لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 به همراه تاریخ پخش (سری دوم)

در نیمه دوم سال آینده با هجوم فیلم‌های متعدد از مارول و دی سی مواجه خواهیم بود. در این مطلب شما را با سری دوم از بهترین فیلم‌ های اکشن 2022 آشنا می‌کنیم.

لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 به همراه تاریخ پخش (سری دوم)

لیست بهترین فیلم‌ های اکشن 2022

فیلم‌های اکشن همواره جایگاه خاصی بین مخاطبین سینما داشته‌اند. سکانس‌های هیجان‌انگیز این فیلم‌ها آن‌قدر جذاب و دلهره‌آور است که می‌توانند بیننده را ساعت‌ها جلوی تلویزیون میخکوب کنند. حتی در برخی موارد دیده شده که صحنه‌های اکشن، تا حدودی ضعف‌های فیلم‌نامه را نیز پوشانده‌اند. در بخش دوم معرفی فیلم‌ های اکشن 2022 همراه کلیک باشید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های اکشن 2022 به همراه تاریخ پخش (سری اول)

1- فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

تاریخ عرضه: 8 ژوئیه

این فیلم تمرکز بیشتری روی تمدن و مردم سرزمین واکاندا داشته و ادامه داستان پلنگ سیاه (2018) است. کنکاش شخصیت‌های معرفی‌شده در نسخه اصلی و شاید معرفی جانشین اصلی تیچالا داستان واکاندا تا ابد را تشکیل می‌دهند.

لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن و دانای گوریرا از جمله ستارگان فیلم Black Panther: Wakanda Forever بوده و کارگردانی این اثر سینمایی بر عهده رایان کوگلر است.

2- فیلم بلک آدام

تاریخ عرضه: 29 ژوئیه

فیلم های اکشن 2022

فیلم بلک آدام به عنوان یک اسپین آف و در حقیقت دنباله فیلم شزم است. بلک آدام/ تث آدام یکی از شخصیت‌های شرور و ضدقهرمان دنیای دی سی به حساب می‌آید که قدرت خود را از یک جادوگر باستانی گرفته و دشمن قسم‌خورده شزم است.

ژاومه کویت سرا کارگردانی فیلم جدید DC را بر عهده داشته و دواین جانسون در نقش اصلی و سارا شاهی در نقش آیسیس روی صحنه ظاهر می‌شوند.

3- فیلم ایندیانا جونز 5

تاریخ عرضه: 29 ژوئیه

طرفداران فرنچایز هیجانی ایندیانا جونز بالاخره می‌توانند در سال آینده، قسمت پنجم این مجموعه را مشاهده کنند. این فیلم نیز همانند قسمت‌های قبلی، به ماجراجویی‌های ایندی و سفرهای پرخطر او برای پرده‌برداری از اسرار باستانی مربوط می‌شود.

حضور مجدد هریسون فورد اشتیاق وصف‌ناپذیری را در دل طرفداران این مجموعه به وجود آورده است. ایندیانا جونز 5 به کارگردانی جیمز منگولد و نقش‌آفرینی آنتونیو باندراس، بدون شک به یکی از بهترین فیلم‌ های اکشن 2022 تبدیل خواهد شد.

4- فیلم فلش

تاریخ عرضه: 4 نوامبر

فیلم‌ های اکشن 2022 

بری آلن (فلش) تصمیم می‌گیرد تا به گذشته سفر کرده و جلوی قتل مادرش را بگیرد. ظاهرا همه‌چیز بر وفق مراد است، تا اینکه با رخداد اثر پروانه‌ای، آینده آلن کاملا تغییر پیدا می‌کند (مثلا بتمن کشته می‌شود!)

فیلم فلش با حضور ازرا میلر و بن افلک، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های اکشن 2022 به حساب می‌آید و کارگردانی آن بر عهده اندی موسکیتی است.

همچنین بخوانید: فیلم های ترسناک تابستان 2021

5- فیلم مارولز

تاریخ عرضه: 11 نوامبر

فیلم آینده The Marvels داستان سه ابرقهرمان زن یعنی کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و خانم مارول است. احتمالا بخشی از فیلم‌نامه محصول آینده استودیوی مارول، به رابطه پیچیده بین رمبو و کاپیتان مارول ربط داشته باشد.

فیلم مارولز به کارگردانی نیا داکوستا ساخته شده و بری لارسون، تیونا پریس و ایمان ولانی ستارگان اصلی آن هستند.

6- فیلم کرید 3

تاریخ عرضه: 23 نوامبر

قسمت سوم فرنچایز کرید درباره بازگشت آدونیس کرید به عرصه رقابت و مبارزات است. هنوز جزئیات خاصی درباره داستان اصلی منتشر نشده، ولی به نظر می‌رسد کار کرید با سیلوستر استالونه به پایان رسیده است.

ایفای نقش اصلی و همین‌طور کارگردانی فیلم Creed III بر عهده مایکل بی جوردن است.

7- فیلم آواتار 2

تاریخ عرضه: 16 دسامبر

جیک سالی و نیتری حالا تشکیل خانواده داده‌اند و هر کاری می‌کنند تا در کنار یکدیگر بمانند. با این حال، خانه را ترک می‌کنند تا مناطق پاندورا را مورد بررسی و کاوش قرار دهند. با ظهور مجدد یک تهدید باستانی، جیک باید به نبردی سخت با انسان‌ها تن دهد.

فیلم Avatar 2 با نقش‌آفرینی بازیگران مطرح سینما از جمله سم ورثینگتون ، زوئی سالدانیا و کیت وینسلت بدون شک یکی از بهترین فیلم‌ های اکشن 2022 به حساب می‌آید که توسط کارگردان بزرگ، جیمز کامرون ساخته شده است.

8- فیلم آکوامن و پادشاهی گم شده

تاریخ عرضه: 16 دسامبر

فیلم‌ های اکشن 2022 

همان‌طور که از نام فیلم پیداست، می‌توان حدس زد که داستان اصلی حول آتلانتیس، همان سرزمین گمشده معروف می‌گردد. در قسمت اول فیلم Aquaman تعریف می‌شود که آتلانتیس در هنگام تشکیل شورای پادشاهان هنوز وجود داشته، اما منجر به باعث ناپدید شدن این سرزمین افسانه‌ای می‌گردد.

جیمز ون کارگردان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بوده و امبر هرد، جیسون ماموآ، پاتریک ویلسون و نیکول کیدمن از جمله بازیگران اصلی در این فیلم هستند.

9- فیلم جنگ جهانی سوم

تاریخ عرضه: 2 سپتامبر

این فیلم، آینده جهان را در قرن 21 نشان می‌دهد. جنگ جهادی آمریکا به پایان می‌رسد و دومین جنگ سرد روسیه جایگزین آن می‌شود، چین دچار یک بحرانی داخلی گسترده خواهد شد، مکزیک به عنوان یک قدرت مهم جهانی ظهور خواهد کرد، جنگ جدیدی در اواسط قرن بین آمریکایی‌ها و کشورهای اروپای شرقی رخ می‌دهد، اما در مقیاس کوچک و کشته‌های کم و غیره.

فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی سم ریمی، اقتباسی از رمان پرفروش جورج فریدمن به نام صد سال بعدی: پیش‌بینی قرن بیست و یکم بوده و بازیگران آن هنوز معلوم نیستند.

10- فیلم پروژه ایکس

تاریخ عرضه: 30 دسامبر

یلم‌ های اکشن 2022 

هنگامی‌که پالایشگاه نفت تحت کنترل چین در موصل عراق مورد حمله قرار می‌گیرد، یک پیمانکار امنیتی خصوصی باید کارگران شرکت نفت را از منطقه خارج کند. وی به زودی می‌فهمد که نقشه اصلی مهاجمین، سرقت ثروت نفت است و تصمیم می‌گیرد تا با کمک یک تفنگدار سابق آمریکایی، از اجرای نقشه جلوگیری کند.

فیلم Project X به کارگردانی اسکات وا ساخته شده و جکی چان به عنوان نقش اصلی در آن بازی می‌کند.

ارسال نظر