لیست محبوب‌ترین و بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی

در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی می‌پردازیم که بیشترین تعداد مشترکین را در جهان دارند.

لیست محبوب‌ترین و بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی

بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی

سرویس‌های پخش آنلاین امروزه جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا کرده‌اند. برنامه‌های ارائه شده توسط این سرویس‌ها آنقدر متنوع است که افراد مختلف با سلیقه‌های گوناگون می‌توانند ساعت‌ها به تماشای آن‌ها بنشینند و پلک بر هم نزنند. جالب آنکه این برنامه‌ها نه تنها از طریق تلویزیون، بلکه از طریق موبایل و سایر دستگاه‌های هوشمند نیز قابل مشاهده هستند.

در ادامه به معرفی بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی می‌پردازیم که بعضا تعداد مشترکین آن‌ها از مرز 100 میلیون نیز عبور می‌کند.

10. دیسکاوری پلاس (Discovery+)

تعداد مشترکین: 15 میلیون نفر

دیسکاوری پلاس ژانویه 2021 آغاز به کار کرد و طی همین مدت کم توانست نظر بیش از 15 میلیون مشترک را به خود جلب کند. این سرویس عمدتا برنامه‌های شبکه دیسکاوری و شبکه های زیرمجموعه آن را به نمایش می‌گذارد که اغلب یا تم خانوادگی دارند و یا درباره تاریخ، محصولات غذایی، حیوانات و سفر هستند. از برنامه‌های محبوب دیسکاوری پلاس می‌توان به The Secret of Skinwalker Ranch، Diners،Drive-Ins، Divesو 90 Day Fiancé اشاره کرد.

9. یوتیوب پریمیوم (YouTube Premium)

تعداد مشترکین: 30 میلیون نفر

همان‌طور که می‌دانید یوتیوب یک پلتفرم عالی برای تماشای رایگان ویدئوهای مختلف به شمار می‌رود. اما سرویس اختصاصی آن یعنی یوتیوب پریمیوم نیز یکی از بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی است. مشترکین این سرویس می‌توانند ضمن برخورداری از برنامه‌های مختلف و دسترسی به YouTube Music، کلیه ویدئوهای یوتیوب را نیز بدون تبلیغ تماشا کنند.

 بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی

8. پارامونت پلاس (Paramount+)

تعداد مشترکین: 36 میلیون نفر

این سرویس که پیش از این با نام CBS All Access شناخته می‌شد، عمده محبوبیت خود را مدیون پخش برنامه‌هایی مانند Star Trek: Discovery و Star Trek: Picard است. پارامونت پلاس همچنین نخستین سرویس آنلاین بوده که موفق به نمایش یک رئالیتی شو انحصاری شده است. سریال Good Fight و Big Brothers از جمله برنامه‌های پرطرفدار این سرویس محسوب می‌شوند.

7. اپل تی وی پلاس (Apple TV+)

تعداد مشترکین: 40 میلیون نفر

اپل بیشتر به خاطر فعالیت در حوزه تکنولوژی و ساخت گجت های گوناگون شهرت دارد. اما سرویس نوپای شرکت نیز توانسته با 40 میلیون نفر مشترک، جایگاه خوبی را در فهرست بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی به خود اختصاص دهد. اپل تی وی پلاس تا کنون برنامه‌های پرطرفداری را به نمایش گذاشته است؛ از جمله The Morning Show، Servant و Ted Lasso که توانسته در چندین بخش نامزد دریافت امی شود.

6. هولو (Hulu)

تعداد مشترکین: 41.6 میلیون نفر

هولو یکی از نخستین رقبای نتفلیکس بوده که تحت مالکیت شرکت والت دیزنی است. مشترکان می‌توانند ضمن تماشای برنامه‌های زنده (آن هم بدون تبلیغ)، از ده‌ها فیلم و سریالی که روی سرویس قرار گرفته نیز بهره‌مند شوند. از جمله محبوب ترین برنامه‌های هولو می‌توان به Little Fires Everywhere، Mrs. America و البته The Handmaid's Tale اشاره کرد.

 بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی

5. پیکاک (Peacock)

تعداد مشترکین: 42 میلیون نفر

پیکاک یکی دیگر از بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی است که توسط NBCUniversal و کامکست اداره می‌شود. به همین خاطر اغلب برنامه‌های پرطرفدار شبکه NBC مثل The Tonight Show، Saturday Night Live و The Office نیز روی این سرویس قابل مشاهده هستند. البته اضافه کردن محتوای WWE نیز باعث شده است پیکاک جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران کشتی کج پیدا کند.

4. اچ بی او مکس (HBO Max)

تعداد مشترکین: 67.5 میلیون نفر

اچ بی او مکس با بیش از 67.5 میلیون مشترک، جایگاه چهارم را در فهرست ما دارد. بسیاری از برنامه‌های ارائه شده در این سرویس جزو پرطرفدارترین برنامه‌های تاریخ سینما و تلویزیون هستند؛ از جمله سریال Game of Thrones که بارها و بارها می‌توان به تماشای آن نشست. سریال The Sopranos، The Flight Attendant و I May Destroy You از دیگر محصولات پربیننده این سرویس به شمار می‌آیند.

3. دیزنی پلاس (Disney+)

تعداد مشترکین: 103.6 میلیون نفر

دیزنی پلاس نوامبر 2019 راه‌اندازی شد و به لطف سریال The Mandalorian و البته اعتبار نام دیزنی، توانست طی مدت کوتاه، نظر میلیون‌ها مخاطب را به خود جلب کند. این سرویس اکنون بیش از 103 میلیون مشترک دارد و پلتفرم اصلی مارول برای پخش سریال به شمار می‌آید. سریال وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان، لوکی و فیلم بیوه سیاه از جدیدترین محصولات MCU هستند که همگی از دیزنی پلاس به نمایش درآمده‌اند.

2. آمازون پرایم ویدئو (Amazon Prime Video)

تعداد مشترکین: 175 میلیون نفر

آمازون پرایم یکی از بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی و سرسخت‌ترین رقیب نتفلکیس است. برنامه‌های اختصاصی این سرویس تقریبا تمام ژانرهای سینمایی را در بر می‌گیرد، از کمدی و موزیکال گرفته تا فانتزی و جنایی. سریال‌های Mr. Robot، Dexter ، The Boys،The Marvelous Mrs. Maisel و Invincible تنها چند مورد از نام‌های آشنا و پرطرفدار در فهرست پخش آمازون پرایم هستند.

1. نتفلیکس (Netflix)

تعداد مشترکین: 209 میلیون نفر

همان‌طور که احتمالا خودتان نیز حدس زده‌اید، جایگاه اول در لیست محبوب ترین و بهترین شبکه های پخش فیلم و سریال خارجی به نتفلیکس تعلق می‌گیرد. این شبکه با کمپانی‌های فیلم‌سازی بزرگ جهان همکاری می‌کند و حتی چند برنامه به زبان غیر انگلیسی نیز دارد.

نتفلیکس همواره استراتژی خاصی را برای پیشبرد کارهای خود اتخاذ کرده و از پذیرش پروژه‌های کنسل شده (مانند سریال لوسیفر ) نیز ترس و واهمه‌ای ندارد. شاید به همین خاطر است که شبکه های فوق هنوز به گرد پای نتفلیکس نیز نرسیده‌اند. سریال Bridgerton، Ozark و The Queen's Gambit از جمله محصولات اورجینال سرویس هستند که طی چند ماه اخیر با استقبال فراوان مواجه شده‌اند.

ارسال نظر