همکاری در فروش چیست؟+معرفی بهترین سایت های همکاری

همکاری در فروش امروزه یکی از بهترین راه های کسب درآمد محسوب می شود. این کار با ۲۰ سال سابقه در کشورهای اروپایی، به یک صنعت مشهور و پرطرفدار، و صد البته آسان تبدیل شده است.

همکاری در فروش چیست؟+معرفی بهترین سایت های همکاری

در واقع همکاری در فروش جزو دسته مشاغلی محسوب می شود که هم در منزل به صورت دور کار و هم در محیط های دیگر، افراد می توانند در آن فعالیت داشته باشند. از آنجایی که امروزه همکاری در فروش جزو دسته شغل های پر درآمد محسوب می شود، می توان سایت های ایرانی و خارجی را مشاهده کرد که در این حوضه کسب و کار عظیمی را راه اندازی کرده اند.
حال اگر دقیق نمی دانید که همکاری فروش چیست؟ پیشنهاد میکنیم حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
همکاری در فروش چیست؟
همکاری در فروش دیجی فالوور با نام افیلیت مارکتینگ هم شناخته می شود. در واقع اگر بخواهیم به توضیح کلی به این که منظور از همکاری کردن در فروش چیست، بپردازیم، می توان گفت به یک نوع بازاریابی مدرن گفته می شود که هم فروشنده و هم خریدار و معامله کننده سود نسبتا زیادی از این کار به دست می آورند.
حال همان طور هم که در مطالب بالا ذکر شد، همکاری در فروش در واقع امروزه با استفاده از سایت های گوناگون انجام می گیرد. به نوعی که شما محصول خود را به سایت مد نظر واگذار می کنید.
سایت پس از انجام دادن تبلیغات گوناگون و متفرقه، کاربران و مشتریان را به خرید مجاب می کند و همین موضوع سبب می شود تا علاوه بر افزایش فروش، برند یا محصولات نیز شناخته شوند. حال سایتی که کار تبلیغ و فروش محصول را بر عهده می گیرد، یک همکار در فروش محسوب می شود.
همچنین لازم به ذکر است بیان کنیم که سایت ها یا افرادی که در خصوص همکاری فروش فعالیت دارند، سود نسبتا زیادی را می توانند از طریق فروش انواع محصولات مختلف به دست آورند. زیرا هم خریدار و هم فروشنده، مبلغ تعیین شده ای را به آن ها می پردازند که به عنوان یک کمیسیون محسوب می شود‌.
چرا صنعت همکاری در فروش امروزه مخاطبان بسیاری را جلب می کند؟
در مطالب بالاتر هم ذکر کردیم که امروزه افراد حتی در منزل هم می توانند به راحتی در صنعت همکاری در فروش محصولات فعالیت داشته باشند‌. از همین رو تمام عموم بدون محدودیت سنی، به راحتی در این شغل فعالیت کرده و درآمد نسبتا چشمگیری هم کسب می کنند.
دومین دلیل هم که باعث افزایش مخاطبان شده، درآمد زیاد این صنعت می باشد. به عنوان مثال تصور کنید که در منزل نشسته اید و با اداره کردن یک سایت همکاری در فروش، مبلغ نسبتا زیادی کسب می کنید.
قطعا این کار هم بسیار ساده و راحت است و هم جزو دسته مشاغل مدرن محسوب می شود. همچنین لازم به ذکر است که امروزه بازاریابی و فروش در همکاری های ساده یا به روش های قبل مرسوم نیستند و تقریبا حدود ۷۰ درصد شغل ها به صورت اینترنتی اداره می شود.
روش پرداخت پورسانت در سایت های همکاری در فروش چگونه است؟
روش های متفاوتی برای پرداخت پورسانت وجود دارد که هر وب سایت، از نمونه های متفاوت آن ها استفاده می کند. در کل سود های بازاریاب یا همان سایت همکاری در فروش، نسبت به نوع معامله پرداخت می شود‌.
مثلا برخی از سایت ها پورسانت خود را پس از فروش کالاها دریافت می کنند یا برخی دیگر قبل از حتی بازاریابی یا فروش محصولات مبلغ مد نظر خود را دریافت می نمایند.
حال در کل پرداخت سود به سایت همکاری در فروش یا همان بازاریاب به روش های زیر صورت می گیرد:
پرداخت در برابر هر فروش (cps): همان طور که کاملا مشخص است، افراد می توانند پس از هر فروشی که انجام می دهند، کمیسیون خود را دریافت کنند. به عنوان مثال اگر شخصی در روز ۱۰ کالا را به فروش برساند، کمیسیون بیشتری هم نسبت به فردی که در روی یک عدد کالا را می فروشد، دریافت می کند.
پرداخت در برابر هر عمل( cpa ): این روش نسبت به بقیه روش های پرداخت سود، رایج تر است. افراد پس از هر تبلیغ یا کاری که انجام می دهند، می توانند پورسانت خود را دریافت کنند.
پرداخت در برابر هر لید (cpl): در این روش، افراد با تمرکز کردن بر روی مشتریانی که هنوز به طور کامل به سایت جذب نشده اند، آن ها را جذب کرده و سپس در ازای هر فرد یا هر لید، دستمزد خود را از سایت یا حتی فروشنده ها دریافت می نمایند.
پرداخت سود با یک تعرفه ثابت: پرداخت سود با یک تعرفه ثابت، به نوعی است که سایت ها یک مبلغ کلی را برای تمام فروشندگانی که قصد تبلیغ دارند، را تعیین می کنند. البته طبق توصیه افراد مجربی که در حوزه همکاری در فروش فعالیت دارند، برای موفق شدن بهتر است که از تمام روش های پرداخت سود استفاده نمایید.
پرداخت در برابر نمایش آگهی (cpm): در این روش افرادی که در حوزه همکاری در فروش فعالیت دارند، پس از هر تبلیغ و آگهی کمیسیون خود را دریافت می کند. این تبلیغ می تواند مدل های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال تبلیغات بنری و... نمونه ای از انواع تبلیغات می باشند که برای معرفی کالاها، برند، سایت و... ساخته می شوند.
آشنایی با بهترین سایت های همکاری در فروش
سایت ها و مجموعه های مشهور بسیاری امروزه به عنوان یک همکار در فروش محصولات محسوب می شوند که حتی شاید شما هم تجربه خرید از آن ها را داشته باشید. در واقع سایت همکاری در فروش، با دریافت کردن کمیسیون یا پورسانت خود از فروش محصولات، درآمد کسب می کند.
هرچه بازاریابی و تبلیغات بهتری در سایت انجام گیرد، قطعا فروش نیز افزایش یافته و در نتیجه هم کمیسیون بیشتر می شود. حال برخی از مشهور ترین سایت ها عبارت اند از:
وب سایت دیجی کالا
یکی از قدیمی ترین و مشهورترین سایت های مشهور که در صنعت همکاری در فروش نقش موثری دارد، کالا می باشد. این مجموعه سال ۱۳۸۳ افتتاح شد. نکته مهمی که در خصوص دیجی کالا وجود دارد و جزو نکات مثبت و بارز آن هم محسوب می شود، این است که کاربران به راحتی می توانند کالاهای مد نظر خود را با بهترین تصاویر مشاهده، و سپس خریداری کنند.
البته لازم به ذکر است که دیجی کالا در سال های اولیه افتتاحیه خود، تنها به فروش لوازم و کالاهای دیجیتال میپرداخت، اما با بالا رفتن متقاضیان و کاربران بیشتر، اجناس و کالاها هم بیشتر شدند. شاید سوالی به وجود آید که هزاران اجناس دیجی کالا چگونه در انبار نگهداری می شوند؟
باید ذکر کنیم شاید انباری در برخی از شهرستان ها وجود داشته باشد که کالاهای اساسی در آن قرار می گیرند؛ اما بیشتر کالاها از طریق خود فروشنده به دست مخاطبین می رسند. همین موضوع سبب شده تا هم مشکل کمبود انبار رفع شود و هم تعداد و تنوع کالاها افزایش یابند.
پرداخت تعرفه و کمیسیون در دیجی کالا متفاوت است که با مراجعه به وب سایت می توانید از آن ها مطلع شوید. همچنین نکته مهم دیگری که در خصوص وب سایت همکاری در فروش دیجی کالا وجود دارد، این است که می توانید تنها آن را در پیج یا مجموعه خود بازاریابی کنید و حتی از این طریق هم درآمد چشم گیری کسب نمایید.
مزایای وب سایت دیجی کالا
• امکان قرار دادن لینک در پنل کاربری
• تغییر یا ویرایش پنل کاربری
• مشاهده آمار و تعداد بازدید کنندگان
• مشاهده پرفروش ترین محصولات
• مشاهده تخفیفات دوره ای
• مشاهده لیست محصولات مناسب برای شروع همکاری در فروش
• مطلع شدن از تراکنش ها و فروش های صورت گرفته
• پشتیبانی ۲۴ ساعته

سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور

وب سایت سبز گستر
سبز گستر، هم یک وب سایت همکاری فروش محسوب می شود و هم خریداران به راحتی می توانند محصولات مورد نیاز خود را از آن تهیه کنند. وب سایت سبز گستر مزایای بسیاری دارد اما یکی از بارزترین آن ها، این است می توان به صورت روزانه مبلغ و هزینه مد نظر را دریافت نمود.
همچنین سایت سبز گستر تمام معاملات را پیگیری می کند. به عنوان مثال اگر قصد خرید یا فروش کالایی را داشته باشید، مسئولان سبز گستر معامله را پیگیری می کنند. اگر به جز خودتان فعالان دیگر یا حتی آشنایان دیگری هم هستند که به کار همکاری در فروش و یا بازاریابی یا علاقه دارند، می توانید به راحتی آن ها را به سبز گستر اضافه کرده و درآمد چشم گیری از این طریق کسب کنید.
مزایای وب سایت سبز گستر
• تنوع بالای محصولات
• پورسانت ۷۰ درصدی، برای افرادی که قصد فعالیت در سایت را به عنوان همکار در فروش دارند.
• پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین
• ثبت راحت انواع سفارش ها
• طراحی کردن سایت اختصاصی
• کسب درآمد راحت از فروش
وب سایت ساز سپهر
نمونه ای دیگر از فروشگاه های اینترنتی که در حوضه فروش محصولات نیز مشارکت دارد، ساز سپهر است.
این فروشگاه به نوعی شبیه به فروشگاه اینترنتی شرکا عمل می کند و افرادی که قصد فروش یا معرفی محصولات خود را دارند، می توانند در سایت همکاری در فروش ساز سپر مشغول به کار شوند. با کمک این وب سایت می توان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرد و یک کسب و کار اینترنتی موفق داشت.
مزایای وب سایت ساز سپهر
• امکان جذب افراد در حوزه همکاری در فروش
• محصولات متنوع و زیاد
• درست کردن یک بستر مناسب برای فروش
وب سایت توربین
یکی دیگر از وب سایت همکاری در فروش توربین می باشد. این سایت تفاوت بسیاری با سایت هایی که در بالا معرفی کردیم، دارد. در واقع وب سایت توربین، یک مجموعه برای خرید انواع بلیط هواپیما، اتوبوس و... محسوب می شود.
با کمک توربین هم می توانید یک وب سایت در خصوص فروش انواع بلیط ها راه اندازی کنید یا حتی بلیط ها را با قیمت مقرون به صرفه تهیه و خریداری نمایید. توربین بهترین وب سایت همکاری در فروش برای انواع بلیط ها محسوب می شود که سابقه نسبتا زیادی هم دارد.
مزایای وب سایت توربین
• مشاهده تمام سفارش های انجام شده
• دسته بندی کردن کاربران
• ارسال پیام به مخاطبان و دریافت جواب از آن ها
• پرداخت راحت انلاین و متصل شدن سریع به درگاه پرداخت
• ایجاد کردن زیر مجموعه ای برای فروش

وب سایت ایران سرور
مجموعه ایران سرور با استفاده کردن از متخصصین و افراد مجرب در خصوص هاست، دامنه و وب فعالیت دارد. با استفاده کردن از ایران سرور می توانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را درست کنید و حتی درآمدی از این طریق به دست آورید.
از آنجایی که امروزه استفاده کردن از انواع سایت های اینترنتی می تواند درآمد بیشتری نسبت به شغل های قدیمی داشته باشد، بهتر است که حتما برای شروع از طریق مجموعه ایران سرور اقدام کنید.
مزایای وب سایت ایران سرور
• تسویه حساب آنی و سریع
• کسب درآمد سریع و نامحدود
• پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین
• مشاهده آمار فروش ها

افیلیت مارکت چه مزایای دارد؟

افیلیت مارکت، با توجه به مزایای بسیاری که دارد، باعث شده تا امروزه افراد بسیاری در این حوزه فعالیت داشته باشند. حال برخی از مهم ترین مزایای افیلیت مارکت یا همان همکاری در فروش عبارت اند از:
خرید و فروش محصولات، بدون ارتباط با کاربران
یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت افیلیت مارکت، خرید و فروش محصولات بدون ارتباط مستقیم با کاربران یا فروشنده ها می باشد.
شما می توانید در سایت های مختلفی که در حوزه همکاری در فروش فعالیت دارند، کالاها را به فروش برسانید، بدون اینکه هیچ یک از مخاطبان یا مشتریان را به صورت مستقیم مشاهده نمایید. کار در سایت همکاری در فروش، به صورت آنلاین و مجازی صورت می گیرد.
کسب درآمد به صورت دورکار و آنلاین
همان طور که چندین بار در مطالب بالا ذکر شد، می توانید به عنوان یک همکار در فروش فعالیت کنید. بدون اینکه حتی نیاز باشد از منزل خارج شوید. با وجود آنلاین بودن شغل مشارکت در فروش و زمان زیادتری که در اختیار دارید، شما می توانید پلتفرم های مخصوص به تبلیغات را طراحی کنید و درآمد بیشتری را کسب نمایید.
فروش محصولات زیاد، بدون نیاز به انبار
در بخش توضیحات وب سایت دیجی کالا ذکر کردیم که این سایت امروزه کالا و اجناس بسیاری را به فروش می رساند، بدون این که نیازی به انبار باشد. با همکاری در فروش، شما می توانید محصولات را به صورت مستقیم به دست خریداران برسانید و پورسانت خود را هم دریافت کنید.
البته اگر قصد فعالیت در سایت همکاری در فروش را دارید، توجه کنید که کیفیت محصولات به شما مربوط نیست و نباید این موضوع را هم بر عهده بگیرید. کیفیت و جنس محصولات به فروشنده بستگی دارد و شما تنها آن را با دست مخاطبان می رسانید.

جدید ترین روش های هم کاری در فروش دیجی فالوور

تصمیم راحت در مورد همکاری
یکی دیگر از مزایای افیلیت مارکت، این است که شما می توانید به راحتی در خصوص همکاری یا ادامه آن تصمیم بگیرید. به عنوان مثال اگر پس از مدتی مایل به همکاری نبودید، می توانید به راحتی برای اتمام همکاری درخواست دهید.
البته اگر خودتان قصد افتتاح یک سایت همکاری در فروش را دارید، بهتر است که قوانینی در این خصوص درج کنید. زیرا ممکن است افراد زیادی به شما در ابتدا ملحق شوند و سپس به صورت ناگهانی، سایت را ترک کنند.
اگر هم به عنوان یک همکار در فروش می خواهید مشغول شوید، بهتر است که قبل از اتمام همکاری، این موضوع را به سایت مربوطه اطلاع دهید. در کل افیلیت مارکت، جزو مشاغلی محسوب می شود که شما تا سال های بسیاری می توانید از آن درآمد نسبتا زیادی کسب نمایید. زیرا هم مجازی است و هم دردسری ندارد.
سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور
دیجی فالوور یکی از معتبرترین سایت ها در خصوص فروش انواع فالوور می باشد. این سایت که در حوض همکاری در فروش هم فعالیت دارد، با ارائه کردن گزینه و روش های متنوعی، باعث شده تا افراد زیادی به سایت بپیوندند.

همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور چگونه عمل می کند؟

دیجی فالوور با ارائه کردن دو روش تبلیغات بنری و لینک های اختصاصی، به افراد حق انتخاب می دهد تا به راحتی در حوضه افیلیت مارکتینگ مشغول به کار شوند. این شغل نکات مثبت بسیاری دارد که در بالا هم به آن ها پرداختیم.
به عنوان مثال اصلا نیازی نیست که افراد ساعت های زیادی را صرف کسب درآمد کنند‌. با به اشتراک گذاری بنر یا لینک های خود در فضای مجازی، حتی در زمان هایی هم که خواب هستند، می توانند به راحتی درآمد داشته باشند.
همکاری در فروش سایت دیجی فالوور چیست؟
برای پیوستن به مجموعه دیجی فالوور، باید اول بدانید که همکاری در فروش این سایت چه مزیت های دارد:
• تسویه حساب عادلانه و سریع
• امکان استفاده از روش های همکاری در فروش
• پشتیبانی آنلاین
• عدم نیاز به انبار یا حتی سرمایه اولیه
• کاربری راحت سایت
علاوه بر تمام موارد بالا، افرادی که در حوزه همکاری در فروش دیجی فالوور فعالیت خود را آغاز کنند، می توانند تمام خدمات انجام داده خود را از لحظه ثبت نام با راحتی مشاهده نمایند.
کسب درآمد اینترنتی و همکاری در فروش برای چه افرادی مناسب است؟
اگر به مطالبی که در بالا بین شد دقت کرده باشید، ذکر کردیم که همکاری در فروش مزایای بسیاری دارد. در واقع از آنجایی‌ که این شغل نیازی به خارج شدن از‌منزل یا حتی دیدار حضوری ندارد،‌ تمام افراد می توانند فعالیت خود را بدون محدودیت در آن آغاز کنند.
روش های کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور
روش تبلیغات بنری و لینک های اختصاصی در سایت دیجی فالوور وجود دارند که در ادامه توضیحاتی راجع به آن ها می دهیم؛
Url اختصاصی هر فرد:
Url اختصاصی هر فرد، همان لینک ها می باشند. به عنوان مثال اگر فردی با یک حساب اجتماعی نسبتا خوب هستید، می توانید لینک اختصاصی خود را از دیجی فالوور دریافت کنید و با فروش خدمات سایت شما هم کمسیون خود را، که درصدی از مبلغ فروش میباشد، دریافت نمایید.
هرپه افراد بیشتری خرید کنند یا از طریق لینک شما وارد سایت شوند، هم امتیاز بالا می رود و هم در نتیجه درآمد نیز زیادتر می شود.
بنرها:
بنرها به عنوان یک عکس بزرگ یا کوچک که به لینک متصل است، در سایت قرار داده می شوند. این عکس ها افراد را به سایت متصل می کنند و همان طور که بیان شد هرچه افراد بیشتری از طریق بنر طراحی شده شما وارد شوند، درآمد بیشتر می شود.
لازم به ذکر است بیان کنیم که بنرهای متفاوت و متنوعی وجود دارد که دیجی فالوور آن ها را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید طبق سلیقه خودتان آن ها را در ابعاد بزرگ یا کوچک در سایت قرار دهید.

ارسال نظر