فیلم The Suicide Squad در اصل پایان تیره و تاری دارد

طبق گفته‌های جیمز گان در مصاحبه اخیر خود، پایان اصلی فیلم The Suicide Squad متفاوت و تاریک‌تر از چیزی است که افراد نظاره‌گر آن بوده‌اند.

فیلم The Suicide Squad در اصل پایان تیره و تاری دارد

فیلم The Suicide Squad

فیلم جوخه انتحاری با سرانجام تاریک‌تری نسبت به چیزی که عرضه شده، به پایان می‌رسد. اولین فیلم Suicide Squad در سال 2016 به نمایش گذاشته شد و توانست به موفقیت قابل قبولی دست یابد.

به دنبال این موفقیت، استودیو وارنر بروز تصمیم گرفت تا فعالیت در دنیای تعمیم‌یافته DC را ادامه دهد و تغییراتی را در داستان‌های اصلی به وجود آورد.

جوخه انتحاری داستان مجموعه‌ای از مجرمین خطرناک و البته زبردست را به تصویر می‌کشد که در کنار یکدیگر، نیروی ویژه X را تشکیل می‌دهند. در فیلم جدید، آن‌ها به جزیره‌ای در آمریکای جنوبی فرستاده می‌شوند تا یک آزمایشگاه نازی را از بین برده و جهان را نجات دهند.

هارلی کوئین (با هنرنمایی مارگو رابی)، بلاداسپورت (ادریس البا) و پیس میکر (جان سینا) از جمله اعضای جوخه انتحاری هستند.

جیمز گان تاکنون با ابرقهرمان‌های بسیاری کار کرده است. قسمت‌های اول و دوم (و احتمالا سوم) نگهبانان کهکشان مارول در کارنامه درخشان این کارگردان بزرگ قرار دارند.

جیمز گان در مصاحبه اختصاصی با رسانه خبری THR (هالیوود ریپورتر) درباره تجربه کاری خود روی پروژه‌های اخیر صحبت کرده است. استودیوی وارنر بروز به گان اجازه داده تا داستان را طبق سلیقه خود پیش برد.

ظاهرا گان سعی کرده تا خط داستانی را تغییر ندهد، اما پایانی که در فیلم به بینندگان نشان داده شده، کمی تاریک‌تر نسبت به پایان اصلی است. متأسفانه گان در مصاحبه خود به جزئیات مربوط به پایان اصلی اشاره‌ای نکرد.

فیلم‌های DCEU هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ داستانی، تاریک‌تر از فیلم‌های MCU هستند.

در برهه‌ای از تاریخ سینما، ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی R-rated (مناسب برای بزرگ‌سالان با محتوای رکیک و خشونت‌آمیز) چندان مورد استقبال قرار نمی‌گرفت. اما با عرضه آثار موفقی همچون ددپول و جوخه انتحاری، فیلم‌های R-rated مجددا هواداران خاص خود را به دست آوردند.

البته مارول نیز گاه و بی گاه صحنه‌های تاریکی را به نمایش می‌گذارد، اما دی سی استاد این کار است. تصمیم وارنر بروز جهت نمایش محتوای تاریک‌تر، به تأثیرگذاری و بازخورد ناشی از خشونت موجود در فیلم The Suicide Squad بستگی دارد.

ارسال نظر