تقدیر از جانی دپ در جشنواره فیلم سن سباستین

جانی دپ علیرغم همه تنش‌های ایجاد شده در خصوص طلاقش از امبر هرد، همچنان جایزه افتخاری جشنواره فیلم سن سباستین را دریافت خواهد کرد.

تقدیر از جانی دپ در جشنواره فیلم سن سباستین

اعطای جایزه افتخاری دونوستیا به جانی دپ

«جانی دپ» یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است که بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های خاص و متنوع شهرت دارد. او حرفه هنری خود را سال 1984 و با حضور در فیلم «کابوس خیابان اِلم» آغاز کرد و توانست نظر «تیم برتون» را به خود جلب کند؛ کارگردان مشهوری که سبک ویژه و منحصر به فردی در فیلم‌سازی دارد.

همچنین بخوانید: با ده مورد از بهترین فیلم های تیم برتون آشنا شوید!

جانی دپ امروز یکی از فوق ستارگان بی‌مانند سینماست که عده‌ای به او لقب مرد هزار چهره داده‌اند. تنها با یک نگاه اجمالی به تصویر زیر می‌توان چرایی این مسئله را درک کرد. سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «جانوران شگفت‌انگیز»، «ادوارد دست قیچی»، «سوار بی سر»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «سوئینی تاد»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «سایه‌های سیاه»، «در جستجوی نِوِرلند»، «رنجر تنها» ، «توریست» و «میناماتا» تنها چند مورد از آثار هنری جذاب در کارنامه دپ هستند.

متأسفانه حرفه بازیگری دپ اخیرا تحت تأثیر حواشی بسیار قرار گرفته است. ماجرای طلاقش از «امبر هرد» و شکست وی در دادگاه باعث شده تا او کم‌کارتر از همیشه باشد. اما خبر خوب آن است که جانی دپ در جشنواره فیلم سن سباستین امسال مفتخر به کسب جایزه دونوستیا می‌شود؛ چراکه او «یکی از بازیگران بااستعداد و همه فن حریف سینمای معاصر» است. «ایثن هاک»، «سیگورنی ویور»، «جودی دنچ»، «پنه لوپه کروز» و «ویگو مورتنسن» از جمله بازیگران محبوبی هستند که تا کنون به کسب جایزه افتخاری جشنواره نائل شده‌اند.

هنوز معلوم نیست که آیا جانی دپ شخصا به مراسم خواهد رفت و یا به دلیل پاندمی کرونا و زیر ذره‌بین قرار گرفتن رسانه‌ها و پاپاراتزی ها، به صورت مجازی به مهمانان ملحق می‌شود. در هر صورت ما بی‌صبرانه در انتظار هستیم تا صحبت‌های جذاب او را درباره جایزه و برنامه‌هایش برای آینده بشنویم.

همچنین بخوانید: ۱۰ فیلم برتر جانی دپ که حتما باید ببینید!

ارسال نظر