تماشا کنید | خداحافظی تلخ دنیل کریگ با جیمز باند

به تازگی ویدئوی کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده که دنیل کریگ ستاره سری فیلم‌های جیمز باند را در حال خداحافظی با نقش مأمور 007 و عوامل فیلم «زمانی برای مردن نیست» نشان می‌دهد.

تماشا کنید | خداحافظی تلخ دنیل کریگ با جیمز باند

خداحافظی دنیل کریگ با جیمز باند

اخیرا ویدئوی کوتاهی از خداحافظی دنیل کریگ با دست‌اندرکاران جدیدترین فیلم جیمز باند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که قلب هواداران سینما را به درد آورده است. در این ویدئو کریگ را می‌بینیم که در حالی که سعی می‌کند بغض خود را در گلویش نگه دارد، از احساسش درباره فیلم و مأمور 007 می‌گوید و از عوامل فیلم تقدیر و تشکر می‌کند.

ظاهرا این ویدئو سال 2019 و پس از ضبط آخرین سکانس فیلم «زمانی برای مردن نیست» گرفته شده، اما تنها چند ساعت است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ویدئوی 25 ثانیه‌ای و بخش‌هایی از صحبت دنیل کریگ را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بسیاری از افرادی که در اینجا حضور دارند، در پنج فیلم با من همکاری کرده‌اند. می‌دانم تا کنون چیزهای بسیاری از آنچه من درباره این فیلم‌ها (سری جیمز باند) فکر می‌کنم گفته شده، اما من واقعا از تک‌تک لحظات حضورم در آنها لذت بردم؛ به ویژه در این فیلم (زمانی برای مردن نیست)؛ چون هر روز که از خواب بیدار می‌شدم این شانس را داشتم تا با شما همکاری کنم و این یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی من تا به امروز است.

دنیل کریگ طی سال‌های اخیر موفق شد در 5 مورد از فیلم‌های جیمز باند حضور داشته باشد. بنابراین خداحافظی با نقش مأمور 007 و عوامل فیلم قطعا کار ساده‌ای برای او نبوده است. در پایان این را هم اضافه کنیم که شان کانری و راجر مور نیز هر کدام در 7 فیلم جیمز باند به ایفای نقش پرداخته‌اند و از این نظر رکورددار هستند.

همچنین تماشا کنید: تریلر بین المللی فیلم No time to die

حجم ویدیو: 477.83K | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 | دانلود ویدیو
ارسال نظر