لیست بهترین سریال های خارجی 2021 | سریال جدید چی ببینیم؟

خانه‌نشینی به خاطر کرونا و گرمای تابستان اگرچه کلافه‌کننده به نظر می‌رسد، اما فرصتی عالی برای تماشای بهترین سریال های خارجی 2021 محسوب می‌شود.

لیست بهترین سریال های خارجی 2021 | سریال جدید چی ببینیم؟

بهترین سریال های خارجی 2021 تاکنون

1- سریال Clickbait

«تله کلیک» روش‌های تقویت انگیزه‌های خطرناک و کنترل نشده در دنیای امروز را بررسی می‌کند؛ زمانی که رسانه‌های اجتماعی زوایای مختلف زندگی ما را در بر گرفته‌اند و تعارض بین شخصیت‌های مجازی و واقعی مدام در حال گسترش است.

نیک برور (آدریان گرنیر) یک پدر، همسر، برادر و دوست نمونه است که توسط عده‌ای ربوده می‌شود. این افراد با انتشار ویدئوهای مختلف سعی دارند به نزدیکان نیک بفهمانند که او آن آدم بی‌ریا و پاکی که آن‌ها فکر می‌کنند نیست. اما چه کسی پشت این قضایا است و چرا.

2- سریال Hacks

سریال «هک» یکی از پرامتیازترین و بهترین سریال های خارجی 2021 تاکنون به حساب می‌آید که به رابطه بین دبورا ونس (کمدین افسانه‌ای در لاس وگاس) و یک نویسنده جوان 25 ساله اشاره می‌کند. دبورا قصد دارد تا با راهنمایی‌های شیطنت‌آمیز خود، مهارت ایوا را تقویت کند.

3- سریال Nine Perfect Strangers

بهترین سریال های خارجی 2021

«نه غریبه کامل» یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی 2021 است که ستارگان بسیاری همچون نیکول کیدمن، ملیسا مک کارتی، لوک ایوانز و مایکل شنون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان درباره یک گروه نه نفره از افرادی است که از زندگی پراسترس شهری، به اقامتگاه Tranquillumپناه آورده‌اند تا بلکه از دردهای جسمی و روحی رهایی پیدا کنند؛ غافل از اینکه اقامتگاه با آنچه به نظر می‌رسد زمین تا آسمان فرق دارد و اسرار بسیاری پشت پرده نهفته است.

4- سریال What if ...?

«چه می‌شد اگر...؟» نخستین سریال انیمیشنی MCU (دنیای سینماتیک مارول) بوده که تاکنون چهار قسمت از آن روی آنتن رفته است. به‌راستی چه می‌شد اگر رویدادهای اصلی و مهم MCU به‌گونه‌ای متفاوت اتفاق می‌افتادند؟ این پرسشی است که در هر قسمت از این مجموعه دیدنی و جذاب به آن پرداخته می‌شود.

5- سریال Only Murders in the Building

«تنها کشتار درون ساختمان» یک سریال جنایی-کمدی جذاب است که بازیگران مطرحی همچون استیو مارتین و مارتین شورت و خواننده پرآوازه هالیوود یعنی سلنا گومز را در خود جای داده است.

سه تن از ساکنین یک ساختمان که سرشان برای داستان‌های مجرمانه و معمایی درد می‌کند، خود را میان یک جنایت واقعی می‌یابند؛ جنایتی که باعث نزدیک‌تر شدن آن‌ها به یکدیگر می‌شود.

6- سریال The White Lotus

بهترین سریال های خارجی 2021

«نیلوفر سفید» یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی 2021 محسوب می‌شود که علیرغم تعداد قسمت‌های محدود، تاکنون توانسته امتیاز خوبی را از جانب تماشاگران دریافت کند.

داستان این مینی سریال جذاب درباره مهمانان و کارمندان یک هتل تفریحی است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا به نام The White Lotus (نیلوفر سفید) قرار دارد. مسافران برای آرامش و تجدیدقوا به این هتل پناه آورده‌اند. اما با گذر زمان تاریکی درون این مسافران به ظاهر بی‌نقص، کارکنان شاد و حتی منطقه حیرت‌انگیز به‌تدریج پدیدار می‌شود.

7- سریال Reservation Dogs

سریال کمدی «سگ‌های ولگرد» در مورد چهار نوجوان بومی است که روابط صمیمی با یکدیگر داشته و در شرق اوکلاهاما زندگی می‌کنند. ماجراهای آن‌ها شامل تفریحات ناسالم و سرقت‌های عجیب و غریب می‌شود.

همچنین بخوانید: فیلم های ترسناک ۲۰۲۱ که در فصل تابستان عرضه می‌شوند

8- سریال Vigil

بهترین سریال های 2021

سریال تک فصلی «بی‌خوابی» در ژانر پلیسی- معمایی ساخته شده و محصول کشور انگلستان است. به دنبال ناپدید شدن اسرارآمیز یک قایق ماهی گیری اسکاتلندی و مرگ مشکوک یکی از افراد زیردریایی هسته‌ای تریدنت، پلیس با سرویس امنیت و نیروی دریایی بریتانیا وارد کشمکش و درگیری می‌شود.

9- سریال The Chair

بهترین سریال های خارجی 2021

سریال کمدی «صندلی» داستان یک خانم رنگین‌پوست را روایت می‌کند که برای نخستین بار، روی صندلی مدیریت دانشکده ادبیات انگلیسی نشسته است. اما این دانشکده در اوضاع نابسامانی به سر می‌برد و مدیر باید برای حفظ مقام خود، درخواست‌های سرسام‌آور و انتظارات بالای اساتید را برآورده سازد.

10- سریال Resident Alien

سریال کمدی «بیگانه ساکن زمین» به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2021 در نظر گرفته می‌شود. این مجموعه داستان یک موجود فضایی به نام هری را به تصویر می‌کشد که به قصد نابودی بشر به زمین فرستاده می‌شود.

پس از فرود نه‌چندان خوشایند روی زمین، هری هویت یک پزشک بازنشسته را جعل می کند. زندگی جدید او در یک شهر کوچک در ایالت کلرادو آغاز می‌شود. اما پس از مدتی سروکله کلانتر پیدا شده و از او در حل یک پرونده قتل کمک می‌گیرد. آرامش هری درست از همین‌جا پایان می‌یابد.

11- سریال Brand New Cherry Flavor

سریال «طعم گیلاس کاملا جدید» یکی دیگر از بهترین سریال های 2021 با چاشنی ترس و تخیل است که داستان کارگردان جدیدی به نام لیزا را به تصویر می‌کشد. لیزا برای انتقام از کارگردان دیگری که ظاهرا پروژه محبوب او را دزدیده، وارد مسیر جادویی و تاریکی می‌شود. اما هیچ‌چیز آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و لیزا خود را تحت تعقیب و تهدید موجودات باستانی پیدا می‌کند.

12- سریال Loki

بهترین سریال های خارجی 2021

داستان سریال «لوکی» از پایان وقایع انتقام جویان: آخر بازی آغاز می‌شود. لوکی به کمک تسرکت توانست از دست کاپیتان آمریکا و مرد آهنی فرار کرده و از مخمصه جان سالم به در ببرد. این سریال در واقع ادامه ماجراهایی است که در آن زمان برای لوکی اتفاق می‌افتد. اما این بار خدای شرارت، چهره غیرمنتظره‌ای را از خود نشان می‌دهد.

13- سریال Chapelwaite

سریال «چپلویت» با حضور پررنگ آدریان برودی در ژانر ترسناک ساخته شده است. در سال 1850، کاپیتان چارلز بون تصمیم می‌گیرد خانواده خود را به یک شهر کوچک و خواب‌آلود به نام پریچر کرنرز منتقل کند.

چارلز در پریچر کرنرز متولد شده و حالا که به آنجا برگشته است باید با اسرار تاریخ مخوف خانوادگی خود مواجه شده و با تاریکی مبارزه کند.

14- سریال Mare of Easttown

سریال «میر از ایست تاون» با بازی فوق‌العاده کیت وینسلت، داستان یک جنایت محلی و تکان‌دهنده را به تصویر می‌کشد. به دنبال تحقیقات پلیس، رسوایی‌های بزرگ جامعه ایست تاون رفته رفته افشا می‌شوند.

15- سریال It's a Sin

بهترین سریال های خارجی 2021

سریال «گناه» روایت ریچی، کالین و راسکو را به تصویر می‌کشد که در سن 18 سالگی تصمیم به ترک خانه گرفته و زندگی جدیدی را در لندن شروع می‌کنند. خط سیر این داستان به دهه 80 میلادی باز می‌گردد، یعنی زمانی که ویروس ایدز علیرغم شیوع فراگیر، توسط عمده افراد جامعه نادیده گرفته می‌شود.

ارسال نظر