گوشی تا 10 میلیون

هر ساله بازار موبایل و لوازم جانبی آن شاهد تحولات گوناگون و عرضه گوشی‌­های مختلف و متنوعی است که توسط کمپانی­‌های بزرگی نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی و ... بروزرسانی شده و همواره به مدل­های بهتری ارتقا پیدا می‌­کنند.

گوشی تا 10 میلیون

البته ارتقای قطعات و خدمات در گوشی­‌ها بر روی قیمت این محصولات نیز تاثیر داشته و موجب شده است تا برخی از کاربران نسبت به گوشی­های گران قیمت رغبتی نداشته باشند. در این میان بسیاری از کاربران معمولی ترجیح می‌­دهند تا گوشی مورد نظر خود را در بازه قیمتی مناسب با توان مالی­‌شان جستجو کرده و از پرداخت هزینه‌­های اضافی اجتناب کنند. به همین منظور ما در این مقاله تصمیم گرفته‌­ایم تا با تهیه لیستی از موبایل­‌های موجود در بازه قیمتی گوشی تا 10 میلیون تومان را بررسی کرده و شما را در انتخاب یک گوشی مناسب یاری نماییم.

پوکو f3 5G

پوکو f3 5G

پوکو یا پوکوفون نام تجاری برندی است که در ابتدا به عنوان زیر مجموعه­‌ای از شرکت شیائومی فعالیت می­‌نمود اما در ادامه با پیشرفت بخش­‌های مختلف این شرکت و توسعه آن، پوکو از شیائومی جدا و خود به یک شرکت مستقل تبدیل شد. بازار اصلی هدف این شرکت کشور هند بوده و در این کشور از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین لازم است که در ابتدای لیست گوشی تا 10 میلیون تومان به یکی از اقتصادی­‌ترین و پرفروش‌­ترین گوشی­‌های اخیر این شرکت بپردازیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

این گوشی پوکو f3 5g نام دارد. این محصول با بهره­‌گیری از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو دارای دوربین­‌های قابل قبولی است که توانسته تصاویر با کیفیتی را در روشنایی روز ثبت نماید و نظر تعداد زیادی از مخاطبین شیائومی را جلب نماید. همچنین پردازنده اصلی پوکو f3 5g هشت هسته­‌ای است و از نوع اسنپدراگون 870 بوده که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 650 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این گوشی با حافظه­های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است که دارای رم 6 و 8 گیگابایتی می­‌باشد.

سامسونگ a52

یکی از بهترین تولیدات شرکت کره­ای سامسونگ که در لیست گوشی تا 10 میلیون قرار می­‌گیرد، گلکسی a52 است. این گوشی را به جرئت می‌­توان یکی از بهترین رقبای گوشی­‌های میان‌رده و حتی برخی از پرچمدارها در بازار موبایل به شمار آورد که دارای مشخصات گوشی‌­های پرچمدار با قیمتی مقرون به صرفه است.

طبق گزارشات کارشناسان شرکت سامسونگ، نمایشگر این گوشی از نوع سوپر امولد بوده که 6.5 اینچی است و از نرخ نوسازی 800 نیتی برخوردار می‌­باشد. نرخ نوسازی تصویر یکی از بهترین قابلیت­­‌های گوشی­های اندرویدی است که گوشی­‌های شرکت­ اپل نیز اخیرا به آن روی آورده و از آن الگوبرداری کرده‌­اند. در بخش دوربین نیز این گوشی خوش درخشیده و با برخورداری از دوربین­های چهارگانه به همراه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی توانسته تجربه لذت­بخشی از عکاسی و فیلم­برداری را برای کاربران برجای بگذارد. گوشی a52در حافظه­‌های داخلی 256 و 128 گیگابایت تولید شده است که از رم­‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی برخوردار است.

سامسونگ m51

سامسونگ m51

از دیر باز تاکنون تقریبا همه کاربران گوشی­‌های همراه از این موضوع اطلاع دارند که سری m گوشی­های سامسونگ در رده گوشی­‌های میان­‌رده قرار می­‌گیرند. همین ویژگی سبب شده است تا بسیاری از آنان در لیست گوشی تا 10 میلیون قرار بگیرند. همچنین محصولات این سری به باتری­‌های غول پیکرشان نیز شناخته می‌­شوند که باعث شده برای کارهای اداری و طولانی خارج از منزل بسیار مناسب باشند.

گوشی m51 نیز بدون شک یکی از مناسب‌­ترین محصولات سری m به شمار می‌­رود که در آن از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر امولد پلاس بهره استفاده شده که از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار موبایل است. پردازنده مرکزی گوشی m51 از نوع اسنپدراگون 730G می­‌باشد که هشت هسته‌­ای است و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 618 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. دوربین­های چهارگانه m51 از همان رویه معروف سامسونگ پیروی کرده است و به صورت دوربین واید، اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق می­‌باشد؛ کیفیت لنز این دوربین­ها نیز به ترتیب 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این محصول نیز 7000 میلی آمپر ساعت برآورد شده است که با استفاده از شارژ سریع 25 واتی موجود در جعبه آن می‌­توان در کمتر از دو ساعت به طور کامل گوشی را شارژ نمود.

نکات ضروری برای خرید گوشی تا 10 میلیون تومان

با توجه به نوسانات ارز و قیمت گوشی در ایران، تهیه گوشی‌­های پرچمدار کار بسیار دشواری است؛ اما این به این معنی نیست که گوشی با کیفیتی در رده‌­های قیمتی پائین­‌تر وجود ندارد؛ بلکه شما می‌­توانید با هزینه کمتر بسیاری از گوشی­‌های با کیفیت میان­رده سامسونگ یا شیائومی را تهیه کنید که کیفیتی مطلوب و یا حتی بهتر از برخی گوشی­های پرچمدار را دارند. همچنین در هنگام خرید گوشی تا 10 میلیون تومان الزاما نباید اسیر یک برند خاص شده باشید و گوشی­‌های میانرده را بر اساس مشخصات آنها بررسی نمایید تا بتوانید خریدی لذت­بخش داشته باشید و به خوبی از آن گوشی استفاده نمایید.

درباره همه چی آنلاین

امروزه بیشتر افراد از گوشی­‌های هوشمند استفاده می­‌کنند؛ چرا که تمامی نیازهای آنها از جمله مکالمه، عکاسی، گشت و گذار در اینترنت و ... را برطرف می‌­نماید. به همین دلیل، طیف وسیعی از این محصولات توسط شرکت­های معتبری همچون اپل، سامسونگ و شیائومی عرضه می‌­شوند که انتخاب بهترین مدل با توجه به نوسان قیمت­ها کار دشواری است.

بنابراین هنگام خرید گوشی باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید مدل مدنظرتان را تهیه نمایید. در همین راستا، فروشگاه همه چی آنلاین ایجاد شده تا کاربران بتوانند گوشی­های هوشمند را با بهتر­ین قیمت بازار خریداری نمایند؛ این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین شروع نموده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم کرده که گوشی­‌های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع ارائه می­‌کند.

ارسال نظر