دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ در اولین اپیزود خود شخصیت‌های مختلفی را به مخاطبین معرفی کرد. در قسمت دوم سریال میدان سرخ باید ببینیم روابط این اشخاص چطور با یکدیگر گره خواهد خورد.

دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ

قتل همسر شیدا و کارهای مرموزی که او قبل از مرگش انجام می‌داد، شیدا را کنجکاو کرد که همسرش دقیقا به دنبال چه کاری بوده است؟ از آن طرف فعالیت‌های مشکوک سه قاچاقچی قدرتمند با محوریت پاپ، با بازی حمید فرخ‌نژاد، باعث شد نظر مخاطبین نسبت به کارهای آنها جلب شود.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم شیدا که در یک انتخاب مهم عشق و انتقام قرار گرفته‌ است، به چه سمتی هدایت می‌شود. همچنین، سرنوشت مرموز قاچاقچیان به چه صورت پیش خواهد رفت و پاپ به همراه شرکای خود چه کاری انجام می‌دهند.

با توجه به روند داستانی سریال میدان سرخ ، مقدمه‌چینی‌های لازم برای روایت داستان و معرفی شخصیت‌ها در اپیزودهای ابتدایی انجام می‌شود. به گفته سازندگان، داستان این مجموعه با یک مقدمه نسبتا طولانی وارد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد.

اپیزود دوم سریال میدان سرخ اتفاقات رخ داده در قسمت قبلی را بازتر می‌کند تا مخاطب نسبت به شخصیت‌های این مجموعه شناخت پیدا کند. در این قسمت شاهد ماجراهای جدیدی هستیم که می‌تواند رضایت تماشاگران را جلب کند.

مهتاب کرامتی در نقش شیدا بعد از مدت‌ها در یک سریال ایرانی ایفای نقش کرده است. مخاطبین سینما و تلویزیون علی مصفا را همیشه در نقش‌های افراد محجوب و عاشق‌پیشه دیده بودند. اما در سریال میدان سرخ، این بازیگر توانا حضوری متفاوت و قابل توجه داشته است.

این مجموعه اکشن و هیجان‌انگیز توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی شده است. همچنین، سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا نویسندگان سریال میدان سرخ هستند که تلاش کرده‌اند اتفاقات جذابی را در داستان خود روایت کنند.

لازم به ذکر است، سریال میدان سرخ توسط فیلیمو تولید شده است. این پلتفرم روزهای جمعه ساعت ۸ صبح،‌ سریال شبکه خانگی خود را برای تماشاگران پخش می‌کند. شما می‌توانید از طریق لینک پایین، دومین اپیزود سریال میدان سرخ را دریافت کنید:

ارسال نظر