بهترین فیلم های 2021 جهان که شما را پای نمایشگر میخکوب می‌کنند

در آستانه ورود به سال میلادی جدید هستیم و بد نیست در روزهای باقی مانده، نگاهی به بهترین فیلم های 2021 انداخته و لذت تماشای آن‌ها را به خود هدیه دهیم.

بهترین فیلم های 2021 جهان که شما را پای نمایشگر میخکوب می‌کنند

بهترین فیلم های 2021

با شروع کرونا در سال 2020 دنیا با یک شوک بزرگ رو‌به‌رو شد. صنعت سینما افت قابل‌ملاحظه‌ای را تجربه کرد و تولید اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها به تأخیر افتاد. بسیاری از فیلم‌ها آن‌طور که باید به نتیجه نرسیدند و به همین خاطر، عرضه آن‌ها به آینده موکول شد.

اما با بهبود شرایط در سال 2021 و آغاز واکسیناسیون، روال کارها به‌تدریج مثل قبل شد. خوشبختانه در سال جاری شاهد اکران فیلم‌های بیشتری نسبت به سال 2020 بودیم.

مارول و دی سی بیکار ننشسته و آثاری مثل «بیوه سیاه»، «شانگچی و افسانه 10 حلقه» و «جوخه انتحار» را به هواداران خود عرضه کردند. فیلم‌های مورد انتظاری مثل «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» و «سریع و خشمگین 9» را نیز نباید فراموش کرد.

در این میان برخی آثار سینمایی توانستند از همه نظر موردتوجه بینندگان قرار گرفته و تحسین آن‌ها را برانگیزند. در ادامه با کلیک همراه باشید تا 10 مورد از بهترین فیلم های 2021 را با یکدیگر مرور کنیم.

فیلم Nobody

بهترین فیلم ‌های 2021

بدون شک یکی از بهترین فیلم های 2021 که مورد استقبال گرم منتقدین و بینندگان قرار گرفته، Nobody است. فیلم هیچ‌کس، داستان شخصیتی به نام هاچ منسل را به تصویر می‌کشد. یک شب دو سارق به منزل او حمله کرده و هاچ نمی‌تواند از خود و خانواده‌اش دفاع کند. اما این شکست تبدیل به فرصتی می‌شود که هاچ از پوسته بی‌آزار خود بیرون آمده و ذات قاتل و خشمگین خود را نشان دهد.

فیلم C'mon C'mon

جانی یک روزنامه‌نگار رادیویی است که به نقاط مختلف کشور سفر کرده و با بچه‌ها درباره افکار آن‌ها نسبت به دنیا و آینده‌شان مصاحبه می‌کند. در یکی از روزها، جانی مسئول نگهداری از برادرزاده‌اش می‌شود و او را با خود به سفرهای کاری می‌برد. جسی جوان دیدگاه عمویش را در مورد زندگی تغییر می‌دهد و احساسات او را بیدار می‌کند.

فیلم Cruella

بهترین فیلم ‌های 2021

«کروئلا» یکی از بهترین فیلم های 2021 بود که توانست بلافاصله پس از اکران، مخاطبان بسیاری پیدا کند. این فیلم داستان زندگی یکی از شخصیت‌های قدیمی و شرور دیزنی به نام کروئلا دویل (اما استون) و ماجرای حساسیت بیش از حد او به سگ‌های خالدار را به تصویر می‌کشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021 که حتما باید ببینید

فیلم Nightmare Alley

یک مرد جاه‌طلب که استعداد عجیبی در گول زدن مردم دارد، با یک روان‌پزشک زن ارتباط برقرار می‌کند که حتی از او نیز خطرناک‌تر و مرموزتر است. در این فیلم ستارگان بزرگی همچون بردلی کوپر و کیت بلانشت روی صحنه رفته‌اند.

همچنین بخوانید: لیست پرهزینه ترین فیلم های خارجی

فیلم No Time To Die

دنیل کریگ برای پنجمین و آخرین بار در نقش مأمور 007 ظاهر شده تا با یکی از شرورترین تبهکاران تاریخ جیمز باند مبارزه کند. فیلم «زمانی برای مردن نیست» با چند ماه تأخیر اکران شد، اما توانست محبوبیت بسیاری به دست آورده و به یکی از بهترین فیلم های 2021 مبدل گردد.

فیلم The Last Duel

بهترین فیلم ‌های 2021

فیل تاریخی درام The Last Duel، داستان آخرین دوئل قانونی در فرانسه را به تصویر می‌کشد؛ یعنی زمانی که پادشاه چارلز ششم از سرباز خود و شوالیه‌ای به نام ژان دِ کاروژ (مت دیمون) می‌خواهد با انجام یک دوئل جانانه به اختلافات خود خاتمه دهند.

فیلم Dune

بهترین فیلم ‌های 2021

فیلم سینمایی «تلماسه» حتی چند هفته قبل از اکران رسمی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بود. پل آتریدس (تیموتی شالامی) جوان باهوش و بااستعدادی است که برای تضمین آینده خانواده و مردم سرزمینش به یک سیاره دوردست سفر می‌کند؛ مکان مخوفی که همه سال‌هاست انتظار او را می‌کشند. این فیلم به عنوان بهترین فیلم درام یکی از نامزدهای گلدن گلوب 2022 شده است.

فیلم Red Notice

Red Notice

یک مأمور FBI «دوین جانسون» با بزرگ‌ترین دزد آثار هنری جهان (رایان رینولدز) همدست می‌شود تا یک مجرم تحت تعقیب دیگر (گل گدوت) را دستگیر کند. فیلم اکشن کمدی Red Notice تنها چند روز پس اکران، رکورد پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس را جابجا کرد.

فیلم House of Gucci

بهترین فیلم ‌های 2021

فیلم «خانه گوچی» به ماجرای مرگ مرموز مائوریتزیو گوچی، بزرگ خاندان و مؤسس برند گوچی می‌پردازد. آل پاچینو، آدام درایور، لیدی گاگا، جرد لتو و سلما هایک تنها چند تن از ستارگان حاضر در این فیلم هستند.

به نظر شما جای کدام اثر در فهرست بهترین فیلم های 2021 خالی است؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر