از دست می‌دهد، مقدار آب موجود در ترکیب بادی اسپلش‌ها با قرار گرفتن روی منافذ پوست، آب‌رسانی خوبی انجام می‌دهد و از خشکی شدید پوست جلوگیری می‌کند.

· ملایم و ضدحساسیت بودن

ترکیب و ساختار بادی اسپلش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که خطر حساسیت را به حداقل برساند. این محصولات معمولاً ملایم هستند و عوارض شایع پوستی مثل خارش و خشکی پوست را ایجاد نمی‌کنند.

نکته مهم : اگرچه بادی اسپلش‌ها اغلب ترکیبات ملایم و غیرمضر برای پوست دارند، اما باز هم از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند. پس اگر پوست بسیار حساسی دارید در ابتدا روی سطح کوچکی از پوست بادی اسپلش را اسپری کنید و در صورت عدم بروز عارضه مصرف را ادامه دهید.

· خوشبو شدن با بهایی کمتر

بادی اسپلش‌ها نسبت به سایر مواد خوشبوکننده مثل اودکلن و عطرها قیمت مناسب‌تری دارد. با توجه به قیمت بالای عطر و اودکلن ، می‌توان بادی اسپلش‌هایی با همان رایحه تهیه کرد و از بوی خوش آن لذت برد.

معایب و نکات مهم استفاده از بادی اسپلش

در استفاده از بادی اسپلش هم مانند هر محصول دیگری نکات مهمی باید در نظر گرفته شود تا از مزایای آن به‌طور کامل و بدون هیچ دردسری بهره برد.

· ماندگاری کم

ازآنجایی‌که بادی اسپلش‌ها مایع خوشبوی بسیار رقیقی تلقی می‌شوند و ترکیب آن‌ها گاز به کار نمی‌رود عموماً دارای ماندگاری و پخش بوی ضعیف‌تری هستند. استفاده از بادی اسپلش روی پوست تمیز و بدون چربی راه خوبی برای ماندگاری بهتر رایحه آن محسوب می‌شود.

· ایجاد ذرات معلق در هوا

زمانی که این محصول اسپری می‌شود مقداری از ذرات تشکیل‌دهنده آن در هوا معلق باقی می‌مانند که تنفس آن می‌تواند برای افراد با مشکلات تنفسی آزاردهنده باشد.

· احتمال لک شدن لباس

برای جلوگیری از لک شدن لباس و پارچه بهتر است پس از اسپری کردن بادی اسپلش اجازه دهید کامل پوست خشک شود و سپس اقدام به پوشیدن لباس‌ها کنید. اشتباه رایج دیگری که برخی از افراد در استفاده از این محصول انجام می‌دهند، اسپری کردن بادی اسپلش بر روی لباس است، این کار باعث ایجاد لک روی البسه می‌شود.

بادی اسپلش‌های پرطرفدار ایرانی با قیمت مناسب!

این روزها که فروش بادی اسپلش‌ها در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی داغ است، تنوع زیاد محصولات انتخاب را دشوار می‌کند. به همین منظور در این بخش به بررسی ویژگی انواع بادی اسپلش‌های دو برند ایرانی که قیمت مناسبی هم دارند می‌پردازیم:

انواع بادی اسپلش های شون

این روزها بهترین بادی اسپلش شون، بادی اسپلش‌هایی با رایحه خوش طبیعت و از پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌روند. برند شون بادی اسپلش‌های خود را در حجم 220 میلی‌لیتر و در چهار رایحه دل‌پذیر ارائه می‌کند:

· بادی اسپلش پیور جوی شون

این محصول از بهترین بادی اسپلش‌های شون شناخته می‌شود و با رایحه‌ای گرم و ملایم برای میهمانی‌های شبانه و فصول سرد سال مناسب به نظر می‌رسد.

· بادی اسپلش فیری میست شون

رایحه شیرین و گرم، این محصول را برای استفاده در فصول سرد سال و مصرف شبانه بسیار مناسب کرده است. به کار رفتن عصاره گل همیشه‌بهار و آلوئه ورا در ترکیب این محصول به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند.

· بادی اسپلش سانرایز کیس شون

از بهترین بادی اسپلش‌های شون می‌توان به این محصول اشاره کرد که برای تمامی فصول سال مناسب است زیرا رایحه‌ای از میوه و گل دارد و بوی مطبوع و دل‌نشینی را در مشام جاری می‌کند.

· بادی اسپلش اکلیلی آیلند دریم شوت

این بادی اسپلش از نوع شاین‌دار بوده و به کسانی که به درخشیدن پوست خود علاقه دارند توصیه می‌شود. این محصول رایحه معتدل برگرفته از میوه‌های خوشبو دارد؛ نت‌های ابتدایی آن جزایر استوایی را تداعی می‌کند، نت‌های میانی‌اش رایحه هلو، گل رز و سیب سبز و نت انتهایی آن بوی خزه و چوب سدار را به یاد می‌آورد.

بادی اسپلش‌های پرفروش برند سی گل

برند سی گل هم در این سال‌ها مدل‌های گوناگون بادی اسپلش را تولید کرده که در این قسمت به معرفی بادی اسپلش‌های پرفروش برند سی گل می‌پردازیم:

· بادی اسپلش زنانه کاریزما سی گل

این بادی اسپلش پرفروش از روغن‌های طبیعی برای پوست تشکیل شده و فاقد مواد شیمیایی مضر برای پوست است. این محصول با ماندگاری بالا و خاصیت ضد تعریق پخش بوی خوب و طولانی‌ را در مصرف روزانه در پی دارد.

· بادی اسپلش زنانه بل

بادی اسپلش مدل بل با خاصیت آب‌رسانی موجب حفظ رطوبت بدن شده و به نرمی، شفافیت و لطافت پوست کمک زیادی می‌کند. روغن‌ها، ترکیبات و مرطوب‌کننده‌های مفید به‌کاررفته در این محصول در کنار خاصیت ضد تعریق بودن، این محصول را تبدیل به یکی از بادی اسپلش‌های پرفروش برند سی گل کرده است.

خرید انواع بادی اسپلش مای از مو تن رو

امروزه با توجه به نیازها و سلیقه‌های افراد مختلف، محصولات ضد تعریق متنوعی روانه بازار شده‌اند که از مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها اشاره کرد. در بین این محصولات، اسپری ضد تعریق دارای طرفداران بسیاری است. اسپری ضد تعریق محصولی است که برای جلوگیری از تعریق شدید طراحی شده است و با پخش کردن اسانس‌های خوشبویی که دارد، از ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی در مورد انواع بادی اسپلش به دست آورده باشید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

ارسال نظر