معرفی قلم نوری و اهمیت آن در طراحی

در این مقاله می خواهیم به معرفی قلم نوری و اهمیت آن در طراحی و همچنین قیمت سایر وسایل الکترونیکی بپردازیم.

معرفی قلم نوری و اهمیت آن در طراحی

با پیشرفت تکنولوژی انواع وسایل طراحی نیز پیشرفت کرده‌اند، از آنجا که کار کردن با موس کامپیوتر برای طراحان دشوار بود و دقت کافی را برای رسم خطوط نداشت، قلم نوری به بازار عرضه شد.

معرفی قلم نوری و اهمیت آن در طراحی:

از زمانی که طراحی دیجیتال در نرم افزارهای کامپیوتری صورت گرفت، نیاز به یک قلم دیجیتال در بین طراحان احساس شد؛ قلم نوری وسیله‌ای است که توانست انقلاب بزرگی در طراحی دیجیتال ایجاد کند. طراحان می‌توانند با این وسیله به راحتی خطوط منحنی و اشکال مختلف را رسم کنند و بدون هیچ زحمتی و هزینه ای طیف های رنگی مورد نظر خود را ایجاد کنند. قبل از ساخت قلم نوری تصور چنین تکنولوژی بسیار دور از ذهن بود اما امروزه کار طراحان راحت شده و هر فرد مشتاق به طراحی می‌تواند هنر خود را نشان دهد.

در گذشته ای نه چندان دور طراحان با استفاده از موس کامپیوتر و یا نگه داشتن چند دکمه صفحه کلید، اقدام به رسم خطوط مختلف برای طراحی می‌کردند (هر چند هنوز هم، چنین طراحی‌هایی بسیار مرسوم است). این کار نه تنها زمان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد بلکه نتیجه ی کار در اکثر مواقع نزدیک به تصورات طراح نخواهد بود اما قلم های نوری این امکان را برای شما فراهم می‌‌کنند تا نزدیک‌ترین تصویر را به طراحی مورد نظر خود ایجاد کنید.

جذابیت قلم نوری برای هر شخص در هر سنی:

اگر به دنبال هدیه ای نفیس برای هر شخص در هر سنی می‌گردید، پیشنهاد ما قلم نوری است، چرا که این وسیله جذابیت خاصی برای هر شخصی دارد، بسیاری از والدین اقدام به خرید قلم نوری برای فرزندان خود می‌کنند تا زمینه ی شکوفایی استعدادِ هنر و نقاشی را در فرزندانشان ایجاد کنند، به همین دلیل این وسیله در کیفیت‌های مختلفی ساخته شده تا بتوان با هر بودجه مالی آن را خریداری کرد؛ اما تنها یک طراح با تجربه می‌تواند به اهمیت بالای وجودِ وسیله ‌ای مثل قلم نوری در هنر طراحیِ دیجیتال آگاه باشد.

طراحان با استفاده از این نوع وسیله می‌‌توانند تقریباً هر طراحی که در ذهن دارند را اجرا کنند، شاید بسیاری از ما در شبکه‌های اجتماعی، قدرت این وسیله را در طراحی‌های مختلف مشاهده کرده باشیم با این وجود قطعاً نتیجه ی کارِ طراحی، ارتباط بسیار نزدیکی با هنر طراح و تسلط او دارد. کار با قلم نوری بسیار راحت بوده و هر شخصی می‌تواند در مدت کوتاهی مهارت خود را در طراحی با این وسیله بالا ببرد.

چرا کار با قلم نوری سرعت طراحی را بالا می‌برد:

در پاسخ به این سوال که چرا کار با قلم نوری سرعت طراحی را بالا می ‌برد؟!!!! باید بگوییم که پاسخ این سوال برای طراحان بسیار بدیهی است اما شاید آن دسته از طراحانی که به هر دلیلی اطلاعات کافی از این وسیله را ندارند یا افرادی که تصمیم دارند به تازگی در رشته ی طراحی فعالیت کنند از اهمیت این وسیله آگاه نباشند.

طراحی لوگو یا کاراکتر یکی از درآمدزا ترین بخش های طراحی است؛ بسیاری از طراحانی که از گذشته، کار طراحی لوگو و خلق کاراکتر را انجام می‌دهند به خوبی اطلاع دارند که بسیاری از چنین طراحی هایی با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری امکان پذیر نبود؛ این طراحان ابتدا طرح اولیه خود را روی کاغذ پیاده سازی می‌کردند سپس از طرح روی کاغذ اسکن گرفته و مابقی طراحی را در نرم افزار کامپیوتری خود تکمیل می ‌کردند. اما با وجود قلم نوری شما می‌توانید به راحتی طراحی مورد نظر را انجام دهید و تا پایان کار از صفحه تبلت خود استفاده کنید دیگر نیازی به رسم طرح اولیه روی کاغذ و به کار بردن خودکار، قلم، گواش، رنگ و غیره ندارید. کافی ست قلم دیجیتالی خود را به دست بگیرید و با کمترین فشار هر طرحی با هر طیف رنگی را ایجاد کنید.

در هنگام خرید قلم نوری چه نکاتی را در نظر بگیریم:

در پاسخ به این سوال باید بگوییم این وسیله را برای چه کاری می‌خواهید ؟!!!! آیا برای هدیه به شخص دیگری آن را خریداری می‌کنید، آیا برای فرزندتان این وسیله را خریداری کرده‌اید؟!!!! یا این که در آغاز فعالیت خود در زمینه ی طراحی هستید؟!!!! یا شاید یک طراح حرفه ای هستید و قصد ارتقای شغل خود را دارید؟!!! برای هر کدام از این موارد قلم‌های نوری متفاوتی به بازار عرضه شده است تا بتوان با توجه به هزینه ای که مشتری پرداخت می‌کند بهترین خدمات را ارائه کرد.

در گام بعدی توجه به برند قلم نوری اهمیت بالایی دارد، همانطور که می‌دانید بسیاری از شرکت های الکترونیکی از لحاظ کیفیت، امتحان خود را پس داده‌اند و مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید محصولات این شرکت ها می‌کنند اما نکته دیگری در اینجا مورد توجه قرار می‌‌گیرد و آن هم گارانتی محصولات این شرکت‌هاست. واردکنندگان این محصولات در ایران می‌‌توانند گارانتی چنین وسایل الکترونیکی را تضمین کنند به شرط اینکه اعتبار کافی را تاکنون کسب کرده باشند و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. از دیگر نکاتی که می‌توان در خرید قلم نوری در نظر گرفت: نرخ پاسخگویی و دقت قلم، حساسیت آن به فشار، رزولوشن قلم و دکمه‌های میانبر روی آن، نحوه اتصال این وسیله به کامپیوتر یا سایر وسایل الکترونیکی و قابلیت خصوصی‌سازی آن اشاره کرد.

قیمت ps4 و قلم نوری در سایت دیدنگار:

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت شرکت دیدنگار ، قیمت ps4 ، انواع دوربین و تجهیزات آن و سایر وسایل الکترونیکی را مشاهده فرمایید. مجموعه ی دیدنگار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و در حال حاضر با گسترش فعالیت شرکت، اقدام به گرفتن نمایندگی در شهر های مختلف و فروش اقساطی کالا می‌نماید. فروش کنسول‌های بازی یکی از فعالیت های اصلی شرکت دیدنگار است، از آن جا که قیمت کنسول‌های بازی خیلی بالا رفته، تمام مشتریانی که قصد خرید این وسایل را دارند به گارانتی محصولات اهمیت زیادی می‌دهند. شرکت دیدنگار با وجود تضمین کیفیت و گارانتی محصولات خود، کمترین قیمت را در بازار به مشتریان ارائه می‌دهد. کافیست به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و ضمن آشنایی با مشخصات کلی محصولات با مشاورین ما به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده و از تضمین کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

ارسال نظر