مقایسه گوشی آیفون ۱۴ و وان پلاس 10T شیائومی

آیفون ۱۴ اپل و همچنین گوشی وان پلاس 10T از بهترین‌های جهان تلقی می‌شوند و ممکن است که کاربران هنگام خرید این مدل‌ها با مشکل انتخاب مواجه شوند. البته، بحث قیمت هم هنگام خرید می‌تواند مطرح شود، اما از آن‌جایی که امکان خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس و دیگر مدل‌ها فراهم شده است، راحت‌تر از همیشه می‌توانید به سراغ این گوشی‌ها بروید.

مقایسه گوشی آیفون ۱۴ و وان پلاس 10T شیائومی

ما در ادامه قصد داریم که نگاهی به مشخصات آن‌ها انداخته و مقایسه‌ای راحت بین این مدل‌ها داشته باشیم. در نهایت شما هم می‌توانید نظرات خود را در زمینه انتخاب یکی از این مدل‌ها برای خرید با ما در میان گذارید.

می‌دانیم که آیفون ۱۴ اپل ۱۷۲ گرم وزن دارد و با یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز به صفحه نمایش سوپر XDR رتینا در اختیار شما قرار می‌گیرد. گوشی آیفون ۱۴ در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است و رتبه بندی IP68 هم برای آن تهیه شده است. این گوشی از تراشه A15 استفاده می‌کند و اپل مانند سال گذشته از این تراشه قدیمی استفاده می‌کند. آیفون ۱۴ اپل دارای سیستم دوربین دوگانه است و سنسور اصلی آن از ۱۲ مگاپیکسل تشکیل یافته و سنسور اولترا واید بعدی هم همین میزان مگاپیکسل را به همراه دارد. با دوربین آیفون ۱۴ اپل می‌توانید تصاویر پرتره بوکه پیشرفته گرفته و لذت ببرید.

خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس به شیوه آسان

علاقه‌مندان برای تجربه کیفیت بهتر در فیلم‌برداری، می‌توانند به سراغ خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس بروند. این گوشی ماژول دوربین سه گانه داشته و برای اولین بار هم سنسور واید ۴۸ مگاپیگسلی را برای کیفیت بهتر در اختیار خواهید داشت. سیستم تشخیص چهره برای آیفون ۱۴ فعال شده است و ویژگی‌های ایمنی مانند Emergency SOS هم در کنار ویژگی تشخیص تصادف برای گوشی فعال شده است. عملکرد این گوشی به واسطه آپدیت iOS 16 بهینه سازی شده است و می‌توانید از صفحه قفل جدید و زیبای آن همراه با امکان سفارشی سازی بالا هم استفاده کنید. این گوشی دارای شبکه 5G بوده و رنگ‌های میدنایت، بنفش، استارلایت، قرمز و آبی را برای شما خواهد داشت.

در مقابل گوشی وان پلاس 10T را هم داریم که با اتصال 5G رورانه بازار شده است که به‌عنوان جدیدترین گزینه در کشور هند نیز شناخته می‌شود. این گوشی هم به سیستم دوربین سه گانه مجهز شده است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در اختیار شما خواهد بود. البته همواره دوربین ساده ۱۲ مگاپیکسلی اپل بهتر از سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی بوده است. وان پلاس 10T از صفحه نمایش هوشمند ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و از تراشه اسنپ دراگون Gen 1 هم برای عملکرد و سرعت بهتر استفاده شده است. این گوشی در رنگ خیره کننده مشکی روانه بازار شده است و خیلی‌ها آن را دوست خواهند داشت.

مقایسه آیفون ۱۴ و وان پلاس 10T

گوشی وان پلاس 10T دارای سیستم خنک کننده بسیار نازک بوده و موتور بازی هایپر بوست هم برای آن فراهم شده است. گوشی وان پلاس 10T سیستم شارژ استقامتی Supeer VOOC با قدرت ۱۵۰ واتی به همراه داشته و فوق‌العاده نسبت به آیفون ۱۴ سریع‌تر خواهد بود. این گوشی دوربینی دارد که سنسورهای پرچم‌دار IMX 766 را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید ثبت بهترین عکس‌های تاریخ را برعهده بگیرید. فراموش نکنید که این گوشی حالت سوپر HDR را نیز فراهم کرده است. قیمت آیفون ۱۴ اپل در بازار هند ۷۹۹۹۰ روپیه بوده و قیمت گوشی وان پلاس 10T هم فقط ۴۹۹۹۰ روپیه قیمت دارد.

بسیاری از کاربرانی که به قیمت اهمیت می‌دهند، می‌توانند وان پلاس 10T را انتخاب کنند. اما گوشی آیفون ۱۴ اپل شیک و زیباتر بوده و می‌تواند انتخابی منحصر به فرد برای کاربرانی باشد که به دنبال یک انتخاب خاص‌تر هستند. وان پلاس 10T ممکن است که برای سال‌های کمی قابل استفاده باشد، اما پشتیبانی عالی و کامل بودن آیفون ۱۴ کمک می‌کند که بین ۶ الی ۷ سال بتوانید بدون هیچ مشکلی از این گوشی استفاده کنید. پشتیبانی اپل هم به همین میزان از این گوشی وجود خواهد داشت. با خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس هم بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲ نصیب شما خواهد شد.

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

جدیدترین محصولات اپل که در رویداد Far Out معرفی شده بودند، هم اکنون به‌صورت کامل از طریق فروشگاه بازرگانی سیب در تمام پیکربندی‌ها و طیف‌های رنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سری آیفون ۱۴ شامل آیفون ۱۴ پایه، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در فروشگاه موجود بوده و با بهترین قیمت ممکن به‌صورت نقدی و اقساطی در اختیار شما خواهد بود.

امکان خرید اپل واچ سری ۸ که در سال ۲۰۲۲ معرفی و عرضه شده است هم فراهم شده و کاربران حرفه ای‌تر هم می‌توانند اپل واچ اولترا جدید را خریداری کنید. تنها با پیش پرداخت ۴۰ درصدی و اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه می‌توانید صاحب محصولات جدید اپل شوید.

ارسال نظر