عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک به خاطر سیلی زدن به او

ویل اسمیت در مراسم اسکار امسال به صورت کریس راک سیلی زد. اتفاقی جنجالی که در واکنش به شوخی‌های مجری اسکار رخ داد. این ماجرا در نهایت منجر به عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک شد.

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک به خاطر سیلی زدن به او

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک

شب گذشته اتفاقی جنجالی در مراسم اسکار ۲۰۲۲ رخ داد. کریس راک مجری این مراسم بود که شروع به شوخی کردن با حضار کرد. زمانی که او با جیدا پینکت، همسر ویل اسمیت، و بیماریش شوخی کرد، ویل اسمیت در حرکتی جنجالی به صورت کریس راک سیلی زد.

ویل اسمیت در ادامه مراسم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. وی در پشت میکروفون از اتفاق رخ داده از حضار و آکادمی عذرخواهی کرد. اما ویل اسمیت هیچ صحبتی از عذرخواهی با کریس راک نکرد.

حالا پس از گذشت یک روز از برگزاری نود و چهارمین مراسم اسکار، ویل اسمیت پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. وی در صفحه خود نوشته است: «خشونت در همه حالتی مخرب است.»

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک ویل اسمیت برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد

وی در ادامه بیان کرده است: «رفتار من در مراسم دیشب آکادمی اسکار غیرقابل قبول بود و هیچ توجیهی درباره این کار وجود ندارد. شوخی کردن با اشخاص بخشی از این حرفه است. اما شوخی با بیماری جیدا غیرقابل قبول بود که منجر به واکنش احساسی من شد.»

ویل اسمیت خطاب به کریس راک گفت:‌ «کریس می‌خواهم به صورت مستقیم از تو عذرخواهی کنم. من اشتباه کردم و حق انجام چنین کاری را نداشتم. من خجالت زده‌ هستم و این کار نشان‌دهنده مردی که می‌خواهم باشم نبود. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت وجود ندارد.»

ویل اسمیت در ادامه پست خود نیز به صورت رسمی از آکادمی، دست‌اندرکاران مراسم و بینندگان اسکار عذرخواهی کرد. جالب است بدانید، آکادمی اسکار نیز در واکنش به این اتفاق عضویت ویل اسمیت را به حالت تعلیق در آورد. اما جایزه اسکار او را پس نگرفت.

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک واکنش‌های زیادی در بین هنرمندان و مردم داشته است. با این وجود این اتفاق جنجالی در تاریخ مراسم اسکار ثبت شد.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر