کد خبر:1136843
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

نمایشگری برای تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص

تبلیغات محیطی

رسانه کلیک - عصر کنونی را می‌توان دوران جدیدی از بازاریابی دانست که تبلیغات محیطی در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. دورانی که انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی هر روزه جلوی چشمان شهروندان و مخاطبان قرار می‌گیرد.

در این «بمباران تبلیغاتی» پیام‌ها و آگهی‌هایی موثر می‌افتد که با میخکوب کردن مخاطبان، آنها را به دیدن بیشتر پیام‌ها فرا بخوانند. در این میان تبلیغات محیطی با ابزارهای گوناگونی مانند بیلبورد، استند، وسایل حمل‌ونقل، مبلمان شهری، نمایشگرهای ویدئویی و... پیام‌ها را در ابعادی بزرگ و در جغرافیایی متفاوت نمایش می‌دهد.

نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و... با وجود اینکه مخاطبان وسیعی را در بر می‌گیرد، اما چنانچه ابزاری مناسب برای آن انتخاب نشود نه تنها سودی به شرکت‌ها نمی‌رساند که هزینه‌ مضاعفی را به حساب مالی کسب‌وکارها تحمیل می‌کند.

در واقع تبلیغات در فضاهای عمومی و خارجی ابزار مخصوص به خود را می‌طلبد تا ضمن کاهش‌ هزینه‌های تبلیغاتی، یک تبلیغ موثر و جذاب را به نمایش بگذارد.

برای این گونه‌ خاص از تبلیغات نمایشگرهای مخصوص outdoor کارآمدترین ابزار به شمار می‌روند. نمایشگرهای outdoor با ویژگی‌هایی همچون بدنه مقاوم، کارکرد ۲۴ ساعته، روشنایی بالای صفحه نمایش و... در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغات محیطی همچون بیلبوردها و استندها انعطاف‌پذیری و هوشمندی بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

همیشه مقاوم

یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه تبلیغات محیطی شرایط فضاهای عمومی و بیرونی است. نور شدید خورشید در طول روز، دیده‌نشدن آگهی در شب، بارش برف و باران و بسیاری دیگر از موارد از جمله این موضوعات است که باعث می‌شود تا طراحان تبلیغ به هدف اصلی خود نرسند. این اتفاقات در حالی برای بیلبوردها و تابلوها می‌افتد که با بهره‌بردن از نمایشگرهای outdoor در تمامی ساعات شبانه‌روز و هر شرایط آب‌وهوایی می‌توان تجربه‌ بی‌نقص و خلل‌ناپذیری از نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی داشت.

نمایشگرهای سری OHD یکی از مدل‌های outdoor سامسونگ  به شمار می‌روند که تاییدیه IP56 را دارند. این تاییدیه به معنای مقاومت نمایشگرهای سری OHD در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. استحکام بدنه این نمایشگرها به گونه‌ای‌ست که در گرم‌ترین و سردترین شرایط آب‌وهوایی می‌توانند محتواها را بدون افت کیفیت نمایش دهند. نمایشگرهای سری OHD از outdoor‌های سامسونگ در دمای منفی ۳۰ درجه و مثبت ۵۰ درجه کار می‌کنند.

کیفیت تصویر

از میان پیام‌های انبوه تبلیغاتی، تنها آنهایی موفق می‌شوند که با طراحی زیبا و چشم‌نواز نگاه مخاطبان را به خود جلب کنند. به همین دلیل صاحبان کسب‌وکارها هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند تا تبلیغات آنها در جذاب‌ترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت تصویری طراحی شود. طراحی زیبا و شیک تنها نیمی از این راه است و بخش دیگری از آن برعهده ابزاری است که می‌خواهد تبلیغ را در خیابان و میادین نمایش دهد.

چنانچه جزئیات تصویر در تبلیغات محیطی دیده نشود یا رنگ‌ها با کیفیت مدنظر طراحان پخش نشود، تا حد زیادی از قدرت اثرگذاری پیام‌ها کاسته می‌شود.

نمایشگرهای سری OHD از outdoorهای سامسونگ با داشتن ۲۵۰۰ نیت روشنایی، پنل با انعکاس کم (۰٫۵%) و کالیبراسیون پیشرفته نمایشی چشم‌نواز در هر ساعتی از شبانه‌روز خواهند داشت.

با وجود کنتراست ۵۰۰۰:۱ در این نمایشگرها رنگ‌های تیره و روشن با عمق بیشتری مشاهده می‌شود. علاوه بر این در طول روز با روشنایی مطلوب ۲۵۰۰ نیت تمام جزئیات تصویر قابل دید خواهد بود. نمایشگرهای سری OHD به سنسور روشنایی خودکار مجهز است که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این سنسور در ساعت پایانی شب و تاریکی هوا روشنایی را به منفی ۲۰۰ نیت می‌رساند تا میزان مصرف انرژی در حداقل‌ترین مقدار خود قرار بگیرد.

با فناوری به کار رفته در پنل این نمایشگرها انعکاس نور خورشید به کمترین میزان رسیده است. بابت همین موضوع نمایشگرهای سری OHD سامسونگ تاییدیه «بهترین عملکرد در فضای باز» را از موسسه تحقیقاتی TÜV Rheinland آلمان دریافت کرده است.

سری OHD از نمایشگرهای outdoor سامسونگ از نسل دوم پلتفرم SSSP بهره می‌برد تا دیگر نیازی به نصب مدیاپلیر جداگانه نباشد. براین اساس محتوای پخش شده بدون هیچ زحمت خاصی و از راه دور کنترل می‌شود.

با وجود راهکارهای امنیتی نمایشگرهای outdoor دیگر نگرانی بابت تغییرات محتوا به وجود نمی‌آید و محتواهای پخش تحت حفاظت قرار می‌گیرند.

نمایشگرهای outdoor سامسونگ ابزاری مخصوص برای تبلیغات هدفمند و جذاب در محیط‌های عمومی هستند که با قابلیت‌هایی همچون کارکرد ۲۴ ساعته، بدنه مقاوم، روشنایی خیره‌کننده، کنتراست بالا و... مدیران کسب‌وکار را برای پخش آگهی‌های گیرا و نافذ یاری می‌کنند.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
چرا کاربران به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ایرانی اعتماد ندارند؟

با فیلتر شدن قطعی اینستاگرام و واتساپ، بسیاری بر این باور بودند که اقبال به...

راه اندازی اینترنت 5g در کیش برای جام جهانی 2022
راه اندازی اینترنت 5g در کیش برای جام جهانی 2022

با توجه به پیش‌بینی میزبانی جزیره کیش از مسافران خارجی در مراسم جام جهانی...

ماجرای هشتگ “الگوریتم اینستاگرام” و کنایه ها به آن چیست؟

این روزها در کنار هشتگ مهسا امینی که از 200 میلیون عبور کرد، هشتگ های جانبی...

مسدودی پورت SSL چه بلایی بر سر سایت ها و اپلیکشن های ایرانی آورده است؟
مسدودی پورت SSL چه بلایی بر سر سایت ها و اپلیکشن های ایرانی آورده است؟

به نظر می رسد دامنه خسارات مالی به واسطه قطعی اینترنت به کسب و کارهای آنلاین...

اسکایپ چطور فیلترینگ در ایران را دور زد؟
اسکایپ چطور فیلترینگ در ایران را دور زد؟

اسکایپ تمام تماس‌ها به شماره‌های ایران را برای کاربران رایگان کرد و با این...

فروش آیفون 14 در مشهد ممنوع شد؟

انتشار تصویری از یک نامه در فضای مجازی، شایعه ممنوع شدن فروش آیفون 14 در مشهد...

رکوردشکنی فروش فیلترشکن در کشور پس از محدودیت های اخیر

تلگرام که فیلتر شد، ۴۰ میلیون کاربر ایرانی برای استفاده از این پیام‌رسان...

دیسکورد و بازی آنلاین فیفا 23 هم در ایران فیلتر شدند

این روزها دولت دست به فیلترینگ گسترده بازی و نرم افزارهای پر کاربرد کاربران...

بررسی سابقه فیلترینگ در دولت های مختلف ایران

فیلترینگ در ایران تقریبا تاریخچه ای به بزرگی گسترش اینترنت در کشور دارد. در...

بهترین نرم‌افزار خدمات پس از فروش که شاید نیاز مجموعه شما هم باشد

خدمات پس از فروش شامل هرگونه پشتیبانی و خدماتی می‌شود که کسب‌وکار بعد از...