حضور جیسون موموآ در فیلم سریع و خشمگین

خبر جدیدی به تازگی در حساب توییتر رسمی فرنچایز سریع و خشمگین منتشر شده که به حضور جیسون موموآ در قسمت دهم اشاره می‌کند.

حضور جیسون موموآ در فیلم سریع و خشمگین

جیسون موموآ در فیلم سریع و خشمگین

توییت جدیدی در حساب کاربری @TheFastSaga نوشته شده که به پیوستن جیسون موموآ به فرنچایز سریع و خشمگین (Fast and Furious) اشاره می‌کند. ظاهرا این بازیگر محبوب قرار است در قسمت دهم وارد صحنه شود.

پوستر منتشرشده به همراه این توییت، جیسون را با یک لباس رسمی و پاپیون مشکی نشان می‌دهد که در برابر یک پس‌زمینه با رنگ سفید، قرمز و آبی ایستاده است. هنوز مشخص نیست که موموآ با چه نقشی در F10 حضور پیدا می‌کند و آیا دشمن یا دوست خانواده دومینیک تورتو خواهد بود.

جیسون موموآ در سریع و خشمگین

گفته می‌شود قسمت‌های دهم و یازدهم فیلم سریع و خشمگین ، حماسه این فرنچایز را به پایان می‌رسانند. قسمت نهم Fast and Furious در ماه ژوئن سال جاری اکران شد و توانست به فروش ناخالص 726 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست پیدا کند.

از لحاظ فروش، قسمت 9 سریع و خشمگین با درآمد 209 میلیون دلار در رتبه ششم قرار می‌گیرد. سریع و خشمگین 7 با درآمد 353 میلیون دلار در جایگاه نخست نشسته است.

پس از به پایان رسیدن فرنچایز سریع و خشمگین، احتمال می‌رود ساخت قسمت‌های بعدی اسپین آف هابز و شاو (2019) با نقش‌آفرینی دوئین جانسون و جیسون استاتهام ادامه پیدا کند.

طبق گزارش‌های متعدد، قسمت دهم سریع و خشمگین در سال 2023 به نمایش درمی‌آید. به غیر از جیسون موموآ، حضور وین دیزل و ناتالی امانوئل نیز در این فیلم قطعی شده است.

ارسال نظر