چطور در مسابقه سیم آخر شرکت کنیم؟

سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور برنامه‌ای است که از شبکه ۳ پخش می‌شود. مخاطبین بسیاری علاقه دارند در این مسابقه شرکت کنند. اما چطور در مسابقه سیم آخر شرکت کنیم؟

چطور در مسابقه سیم آخر شرکت کنیم؟

چگونه در مسابقه سیم آخر شرکت کنیم؟

مدتی است که مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این برنامه تلویزیونی دو تیم سه‌ نفره شرکت می‌کنند که اطلاعات عمومی آنها هسته اصلی رقابت در سیم آخر است. هر نفر باید در برابر یک بمب قرار بگیرد و با پاسخ دادن به سؤالات، اقدام به خنثی کردن بمب کنند.

مسابقه این روزهای شبکه سه دارای هفت مرحله است که تعداد سیم‌های بمب بیشتر و سطح سؤالات سخت‌تر می‌شود. هر تیم با پاسخ هر سوال، امتیازاتی کسب می‌کند که تیمی که بیشترین امتیاز را بدست آورد، برنده مسابقه شناخته خواهد شد.

در انتها، با شمارش امتیاز تیم برنده، جوایز نقدی تا سقف ۶۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است، برنامه سیم آخر روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

مسابقه بمب رضا رشیدپور مجری مسابقه تلویزیونی سیم آخر

شرایط شرکت در مسابقه

تیم سازنده مسابقه، شرایطی را برای شرکت در سیم آخر در نظر گرفته است. علاقه‌مندان باید در مسابقات انتخابی سیم آخر که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، باید شرکت کنند. این مسابقات از طریق اپلیکیشن روبیکا و شبکه سه در دسترس قرار می‌گیرد.

این مسابقات به صورت آنلاین است که تعداد یازده سؤال از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود. هر سؤال دارای سه گزینه‌ است که درباره موضوعات مختلفی است. موضوعاتی مثل فرهنگ، هنر، تاریخ و علم از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود.

شایان ذکر است، شرکت‌کنندگان با پاسخ اشتباه به سؤالات از مسابقه انتخابی حذف می‌شوند. افرادی که موفق به پاسخگویی سوالات شوند، امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

پس از شرکت در مسابقات هفتگی، در آخر هفته کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، شرایط حضور در مسابقه نهایی سیم آخر را کسب می‌کنند.

مسابقه تلویزیونی سیم آخر شرکت‌کنندگان در برنامه تلویزیونی سیم آخر

افراد واجد شرایط بعد از مصاحبه حضوری باید یک تیم سه نفره از جمله خود فرد شرکت‌کننده را معرفی کند. اعضای تیم باید بالای ۱۷ سال سن داشته باشند. همچنین، در صورت حضور آقا یا خانم در تیم، حضور حداقل یک نفر محرم در تیم سه نفره الزامی است.

نحوه ثبت نام در سیم آخر

برای ثبت نام و شرکت در برنامه تلویزیونی سیم آخر، علاقه‌مندان می‌توانند به سایت رسمی این برنامه شرکت کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت سیم آخر به بخش ثبت نام بروند. سپس با وارد کردن شماره موبایل خود، اقدام به درخواست حضور در برنامه سیم آخر کنند.

نظر شما درباره مسابقه تلویزیونی سیم آخر چیست؟ آیا شما در این مسابقه شرکت می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر