قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد؟

جدیدترین سریال محمدحسین مهدویان با بازی جواد عزتی توانسته مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار بگیرد. اما قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد؟

زخم کاری اولین سریال محمدحسین مهدویان، سازنده فیلم ماجرای نیمروز، است. داستان سریال زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری به نویسندگی محمود حسینی زاد است. همچنین، این سریال از تراژدی مکبث نوشته ویلیام شکسپیر نیز اقتباس کرده‌ است.

نویسندگی این مجموعه نیز توسط محمدحسین مهدویان انجام شده است. این سریال مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که مخاطبان را با ماجراهای پرفراز و نشیب مواجه می‌کند.

قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد نمایی از سریال زخم کاری

خلاصه داستان زخم کاری درباره مالک مالکی، با بازی درخشان جواد عزتی، یکی از مدیران شرکت موفقی است که توسط نعمت ریزآبادی، با هنرمندی سیاوش طهمورث، اداره می‌شود. ریزآبادی مالک را مأمور می‌کند که برای یک قرارداد مهم نفتی وارد مذاکره با یک تیم نروژی شود. بعد از عقد قرارداد و پرداخت مبلغ میلیون دلاری این معامله، اتفاقاتی می‌افتد که سرنوشت همه شخصیت‌ها دگرگون می‌شود.

زخم کاری با همکاری پلتفرم VOD فیلیمو تولید و پخش شده است. سریال ایرانی زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در این پلتفرم قرار می‌گیرد که کاربران می‌توانند روزهای جمعه به تماشای این سریال هیجان‌انگیز بنشینند. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک آنلاین فیلیمو، به صورت آنلاین این سریال را تماشا کنند.

سریال زخم کاری چند قسمت است رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا

سریال زخم کاری چند قسمت است؟

بنابر گفته محمدرضا تخت کشیان، تهیه کننده سریال زخم کاری، این مجموعه در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است. لازم به ذکر است، اولین سریال محمدحسین مهدویان از روز جمعه ۱۴ خرداد پخش خود را شروع کرده است. گفتنی‌ است، پلتفرم فیلیمو رده‌بندی سنی ۱۵+ سال را برای پخش این سریال در نظر گرفته است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، مه‌لقا باقری، سیاوش طهمورث، سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی‌فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری از جمله بازیگران سریال زخم کاری هستند. همچنین، مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

* به‌روزرسانی جدید *
بنابر اعلام فیلیمو، قسمت پانزدهم سریال زخم کاری، آخرین اپیزود از این سریال ایرانی خواهد بود. قسمت پایانی زخم کاری روز جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

ارسال نظر