چگونه در تلگرام پیام رگباری ارسال کنیم؟

تلگرام از جمله پلتفرم‌های محبوب در بین کاربران ایرانی است که با وجود اعمال محدودیت دسترسی به این شبکه اجتماعی، بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایران دارد و این میزان روز به روز در حال افزایش نیز می‌باشد.

چگونه در تلگرام پیام رگباری ارسال کنیم؟

تعداد کاربر زیاد و خدمات رایگان این پیامرسان باعث شده است تا بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کار خود به فکر استفاده از این پیامرسان بیفتند. استفاده از تلگرام برای تبلیغات، مزیت‌های زیادی دارد: ارسال محتوا در تلگرام هزینه‌ای ندارد، تعداد کلمات ارسالی محدودیتی ندارد و انواع محتوا (نظیر عکس، متن، ویدئو و لینک) در تلگرام قابل ارسال است.

یکی از راه‌های پربازده تبلیغ در تلگرام ارسال پیام رگباری در تلگرام است. در این مقاله قصد داریم تا به توضیح جزئیات این روش تبلیغاتی بپردازیم. با ما همراه باشید.

روش‌های ارسال پیام رگباری در تلگرام

ارسال پیام رگباری در تلگرام یعنی شما متن پیام تبلیغاتی خود را به صورت پشت سر هم به گروه‌ها یا افراد مختلف در تلگرام ارسال نمایید؛ لذا برای ارسال پیام رگباری در تلگرام به 2 طریق می‌توانید عمل کنید:

  1. ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی
  2. ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد

در ادامه به شرح جزئیات هر یک از این دو روش خواهیم پرداخت.

ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی

شما برای ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی با محدودیت خاصی از جانب تلگرام روبرو نیستید، اما پیش از اقدام نسبت به انجام این کار از قوانینی که ادمین برای گروه وضع کرده است مطمئن باشید. شاید ادمین اجازه تبلیغ در گروه را ندهد و شما را از گروه بیرون بیندازد و یا شاید سایر اعضا از تبلیغ شما خوششان نیاید و شما را به عنوان مزاحم به تلگرام ریپورت کنند.

البته بدیهی است که یافتن گروه‌های مختلف، ارسال پیام به تک تک این گروه‌ها و احتمال ریپورت شدن، کار ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرام را بسیار دشوار می‌سازد. در انتهای این مقاله راهکاری برای غلبه بر این موارد به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال پیام رگباری به افراد به صورت خصوصی

ارسال پیام رگباری به چت خصوصی کاربران، موثرترین روش برای تبلیغ کسب و کار شماست چرا که مطمئن هستید که کاربر پیامی را که به صورت خصوصی دریافت می‌کند باز کرده و آن را می‌خواند. البته ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد به این راحتی‌ها نخواهد بود. تلگرام برای ارسال پیام خصوصی به افراد محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.

  1. محدودیت ارسال پیام روزانه

محدودیت اصلی این است که پلتفرم تلگرام به شما این اجازه را نمی‌دهد که روزانه به بیشتر از ۵۰ نفر کاربر ناآشنا (که قبلاً با آنها گفتگویی در تلگرام نداشته‌اید یا شماره شما را در گوشی خود ذخیره ندارند) پیام دهید. واضح است که این تعداد پیام به افراد ناشناس در روز مقدار کمی است و تاثیر چندانی روی میزان فروش شما نخواهد داشت. پس چاره چیست؟

راه حل:

راه حل این است که شما با افزایش تعداد خطوط خود تعداد این پیام‌های ارسالی را افزایش دهید؛ یعنی مثلاً اگر از 10 خط برای ارسال پیام استفاده کنید پیام تبلیغاتی خود را روزانه تا به 500 نفر می‌رسانید که رقم قابل توجهی است.

  1. امکان ریپورت شدن

اما مشکل دیگر در ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد این است که گیرندگان پیام ممکن است شما را به تلگرام ریپورت کنند؛ یعنی به تلگرام گزارش دهند که شما برای آنها مزاحمت ایجاد کرده‌اید. اگر تعداد ریپورت‌ها از خط شما افزایش یابد تلگرام نسبت به اکانت شما حساس شده و در نهایت حسابتان را مسدود خواهد کرد. با مسدود شدن خط تلگرامتان راه ارتباطی خود با سایرین را در تلگرام از دست خواهید داد و دیگر قادر نخواهید بود به افراد در تلگرام پیامی بفرستید. حال چاره چیست؟

راه حل:

برای اینکه به این مشکل بر نخورید باید در گروه‌های مربوط به حوزه کاری خود عضو شوید و اعضای این گروه‌ها را هدف ارسال پیام رگباری خود قرار دهید. زیرا اعضای این گروه‌ها به زمینه کاری شما مرتبط هستند و ارسال پیام برای این دسته از مخاطبین نه تنها آزاردهنده نیست بلکه مشتاق به دریافت آن هستند و اگر محتوای پیام شما جذاب باشد کنجکاوی آنها را نیز بر می‌انگیزد، پیام شما را با دقت مطالعه نموده و به سایت، پیج یا کانال شما سر می‌زنند.

پیدا کردن مخاطبین هدف که به کسب و کار شما علاقه‌مند باشند، استخراج آیدی آنها و ارسال پیام رگباری به تک تک این افراد بسیار سخت و زمانبر است. در انتهای این مقاله راهکاری برای تسهیل این موضوع به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین راه برای ارسال پیام رگباری در تلگرام

یکی از مشکلاتی که در ارسال پیام رگباری به افراد یا گروه‌ها با آن روبرو هستیم خطر ریپورت شدن و مسدود شدن خطوط است. اجازه دهید مثالی در این زمینه بزنیم. فرض کنید پیام تبلیغاتی خود را که در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است به چت خصوصی گروهی از مردان ارسال کنید یا به صورت رگباری به گروه‌هایی بفرستید که اعضایش مردان هستند. بدیهی است که اکثریت این افراد از مشاهده پیام شما خوششان نمی‌آید و شما را ریپورت خواهند کرد. پس بهترین راه برای فرار از خطر ریپورت شدن این است که تبلیغ خود را به افراد یا گروه‌هایی بفرستید که مخاطب هدف شما هستند و به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

لذا برای ارسال پیام رگباری در گروه باید گروه‌هایی را جستجو کنید که مرتبط به زمینه کاری شما باشند و برای ارسال پیام رگباری به افراد بهتر است اعضای این گروه ها را استخراج کرده و پیام را به چت خصوص این افراد بفرستید.

البته استخراج انبوه آیدی از گروه‌های هدف و ارسال پیام رگباری به گروه ها و افراد اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود آن قدر زمان می‌برد که عملاً ناممکن خواهد بود. بهترین کار استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص ارسال پیام رگباری در تلگرام است.

این نرم‌افزارها می‌توانند:

  • در چند دقیقه آیدی تمام اعضای واقعی و فعال یک گروه تلگرامی را استخراج کرده و در قالب یک فایل اکسل به شما تحویل دهند.
  • پیام موردنظر شما را به صورت رگباری لیستی از گروه‌های تلگرامی ارسال کنند.
  • پیام موردنظر شما را به صورت رگباری به لیستی از آیدی یا شماره موبایل مخاطبین بفرستند.
  • انواع محتوا نظیر متن؛ عکس، ویدئو، لینک، فایل و ... را به گروه‌ها یا افراد ارسال یا فروارد کنند.
  • آیدی‌ها یا شماره‌های اشتباه و غیرتلگرامی را بدون اینکه اختلالی در کار ربات به وجود بیاید رد کنند و کار ارسال را ادامه دهند.
  • در نهایت پس از اتمام ارسال، گزارشی از ارسال های موفق و ناموفق در قالب فایل اکسل در اختیار کاربر قرار دهند.

بهترین نمونه‌ای که برای ارسال پیام رگباری در تلگرام می‌شناسیم و استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم ربات ارسال پیام رگباری در تلگرام کاربر مجازی است. این ربات تولید داخل و کاری از مهندسین شرکت بهسازان مجازی است که دربازار بین‌المللی نیز محبوب و پرطرفدار است و همراه با آموزش‌های فارسی زبان و پشتیبانی 24 ساعته خدمت شما ارائه می‌گردد. با تهیه این ربات می‌توانید کل پروسه ارسال رگباری پیام در تلگرام را خودکارسازی و تسریع کنید و از موانع و محدودیت‌های تلگرامی عبور کرده و با خیالی راحت به ارسال انبوه بپردازید.

ارسال نظر