زمان پخش مجموعه مولن روژ | تاک‌شوی مناسبتی جشنواره فیلم فجر

زمان پخش مجموعه مولن روژ که به مناسبت چهلمین جشنواره فیلم فجر تدارک دیده شده، هر شب است.

زمان پخش مجموعه مولن روژ | تاک‌شوی مناسبتی جشنواره فیلم فجر

در عالم سینما وقتی اسم مولن روژ به میان می‌آید، خیلی‌ها یاد فیلم موزیکال معروفی به همین نام می‌افتند که در سال 2001 توسط باز لورمن کارگردانی شد و از جمله فیلم‌هایی بود که نیکول کیدمن را در شمایل یک ستاره به دنیای تصویر شناساند.

از آن زمان به بعد، نام مولن روژ با عالم سینما گره خورده و علاوه بر اینکه نام یک مکان تاریخی و گردشگری معروف در منطقه 18 پاریس هم هست، روی بسیاری از سینماها و کافه‌ها در سراسر کشور نام گرفته است.

مولن روژی که این بار از آن صحبت می‌کنیم، یک برنامه گفت‌وگومحور (تاک‌شو) است که به مناسبت برگزاری جشنواره فیلم فجر تولید شده است.

در این برنامه خسرو نقیبی، منتقد شناخته شده عالم سینما نقش میزبان را بر عهده دارد و به گفت‌وگو با مهمانان مختلفش در عالم سینما می‌پردازد. این برنامه تاکنون میهمانان شاخصی هم داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، ترلان پروانه و پژمان جمشیدی اشاره کرد.

زمان پخش مجموعه مولن روژ

مولن روژ که برنامه گفت‌وگومحور سینمایی به میزبانی و سردبیری خسرو نقیبی است، پخش خود را در مناسبت‌های گوناگون سینمایی از سال 1395 و به صورت اینترنتی آغاز کرد.

چهارمین فصل این برنامه همزمان با چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، طی 10 قسمت در طول 10 شب جشنواره فیلم فجر به صورت انحصاری از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در خصوص ادامه پخش این برنامه پس از جشنواره اعلام نشده است.

ارسال نظر