معرفی 3 گوشی گیمینگ هیراد مارکت؛ گوشی‌هایی برای تجربه هیجان و لذت

اگر عاشق بازی و تجربه‌کردن هیجان هستید، به‌جای آنکه برای خرید دستگاه‌های گران‌قیمت بازی، پول زیادی خرج کنید، با خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ که قیمت مناسبی دارند، هم هوای جیبتان را داشته باشید و هم به‌راحتی با گوشی خود، گیم مورد علاقه‌تان را انجام دهید.

معرفی 3 گوشی گیمینگ هیراد مارکت؛ گوشی‌هایی برای تجربه هیجان و لذت

در بازار برندهای معروفی از گوشی‌های موبایل را می‌بینید که تمام اجزایشان برای تجربه بازی‌های لذت‌بخش و هیجان‌انگیز طراحی شده‌اند.

در این مطلب با بهترین گوشی‌های گیمینگ از برندهای شیائومی، سامسونگ و آیفون آشنا می‌شوید تا بفهمید گوشی دلخواه شما برای بازی‌‌کردن کدام است.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

یکی از مزیت های بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی نسبت به سایر برندها قیمت پایینش است و شما نیازی نیست که هزینه زیادی را صرف خرید گوشی گیمینگ کنید. در ادامه با دو مدل از بهترین و به‌روزترین مدل‌های گوشی گیمینگ شیائومی آشنا می‌شوید.

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro

ساعت‌های طولانی با گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro می‌توانید بازی کنید؛ بدون آنکه دستتان خسته و اذیت شود، چون این گوشی مطابق استانداردهای ارگونومی طوری طراحی شده که با آن احساس راحتی کنید.

حتی اگر در حالتی سخت‌گیرانه هم بخواهید کیفیت صفحه نمایش گوشی شیائومی Xiaomi 11T Pro را بررسی کنید، باز هم صفحه نمایش این مدل گوشی با ابعاد 6.67 اینچی OLED نظر شما را جلب خواهد کرد و از شما امتیاز بالایی می‌گیرد. وضوح بالای تصویر و دقت رنگی که از این صفحه نمایش می‌بینید، آن‌قدر بالاست که حس می‌کنید تصاویر بازی پیش چشم شما واقعی شده‌اند.

گوشی شیائومی Xiaomi 11T Pro با مجهزبودن به باتری 5000 میلی‌آمپری تا ساعت‌های طولانی به شما اجازه می‌دهد بازی کنید و از بازی بی‌وقفه لذت ببرید. البته اگر موبایلتان در حین بازی‌کردن دچار کمبود شارژ شد، نگران نباشید در مدت زمان کوتاهی دوباره شارژ می‌شود تا شما بازی خود را ادامه دهید.

نقطه قوتی که گیمرها برای گوشی Xiaomi 11T Pro ذکر می‌کنند این است که باوجود قدرت پردازنده گرافیکی Adreno 660 برای بازی‌کردن با هر نوع گرافیکی خیالتان راحت است. درباره پردازنده مرکزی این گوشی، این نکته را هم اضافه کنیم که از پردازنده قوی و معروف اسنپدراگون 888 ساخته شده است.

2- گوشی موبایل شیائومی مدل redmi 11T

در سال 2021 برند شیائومی گوشی redmi 11T را روانه بازار کرد. این گوشی برای گیمرهایی مناسب است که هزینه Xiaomi 11T Pro برایشان سنگین است و می‌خواهند کمتر هزینه کنند.

هر چقدر هم که یک بازی هیجان‌انگیز باشد، باز هم دستتان بعد از ساعتی احساس خستگی می‌کند اما گوشی redmi 11T طوری طراحی شده تا کم‌تر دستتان خسته شود و بیشتر احساس راحتی کنید. ویژگی‌هایی که در گوشی redmi 11T باعث شده تا گیمرها به چشم یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای به آن نگاه کنند، شامل این موارد می‌شود:

  • کیفیت بالا در نشان‌دادن وضوح تصاویر
  • سرعت بالا در اجرای بازی
  • باتری 5000 میلی‌آمپری بادوام و پرقدرت
  • امکان شارژ سریع باتری
  • دارای پردازنده پیشرفته از شرکت معروف مدیاتک که امکان اجرای بازی‌های با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

برای خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ از برند سامسونگ غافل نشوید که اخیرا مدل‌هایی دوست‌داشتنی را برای گیمرها طراحی کرده است.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52

در توصیف گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52 باید گفت که یک گوشی میان‌رده است و قیمتش در برابر امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب و حتی ارزان به‌نظرتان می‌آید.

پردازنده گوشی سامسونگ Galaxy A52 سهم زیادی را داشته تا این مدل در دسته بهترین گوشی‌های گیمینگ قرار بگیرد چون ساخت شرکت آمریکایی کوالکام بوده و این قدرت را دارد تا هر نوع بازی باکیفیتی را برای شما اجرا کند.

ویژگی‌های صفحه نمایش با ابعاد 6.5 اینچی، فناوری Super AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی در این گوشی شما را مطمئن می‌کند که قرار است بازی‌ها را باکیفیت بالا و نهایت وضوح تصویر تماشا کنید.

قدرت باتری گوشی سامسونگ Galaxy A52 تا یک روز این فرصت را به شما می‌دهد که از شارژ آن استفاده کنید.

آنچه هیجان شما را هنگام بازی‌کردن به اوج می‌ساند، کیفیت صدای گوشی است که خوشبختانه این مورد هم در گوشی سامسونگ Galaxy A52 با اسپیکر استریویی که دارد، شما را راضی می‌کند.

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53

گوشی‌های سبک و راحت Galaxy A53 را در دستانتان بگیرید و غرق در بازی‌های جذاب شوید. گوشی سامسونگ Galaxy A53 دو ویژگی مهم دارد تا به شما ثابت کند که گوشی گیمینگ ایدئالی است.

یکی امکان استفاده از فضای 6 گیگابایتی رم مجازی آن است و دیگری پردازنده 5 نانومتری که برای اجرای بازی‌ها با کیفیت مختلف شما را ناامید نمی‌کند.

البته به غیر از رم و پردازنده، باتری 5000 میلی‌آمپری این مدل گوشی هم نقطه قوت دیگری است تا ساعاتی طولانی بتوانید بازی کنید.

در گوشی Galaxy A53 صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED رنگ‌ها و تصاویر بازی‌تان را دقیق، شفاف و باکیفیت نشان می‌دهند تا صحنه‌های بازی برایتان هرلحظه جذاب‌تر به‌نظر بیاید.

آیفون 13پرومکس 1 ترا؛ بهترین گوشی گیمینگ آیفون

اگر توانایی مالی‌تان اجازه خرید گوشی آیفون را می‌دهد، برای تجربه بازی‌هایی با بالاترین کیفیت با اطمینان آیفون 13پرومکس 1 ترا را انتخاب کنید.

صفحه نمایش 6.7 اینچی گوشی آیفون 13 پرومکس با مدل Super Retina XDR OLED با قدرتی که در نشان‌دادن جزئیات تصویر دارد، شما را برای دیدن بازی‌ها میخ‌کوب می‌کند.

قدرت باتری گوشی آیفون 13 پرومکس، 4352 میلی‌آمپر و در حد قابل‌قبولی بالاست. اگر گوشی آیفون 13 شما شارژ کامل شود تا بیش از نصف روز، باتری‌ آن، قدرت نگه‌داری شارژ را دارد. بعد از تموم‌شدن شارژ زمان زیادی نمی‌گذرد تا این باتری دوباره شارژ می‌شود.

خبر خوش استفاده از گوشی آیفون 13 پرومکس برای گیمرها این است که بدون هیچ محدودیتی می‌توانند هر نوع بازی را در نهایت کیفیت با این مدل گوشی اجرا کنند، چون به قدرت بهترین پردازنده یعنی A15 Bionic مجهز هستند.

صفت بهترین برای پردازنده گوشی آیفون 13 فقط یک توصیف ساده نیست. این صفت واقعی برآمده از لیست منتشرشده از قوی‌ترین پردازنده‌هاست که در سال 2022 منتشر شده و نام پردازنده A15 Bionic را در اولین قسمت لیست به‌عنوان بهترین پردازنده می‌بینید.

3 گوشی گیمینگ هیراد مارکت با بهترین کیفیت و قیمت

اگر بازی‌کردن جزو تفریحات اصلی زندگیتان است پس احتمالا خرید یک دستگاه بازی برایتان جذاب خواهد بود اما به‌نظر ما از دستگاه بازی جذاب‌تر، گوشی سبک و راحتی است که در هر جایی بتوانید با آن بازی کنید.

قدرت صفحه نمایش، باتری و پردازنده مهم‌ترین موارد در یک گوشی موبایل هستند تا آن را به یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای تبدیل کنند.

در برندهای شیائومی، سامسونگ و آیفون به‌آسانی می‌توانید بهترین گوشی‌های گیمینگ را پیدا کنید. مدل Xiaomi 11T Pro و redmi 11T در برند شیائومی، گوشی‌های باکیفیتی برای بازی‌کردن هستند که قیمت مناسبی هم دارند.

در نهایت اگر پول کافی دارید و دوست دارید گوشی شما با بهترین و قوی‌ترین پردازنده تمام بازی‌ها را باکیفیت بی‌نظیر برایتان اجرا کند، سراغ گوشی آیفون 13 پرومکس بروید.

اگر مدل‌های معرفی‌شده برای گوشی گیمینگ را می‌خواهید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر تحویل بگیرید، هر مدل را که دوست داشتید به هیراد مارکت سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن با کیفیت و قیمتی تضمین‌شده تحویل بگیرید.

راستی گوشی موردعلاقه شما برای بازی‌کردن از کدام برند است؟

ارسال نظر