بازگشت جروم در فصل چهارم سریال گاتهام تایید شد

رسانه کلیک – تصویری در فضای مجازی قرار گرفته است که طبق آن، بازگشت شخصیت شرور جروم به فصل چهارم سریال گاتهام تایید می‌شود.

بازگشت جروم در فصل چهارم سریال گاتهام تایید شد

بازیگر شخصیت شرور جروم، کامرون مانهن، تصویری در فضای مجازی منتشر کرده است که بازگشت وی به فصل چهارم سریال گاتهام را تایید می‌کند.

پس زمینه عکس او شبیه به پشت صحنه یک سریال است، اما آنچه جلب توجه می‌کند وجود یک صندلی با نام جروم است. جروم والسکا، یکی از شرورترین شخصیت‌های معرفی شده در سریال گاتهام است که کامرون مانهن نقش او را ایفا می‌کند.

جروم در فصل اول سریال، اپیزود «پیشگوی کور» به بینندگان و علاقه‌مندان معرفی شد. در فصل دوم نیز جروم تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور داستان شد. البته در انتهای فصل دوم شاهد مرگ جروم بودیم.

فصل سوم گاتهام با سورپرایزی همراه بود که طرفداران این سری را شوکه کرد. جروم در یکی از اپیزودها دوباره به زندگی بازگشت تا به جمع شخصیت‌های شرور سریال بپیوندد.

با آغاز فصل چهارم سریال گاتهام، سرنوشت جروم نامشخص بود. در برخی از گزارش‌ها، جروم را پیش درآمدی برای شخصیت جوکر دانسته بودند. این موضوع تاحدودی منطقی به نظر می‌رسد.

در کنار اینکه شخصیت جروم به جوکر شباهت بسیاری دارد در فصل سوم شاهد کنده شدن و پیوند دوباره پوست صورت جروم به صورتش بودیم. این موضوع در کامیک‌بوک‌ها نیز برای جوکر اتفاق افتاده بود.

فصل چهارم سریال گاتهام

فصل چهارم سریال گاتهام در حال حاضر از شبکه فاکس پخش می‌شود. از بازیگران این سریال می‌شود به بنجامین مک‌کنزی در نقش جیمز گوردن، دونال لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مزوز در نقش بروس وین (بتمن)، رابین لرد تیلور در نقش اوسوالد کابلپات (پنگوئن) و شان پرتوی در نقش آلفرد اشاره کرد.

منبع: cbr

ارسال نظر