جیمز باند بعدی یک زن است

فیلم جیمز باند No Time to Die اواخر این ماه اکران می‌شود. خداحافظی با دانیل کریگ که 5 بار در نقش جاسوس 007 ظاهر شده بود، این سوال را ایجاد کرد که جیمز باند بعدی کیست؟ جیمز باند بعدی یک زن است.

جیمز باند بعدی یک زن است

مشخص نیست تهیه‌کنندگان فیلم بعدی جیمز باند باید به حرف چه کسانی توجه کنند. افرادی هستند که می‌خواهند جیمز باند بعدی یک زن باشد. و با اینکه یک زن می‌تواند به راحتی نقش جیمز باند را بازی کند، همچنان افراد دیگری تاکید دارند این شخصیت باید مرد باشد.

دانیل کریگ اظهار داشته که باید نقش‌های مهم دیگری برای حضور زنان رنگین پوست بوجود بیاید. اما از اینکه یک زن رنگین پوست نقش جیمز باند را به عهده بگیرد، تردید دارد.

جیمز باند بعدی یک زن است

لشانا لینچ

برای اولین بار در فیلم بعدی جیمز باند، شماره 007 به یک جاسوس زن واگذار می‌شود. از سال 1962 چندین بازیگر مشهور نقش جیمز باند را بر عهده داشته‌اند اما اینبار قرار است این جاسوس محبوب یک زن باشد.

لشانا لینچ، جیمز باند جدید است

لشانا لینچ به تازگی در هارپرز بازار (ماهنامه‌ی مد زنان آمریکا) معرفی شده است. پس از محکومیت جیمز باند به تبعید، این بازیگر نقش مامور 007 را به عنوان نومی بازی می‌کند.

لشانا لینچ بازیگر بریتانیایی تبار جامائیکایی که در فیلم Captain Marvel در کنار آنا بودن و رایان فلک بازی کرد، ستاره فیلم No Time to Die ، فیلم جدید باند خواهد بود.

ارسال نظر