معرفی هتل های 3 ستاره و ممتاز مشهد

مشهد، شهری پربازدید است که از مسافران زیادی در طول سال پذیرایی می‌کند. این شهر، به‌ عنوان حیاتی‌ترین قطب مذهبی کشور، مورد بازدید زائران زیادی واقع شده است. هتل‌های بی‌شماری هم برای پاسخگویی به نیاز این افراد وجود دارند که با ارائه‌ خدمات متفاوت، از امتیازهای مختلفی برخوردارند.

معرفی هتل های 3 ستاره و ممتاز مشهد

در این میان هتل‌های سه ستاره مانند هتل هلیا مشهد انتخابی ایده‌آل برای اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه‌ هستند. در ادامه، شماری از بهترین هتل‌های سه ستاره‌ مشهد معرفی خواهند شد.

امکانات هتل‌های 3 ستاره

عمده‌ هتل ‌های سه ستاره مشهد، از امکانات رفاهی لازم جهت تامین آسایش مهمانان برخوردار هستند. اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هستند و یخچال، تلویزیون و سرویس بهداشتی هم از دیگر امکانات آن‌هاست. هم چنین خدمات 24 ساعته و اینترنت هم به شما ارائه می‌شود.

تنها تفاوت هتل‌های سه ستاره نسبت ‌به نمونه‌هایی با امتیاز بیشتر، امکانات تفریحی و خدمات لوکس است. هتل‌های درجه یک معمولا از امکاناتی برخوردارند که تمام نیازها و خواسته‌های مسافر را در فضای خود پاسخ می‌دهند. در نتیجه نیازی نیست که فرد برای خرید، ورزش یا ماساژ به مکان دیگری برود.

هتل‌های سه ستاره از این امکانات بی‌بهره هستند. اما اگر در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده باشند، دسترسی آسان به مراکز دیدنی و تفریحی شهر، اقامت راحتی را برای آن‌ها رقم می‌زند. لازم به ذکر است که این هتل‌ها از هزینه‌ معقولی هم برخوردارند و بهترین انتخاب برای کسانی‌ است که قصد دارند هزینه‌های سفر را به نحو احسن مدیریت کنند. توصیه می‌شود اگر شما هم برنامه‌ سفر به مشهد را دارید، با این مقاله همراه شده و با بهترین هتل‌های سه ستاره‌ شهر آشنا شوید.

هتل خانه‌ سبز

هتل خانه سبز از ساختمانی 10 طبقه با 75 واحد اقامتی برخوردار است. این هتل در میدان توحید واقع شده و در مجاورت یک مرکز خرید قرار دارد. کادر خدماتی مجموعه همگی باتجربه هستند و مسافران را برای تجربه سفری خاطره‌انگیز راهنمایی می‌کنند.

ظرفیت اتاق‌های هتل خانه‌ سبز بین یک تا چهار نفر است و امکاناتی نظیر یخچال، صبحانه، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی، مینی‌بار، اینترنت و صندوق امانات ارائه می‌دهند. خدمات عمومی هتل هم نمازخانه، کافی‌شاپ، فروشگاه، تاکسی سرویس، چایخانه‌ سنتی، رستوران، تورهای گردشگری و ترانسفر را شامل می‌شود. در نتیجه اگر دنبال یک هتل سه ستاره با امکانات ممتاز هستید، اقامت در هتل خانه‌ سبز به شما توصیه می‌شود.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد، یک هتل سه ستاره است که در خیابان امام رضا واقع شده و نزدیکی به حرم مطهر، شاخص‌ترین مزیت اقامت در این هتل است. مسافران می‌توانند تنها با هشت دقیقه پیاده‌روی به این زیارتگاه برسند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. بازار رضا و بازار 17 شهریور هم از مراکز خرید مشهور شهر هستند که فاصله کمی تا هتل هلیا مشهد دارند.

این هتل 84 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های دوتخته، سه­تخته، چهارتخته و پنج­تخته می‌شود. در مجموع امکان اقامت هم زمان برای 250 نفر فراهم است. طراحی فضای داخلی هتل هم مدرن و زیباست و رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی، خشکشویی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت، شماری از امکانات اقامت در این هتل به ‌شمار می‌روند. خدمات باربری و امکانات ویژه جهت تامین رفاه معلولین، از دیگر مزایای این هتل است. در مجموع برای تجربه‌ سفری اقتصادی و راحت، هتل هلیا مشهد انتخابی ایده‌آل است.

هتل میامی

هتل میامی، از دیگر هتل ‌های سه ستاره‌ مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل از یک ساختمان پنج طبقه با 39 اتاق برخوردار است که در مجموع می‌تواند از 100 مسافر پذیرایی کند. با وجود اینکه هتل میامی یک هتل سه ستاره است، اما در مقایسه با نمونه‌های مشابه، لوکس‌تر و مجهزتر بوده و طراحی زیبای آن، مورد تایید سازمان گردشگری و میراث فرهنگی قرار گرفته است.

تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تهویه، اینترنت و گاوصندوق، شماری از خدماتی هستند که در اتاق‌ها دیده می‌شود. ه چنین در خصوص خدمات عمومی هتل هم می‌توان به صبحانه، پارکینگ، نمازخانه، چایخانه، رستوران، تاکسی، ترانسفر رفت‌وبرگشت و پذیرش 24 ساعته، اشاره کرد.

هتل اطلس

هتل اطلس، انتخابی منحصربه‌فرد برای اقامت در مشهد است. این هتل با قرارگیری در خیابان امام رضا، دسترسی مسافران به حرم را آسان کرده و با ارائه‌ 188 واحد اقامتی آماده‌ خدمت‌رسانی به زائران است. هتل اطلس، هتلی قدیمی است که در سال 1355 ساخته شده است.

اما جهت ارائه‌ خدمات بهتر، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق‌های هتل اطلس ظرفیتی بین یک تا چهار نفر دارند و همگی مجهز به تلویزیون، یخچال، اینترنت پرسرعت و گاوصندوق هستند. مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل از نمازخانه، کافی‌شاپ و تاکسی سرویس هم استفاده کنند.

هتل هاترا

هتل هاترا واقع در خیابان امام رضا، یکی از بهترین هتل‌ها جهت اقامت در مشهد است. این هتل ضمن ارائه‌ خدماتی فوق‌العاده، از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده و سفری مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران رقم می‌زند. شایان ذکر است که نظافت در هتل هاترا حرف اول را می‌زند و بزرگ‌ترین مزیت این هتل محسوب می‌شود.

همچنین طراحی زیبا و خلاقانه هتل، فضایی دلباز و آرام ایجاد کرده و باعث شده تا مسافران از اقامت خود بیشترین لذت را ببرند. باید توجه داشت که این هتل دسترسی خوبی هم به فرودگاه، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری دارد.

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا به کسانی توصیه می‌شود که مایل هستند پس از رسیدن به مشهد، به ‌سرعت در هتل اقامت داشته باشند. این هتل در نزدیکی راه‌آهن واقع شده و دسترسی خوبی به حرم امام رضا دارد. آکواریوم موجود در این مجموعه، نمونه‌ای مثال‌زدنی است و به‌ عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم آب شیرین در هتل ‌های ایران شناخته شده است.

تنوع ماهی‌ها و جانوران موجود در این آکواریوم زیبایی هتل را دوچندان کرده‌اند. لازم به ذکر است که اقامت در هتل پارمیدا با صبحانه، ناهار و شام همراه است و استفاده از استخر، سونا و جکوزی هتل برای مهمانان هزینه‌ای ندارد.

رزرو هتل های مشهد در فلای تودی با بهترین قیمت

بی‌تردید برای گردشگران خوشحال‌کننده است که بدانند امکان اقامت در هتل‌هایی با برترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت فراهم است. افراد می‌توانند با انتخاب یکی از هتل‌های سه ستاره‌ مجهز، تجربه‌ای خوشایند از سفر به مشهد داشته باشند. برای رزرو متنوع ترین هتل های مشهد از لوکس تا اقتصادی می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

ارسال نظر