کسب و کار اینترنتی خود را روی ابرها بنا کنید

تکنولوژی ابری یکی از بزرگترین تحولات و دستاوردهای حوزه میزبانی وب در دهه اخیر است که موجب دستیابی به پایداری دائمی، امنیت بسیار بالا و منابع نامحدود سخت افزاری شده است. نمونه بارز این موضوع، کمپانی عظیم گوگل است که به لطف تکنولوژی ابری توانسته پایداری سایت ها و سرویس های خود را در طی دهه اخیر بصورت کامل حفظ کرده و حتی یک ثانیه هم قطعی نداشته باشد!

کسب و کار اینترنتی خود را روی ابرها بنا کنید

خوشبختانه در حال حاضر، تکنولوژی میزبانی ابری به یکی از روش های مرسوم در دنیا تبدیل شده و در کشور ما نیز چند شرکت خاص به این تکنولوژی روی آورده اند.

تشریح ساختار تکنولوژی میزبانی ابری

در ساختار ابری، چندین سرور بصورت نرم افزاری در هم ادغام شده و تشکیل یک ابر پردازشی و میزبانی عظیم می شوند. برای مثال حدود 100 سرور قدرتمند که تشکیل یک ابرعظیم را می دهند به یک منبع پردازشی و میزبانی برابر با حدود 100 سرور می رسند که عددهایی بسیار بزرگ به دست می آید. در حال حاضر سرورها در بالاترین سطح سخت افزاری دارای رم حدود 256 گیگابایت و پردازشگر چند هسته نهایتا 5 گیگاهرتزی هستند که در نوع ابری می توان به یک ابر با قدرت پردازشی چند هزار گیگاهرتزی و رم چند هزار گیگابایتی رسید!

یکی از مشکلاتی که سایت های بزرگ و پربازدید در سال های گذشته داشتند این بود که منابع یک سرور پاسخگوی نیاز و مصرف آنها نبود. بر همین اساس با یک روش که بخشی از سایت مانند دیتابیس در یک سرور و بخشی از سایت در سرور دیگر میزبانی می شد. همین موضوع با وجود اینکه به بالا رفتن سطح منابع کمک می کرد اما مشکلات متعددی مانند پایداری پایین و سرعت کمتر را به همراه داشت. اما در حال حاضر این امکان وجود دارد که یک سایت به بی نهایت منابع سخت افزاری بدون مشکل دسترسی داشته باشد.

میزبان فا اولین شرکت ارائه دهنده هاست ابری واقعی در ایران

جالب است بدانید که تکنولوژی ابری یک دانش پیشرفته و تخصصی است و تنها با متصل کردن چند سرور به یکدیگر نمی توان ادعای ارائه سرویس های ابری را داشت! بنابراین باید توجه داشت که این تکنولوژی تنها در اختیار چند مجموعه محدود در ایران است که امیدواریم در آینده ای نزدیک، این انحصار شکسته شود و شاهد ظهور مجموعه های دیگری نیز باشیم. لازم به ذکر است شرکت میزبان فا اولین شرکت ارائه دهنده هاست ابری واقعی در ایران است. از شما دعوت می کنیم به مجموعه ویژگی های بارز سرویس های ابری میزبان فا توجه داشته باشید:

  • بهره گیری از سرورهای نسل 9 و 10 شرکت HP که قوی ترین سرورهای حال حاضر هستند.
  • تضمین پایداری 100 درصد به کمک تکنولوژی ابری با معماری پیشرفته کلاسترینگ
  • میزبانی اطلاعات و بکاپ گیری از آنها در چند موقعیت مختلف
  • عدم کمبود منابع به واسطه ابرهای عظیم پردازشی و میزبانی
  • سرویس های DNS کلاسترینگ برای اتصال به آی پی های مختلف
  • جلوگیری از حملات D-DoS و هدایت درخواست های سالم به وب سایت ها
  • منابع کاملا دقیق و اختصاصی
  • امکان ارتقا سرویس تا بی نهایت منابع
  • و ...

سرویس های ابری مورد ارائه میزبان فا

میزبان فا

میزبان فا سرویس های ابری خود را به دو حالت هاست ابری و سرور ابری ارائه می دهد. در سرویس های هاست ابری، همه چیز آماده میزبانی سایت است اما در سرورهای ابری می بایست کانفیگ برای آماده سازی آن انجام شود. برای دسترسی به مشاهده و سفارش سرویس های ابری میزبان فا می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

سرویس های هاست ابری میزبان فا

سرویس های سرور ابری میزبان فا

در صورت تمایل به مشاهده تمامی سرویس های مورد ارائه میزبان فا کافیست بر روی این لینک کلیک کنید: سرویس های میزبانی وب شرکت میزبان فا

ارسال نظر