رکورد بیشترین تماشای یک فیلم شکست

عده‌ای از افراد دنیا عاشق شکستن رکوردهای گوناگون و بعضا عجیب هستند. حالا یک مرد اهل فلوریدا با ۲۹۲ بار تماشای فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، رکورد بیشترین تماشای یک فیلم را شکسته است.

رکورد بیشترین تماشای یک فیلم شکست

به گزارش ایرنا، این مرد که رامیرو آلانیس نام دارد، یک روز قبل از نمایش مرد عنکبوتی جدید، در تاریخ ۱۶ دسامبر تا ۱۵ مارس ۲۰۲۲ (۲۵ آذر تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۰) در مجموع ۲۹۲ بار این فیلم دو و نیم ساعته را تماشا کرد و این یعنی ۷۲۰ ساعت یا سی روز نشستن پای یک فیلم!

این دومین بار است که آلانیس در این شاخه رکوردشکنی می‌کند. او پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ با ۱۹۱ بار تماشای فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» رکورد جوآن کانر از استرالیا را شکسته بود. کانر با ۱۰۸ بار تماشای فیلم «بوهمین راپسودی» این رکورد را در اختیار داشت.

سال گذشته شخصی به نام آرنو کلن از فرانسه، با ۲۰۴ بار تماشای فیلم «کاملوت: بخش اول» رکورد آلانیس را شکست. اما با اکران مرد عنکبوتی جدید، آلانیس مصمم شد جای خود را در کتاب رکوردهای گینس پس بگیرد.

آلانیس برای رسیدن به این رکورد مجبور شد به مدت سه ماه همه سانس‌های مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را پشت سر هم ببیند. او در چند هفته اول، روزانه ۵ بار این فیلم را تماشا کرد.

او سخت‌ترین بخش این رکوردشکنی را تماشای شبانه فیلم می‌داند که باعث سردردش می‌شد.

رکورد بیشترین تماشای یک فیلم

آلانیس برای این رکوردشکنی می‌بایست هربار فیلم را از ابتدا تا تیتراژ تماشا می‌کرد و در این مدت حتی حق چک کردن تلفنش را هم نداشت.

این مرد آمریکایی می‌گوید 3400 دلار خرج بلیط سینما کرده و در سانس‌های آخر دیالوگ‌ها را از بر شده بود.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس با حضور سه شخصیت منفی شناخته‌شده و قدیمی با بازی ویلم دفو (مرد عنکبوتی سال ۲۰۰۲)، آلفرد مولینا (مرد عنکبوتی ۲ سال ۲۰۰۴)، جیمی فاکس (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ سال ۲۰۱۴) و تیمی از ستارگان هالیوودی از جمله تام هالند، زندایا کلمن، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جان فاورو و بندیکت وانگ، سه نسل از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی را باهم ترکیب می‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید فرد بعدی که رکورد آلانیس را می‌شکند چه کسی و با چه فیلمی است.

ارسال نظر