دانلود سریال خاتون قسمت 8

قسمت هشتم سریال خاتون به زودی به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان این مجموعه از اکنون به دنبال لینک دانلود سریال خاتون قسمت 8 هستند تا ببینند آیا شیرزن بختیاری بالاخره وارد تهران می‌شود یا خیر.

دانلود سریال خاتون قسمت 8

دانلود سریال خاتون قسمت 8

خاتون یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی است که تا کنون هفت قسمت از آن منتشر شده و داستان آن، روزی روزگاری در تهران را روایت می‌کند.

در جدیدترین قسمت سریال که تحت عنوان «من باید برم تهران» پخش شد،دیدیم چگونه آزادی خواهان و همین‌طور پناهندگان لهستانی، تمام تلاش خود را کردند تا خاتون (نگار جواهریان) را به تهران برسانند. اما متأسفانه شیرزاد (اشکان خطیبی)، چه از روی علاقه و چه از روی اجبار، جلوی این امر را گرفت.

خاتون در ادامه با زخمی بر بازو و اندک رمقی که برایش باقی مانده بود راهی جنگل شد تا فاصله خود را از ارتش روسیه و زیردستان شیرزاد بیشتر کند. اما پس از مدتی نقش زمین شد و اگر به خاطر قدرت خانم (عاطفه رضوی) نبود، احتمالا جان سالم به در نمی‌برد. گریم سنگین عاطفه رضوی و نقش‌آفرینی متفاوت او در این مجموعه نیز از دیگر نکات قابل ذکر در قسمت هفتم بود.

و اما نکته آخر اینکه میرسعید مولویان، بازیگر و کارگردان جوان کشورمان که بارها تصویر او را روی پوستر اصلی سریال دیده بودیم نیز بالاخره در قسمت قبل به جمع کاراکترهای داستان اضافه شد. وی در نقش یک میهن‌پرست واقعی به نام رضا فخار روی صحنه رفته که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی‌آورد.

قسمت هشتم خاتون احتمالا روز دوشنبه (5 مهر) از پلتفرم نماوا به نمایش در می‌آید. البته ممکن است فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین تغییراتی را در جدول زمان‌بندی ایجاد کند. لینک دانلود سریال خاتون قسمت 8 پس از پخش در ادامه همین مطلب قرار می‌گیرد. به نظر شما آیا خاتون بالاخره به تهران می‌رسد؟

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 7

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر