هتل مرمره تقسیم استانبول

در نزدیکی میدان تکسیم که سرتان را بالا بگیرید، با ساختمانی بسیار بزرگ و مرتفع رو‌به‌رو خواهید شد. این ساختمان، هتل مرمره تقسیم است. هتل مرمره تقسیم از جمله لوکس‌ترین هتل های استانبول به حساب می‌آید. در این هتل می‌توانید داخل اتاق‌های بسیار لوکس و دیدنی اقامت داشته باشید.

هتل مرمره تقسیم استانبول

در نزدیکی میدان تکسیم جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد. همچنین دسترسی به جاهای مختلف شهر از طریق سیستم حمل و نقل عمومی نیز امکان‌پذیر می‌شود.
به همین خاطر هتل های استانبول که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارند، گران‌تر هستند و جزو بهترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آیند. همان طور که بلیط هواپیما استانبول تهران شرکت‌های هواپیمایی خارجی گران‌تر از ایرلاین‌های داخلی است، هتل‌های نزدیک تکسیم قیمت بیشتری از هتل‌های دیگر استانبول دارند. امروز قصد داریم تا یکی از بهترین هتل‌های استانبول که از قضا در نزدیکی تکسیم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا هتل مرمره تقسیم استانبول را بهتر بشناسید.

معرفی هتل مرمره تقسیم استانبول

در نزدیکی میدان تکسیم که سرتان را بالا بگیرید، با ساختمانی بسیار بزرگ و مرتفع رو‌به‌رو خواهید شد. این ساختمان، هتل مرمره تقسیم است. هتل مرمره تقسیم از جمله لوکس‌ترین هتل های استانبول به حساب می‌آید. در این هتل می‌توانید داخل اتاق‌های بسیار لوکس و دیدنی اقامت داشته باشید.

هتل مرمره از بهترین طراحی دکوراسیون داخلی در هتل استفاده کرده است. تمامی اتاق‌ها مجهز به بهترین سیستم تهویه هستند و از اسباب بسیار لوکس در این هتل استفاده کرده‌اند. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی هتل قرار دارند، دارای ویو بسیار زیبا به تنگه بسفر هستند.

در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی بهره‌مند شوید. همچنین باید بدانید که از هتل مرمره تا مترو تکسیم فقط چند قدم فاصله است. پس می‌توانید به‌راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

انواع مختلف اتاق هتل مرمره تقسیم استانبول

برای انتخاب هتل در استانبول باید بین هتل‌های مختلف این شهر جستجو کنید. جالب است بدانید که انتخاب هتل آخرین انتخاب شما نخواهد بود. بعد از آنکه هتل مرمره تقسیم را برای اقامت خودتان انتخاب کردید، نوبت به تصمیم‌گیری درباره اتاق‌های مختلف این هتل می‌رسد.

همان طور که بلیط هواپیما استانبول تهران دارای کلاس‌های پروازی مختلف و خدمات متفاوتی است، هر اتاق این هتل نیز امکانات متفاوتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل مرمره تقسیم جزو بزرگترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. به همین خاطر تنوع بسیاری از اتاق‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شاید در نگاه اول انتخاب بین اتاق‌های مختلف کار بسیار سختی به نظر برسد؛ اما اینطور نیست.

در اصل اول باید به تعداد نفراتی که همراهتان هستند دقت داشته باشید. هر اتاق ظرفیت مخصوص به خود را دارد. البته بر اساس نوع اتاق، تعداد نفرات به دو بخش نفرات اصلی و نفرات اضافی تقسیم می‌شوند. مثلاً اتاق‌های دبل برای دو نفر هستند و ظرفیت یک نفر اضافی با پرداخت هزینه بیشتر را دارند. نفر اضافی باید از کاناپه تخت خواب شو برای استراحت استفاده کند. در وهله بعدی، اتاق‌ها از نظر چشم‌انداز به انواع مختلف تقسیم می‌شوند.

زیباترین چشم‌انداز در هتل مرمره تقسیم به‌سمت تنگه بسفر است. اتاق‌هایی که چشم‌انداز بسفر دارند دارای قیمت بیشتری هستند. در نهایت دسترسی به لژ و امکانات تفریحی هتل بر قیمت اتاق‌ها تأثیر می‌گذارد. جالب است بدانید که بزرگترین اتاق این هتل، ظرفیت 9 نفر به همراه 3 نفر اضافی را دارد که بهترین و گران‌ترین واحد اقامتی آن به حساب می‌آید.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل مرمره تکسیم

در هتل مرمره تکسیم هر نوع امکانات رفاهی و خدماتی که در نظرتان می‌آید را می‌توانید تصور کنید. این هتل پذیرش را به‌صورت 24 ساعته انجام می‌دهد. در هر لحظه مسافران می‌توانند به اتاق چمدان دسترسی داشته باشند. حیوانات خانگی نیز اجازه ورود به هتل را دارند. یک رستوران بسیار مجهز در هتل فعالیت می‌کند.

این رستوران برای سرو صبحانه سلف سرویس نیز استفاده می‌شود. در فضای رستوران با توجه به نوع اقامت، امکان استفاده از بار میوه، بار شکلات و بار نوشیدنی نیز وجود دارد. همچنین علاوه‌بر رستوران، مسافران می‌توانند از بار و کافه هتل نیز استفاده کنند.

هتل مرمره تکسیم

در مجموعه هتل، یک دستگاه ATMو همچنین باجه صرافی وجود دارد که خدمات مالی مسافران را انجام می‌دهد. در صورتی که برای گردشگری به خدمات مختلفی نیاز پیدا کنید، می‌توانید به باجه مخصوص گردشگری مراجعه کنید. این باجه انواع تورهای گردشگری داخل شهری را ارائه می‌دهد. حتی اگر در زمینه خرید بلیط هواپیما استانبول تهران دچار مشکل شده باشید، این باجه شما را راهنمایی می‌کند. امنیت به‌صورت کامل در هتل توسط تیم نگهبانی برقرار است.

همچنین مسافران می‌توانند از گاوصندوق داخل اتاق خود برای قرار‌دادن وسایل ارزشمند خود استفاده کنند. در صورتی که نیاز به ماشین کرایه‌ای داشته باشید، می‌توانید از پذیرش اقدام کنید. اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری و غیرسیگاری در این هتل تفکیک شده‌اند. همچنین در صورتی که مشکلات آلرژی دارید، می‌توانید در اتاق‌های ضدآلرژی هتل مرمره اقامت داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل مرمره تکسیم

این هتل مجهز به استخر روباز بزرگ و مجهز است. در کنار استخر می‌توانید از کمدهای قفل‌دار استفاده کنید. برای آرامش و تمدد اعصاب می‌توانید سری به مجموعه اسپا بزنید. در بخش اسپا امکان استفاده از سونا، جکوزی، ماساژ، سالن اسکراب، اتاق بخار، بخش زیبایی و فیتنس وجود دارد. در فیتنس انواع دستگاه‌های بدنسازی و ایروبیک در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. حتی امکان استفاده از مربی شخصی نیز در این بخش وجود دارد.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که این هتل خدماتی بسیار عالی و درخور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مهم‌ترین مزیت هتل مرمره در مقایسه با سایر هتل های استانبول ، دسترسی عالی به میدان تکسیم و مترو آن است. با اقامت در نزدیکی میدان تکسیم، در هزینه‌های حمل و نقل صرفه‌جویی خواهید کرد.

ارسال نظر