چگونه ارسال بسته هدایای تبلیغاتی پایان سال به کسب و کارها کمک می‌کند؟

رسانه کلیک - یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری ایجاد آگاهی از برند خود و ماندگاری در اذهان است. هدایای تبلیغاتی می‌توانند از محصولات یا خدمات همان شرکت باشند،‌ یا از شرکت‌های دیگر که کار تخصصی‌شان هدایای تبلیغاتی‌ است، تهیه و ارسال شوند. اما نکته‌ای که مهم است، داشتن خلاقیت در هدایای تبلیغاتی‌ست؛ خلاقیتی که برند موردنظر را از سایر رقیبان متمایز کند و باعث ماندگاری در اذهان مشتریان شود. یکی از مهمترین دغدغه‌ها در مورد هدایای تبلیغاتی توزیع به موقع آن است که ما در انتها قصد داریم سرویسی جذاب را به شما معرفی کنیم؛

چگونه ارسال بسته هدایای تبلیغاتی پایان سال به کسب و کارها کمک می‌کند؟

اما نکته‌ای که مهم است، داشتن خلاقیت در هدایای تبلیغاتی‌ست؛ خلاقیتی که برند موردنظر را از سایر رقیبان متمایز کند و باعث ماندگاری در اذهان مشتریان شود. یکی از مهمترین دغدغه‌ها در مورد هدایای تبلیغاتی توزیع به موقع آن است که ما در انتها قصد داریم سرویسی جذاب را به شما معرفی کنیم؛

مزایای ارسال هدایای تبلیغاتی

ارسال هدایای تبلیغاتی اهداف و دلایل مشخصی دارند. اما مهمترین دلیل آن دیده شدن است؛ کسب و کارها با روش‌های خلاقانه می‌توانند در این میدان پر رقابت بیشتر دیده‌ شوند و راحت‌تر به اهداف کسب و کار خود برسند. ارسال هدایای تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها بررسی خواهد شد.

  • کاربردی‌ترین تبلیغات: اگر در نگاه اول گیرنده هدیه تبلیغاتی، از دیدن آن خوشحال شود و به اصطلاح سر ذوق بیاید، کار تمام است! چرا که به احتمال زیاد آن هدیه را به دیگران نیز نشان می‌دهد و حتی ممکن است در شبکه‌های اجتماعی‌ای که در آن‌ها فعال است، عکس آن هدیه را منتشر کند که همین بهترین تبلیغ برای کسب و کارهاست و می‌تواند جریانی تبلیغاتی بسازد.
  • معرفی محصول یا خدمات جدید: بعضی از کسب و کارها زمانی که می‌خواهند محصولی تازه یا خدمتی جدید را ارائه دهند، نمونه‌ای از آن محصول یا خدمت را در قالب هدایای تبلیغاتی درنظر می‌گیرند؛ مثلا محصولی جدید از یک برند تولیدکننده چرم، یا خدمتی جدید از یک اپلیکیشن خدمات منزل در قالب سفارش رایگان. ارسال محصول یا خدمات جدید به‌عنوان هدایای تبلیغاتی، این اطمینان را به کسب و کارها می‌دهد که مشتریان حداقل برای یک‌بار هم که شده از این هدایا استفاده می‌کنند و اگر راضی باشند، خود می‌توانند مبلغ آن محصول یا خدمات برای دیگران باشند.
  • تحکیم روابط: ایجاد حس خوب می‌تواند روابط با مشتریان قبلی، شرکای تجاری، همکاران، افراد جدید که ممکن است مشتری شوند و ... را تقویت کرده و ترغیب بیشتری را در استفاده از محصولات یا خدمات و یا حتی شناخت بیشتر برند را ایجاد کند.
  • دسترسی به یک فضای تبلیغاتی موثر: اگر افراد از این هدایا در محیط کار خود استفاده کنند،‌ یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد. هر فرد شاغل حداقل ۸ ساعت در محل کار خود است و اگر از این هدایای تبلیغاتی که عموما دارای لوگو و شماره تلفن هستند استفاده کند، می‌تواند مانند یک بیلبورد برای آن کسب و کار عمل کند.
  • ماندگاری نام برند: اگر هدایای تبلیغاتی کاربردی و ماندگار باشند، می‌توانند رسالت معرفی برند را برای مدت طولانی به انجام برسانند. به این صورت که ممکن است هر بار که فرد هدیه گیرنده در جمع دیگران از آن هدیه استفاه کند، برای آن‌ها این سوال پیش بیاید که این هدیه چیست و از کجا آمده؛ بنابراین دوباره آن محصول معرفی خواهد شد.
  • کم هزینه بودن: یکی دیگر از مزایای ارسال هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن آن است؛ به‌ویژه اگر هدیه کاربردی باشد. انواع دیگر هدایای تبلیغاتی مانند تبلیغات کلیکی، رپورتاژ آگهی و ... علاوه بر این‌که پرهزینه هستند، خیلی هم زود فراموش می‌شوند.
  • وفاداری مشتری: بسیاری اعتقاد دارند که این مزیت مهمترین تاثیر ارسال هدایای تبلیغاتی است. تحقیقات نشان می‌دهند که شرکت‌هایی که از گزینه هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، شانس بیشتری برای ارتباط دوباره با مشتریان خود دارند. با ارسال هدایای تبلیغاتی می‌توان به افراد حس ارزشمندی را القا کرد که همین حس، خود به تنهایی می‌تواند محرکی قوی برای وفاداری مشتری باشد.

آیا انتخاب شرکت تحویل بسته در ارسال هدایای تبلیغاتی مهم است؟

از آن‌جایی که هدایای تبلیغاتی مانند ویترینی از برند کسب و کارها عمل می‌کنند، باید تمام نکات لازم در ارسال آن‌ها را رعایت کرد. مهمترین چیز برای یک کسب و کار داشتن اعتبار است؛ و در این بین انتخاب بهترین شرکت پیک موتوری بسیار مهم است؛ چرا که یک شرکت تحویل بسته می‌تواند برند موردنظر را به عرش برده یا اینکه اعتبار آن را خدشه‌دار کرده و به فرش بیاورد!

استارتاپ جوان تی‌نکست متشکل از تیم فنی و ناوگان آموزش دیده و متعدد خود، بسته‌های تبلیغاتی را در زمان معین و به دلخواه مشتریان توزیع می‌کند. جالب این‌که کسب و کارها با استفاده از خدمات ارسال سریع بسته تی‌نکست می‌توانند هدایای تبلیغاتی خود را در تمام مناطق تهران‌ با یک قیمت ثابت ارسال نمایند. پیک‌های آموزش دیده،‌ هزینه پایین ارسال، پوشش مناطق ۲۲ گانه تهران، رهگیری آنلاین مرسولات و ... از دیگر مزایای تی‌نکست هستند. ضمنا برای ارسال هدایای تبلیغاتی در شهرستان‌ها می‌توان از خدمات تیپاکس و زیرمجموعه‌ی آن مای تیپاکس نیز بهره برد. برای مشاوره رایگان و شروع همکاری با تی‌نکست با شماره ۰۲۱۶۶۴۰۳۳۶۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر