درگذشت زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران

رسانه‌های مختلف از درگذشت زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سن ۴۳ سالگی خبر می‌دهند.

درگذشت زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران

زهره فکور صبور شب گذشته و در سن 43 سالگی درگذشت.

به گزارش ایسنا، هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع آگاه، این بازیگر ساعت در ساعت 8 شب گذشته به بیمارستان منتقل شده، اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت این بازیگر، فقدان زهره فکور صبور را به خانواده او و جامعه هنری تسلیت گفته است. برخی بازیگران هم با انتشار پست‌هایی جداگانه، از دست دادن دوست و همکار خود را اعلام و تاثرشان را از این اتفاق ابراز کرده‌اند.

فکور صبور در سریال‌هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روزگار جوانی»، «دردسرهای عظیم» و... ایفای نقش کرده بود. او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

این بازیگر ساعاتی قبل از درگذشتش ویدیویی از حضور در یک برنامه تلویزیونی منتشر کرد که در آن گفته بود اگر به گذشته برگردد، اصلا بازیگری را انتخاب نمی‌کند.

این بازیگر که این ویدیو را ۲۰ ساعت پیش از مرگ در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در پاسخ به پرسش مجری برنامه «زنده‌رود» سیمای اصفهان که از او درباره برگشتن به گذشته و انتخاب مجدد بازیگری پرسیده بود، اظهار کرده بود: «اگر به گذشته برگردم اصلا بازیگر نمی‌شوم. خدا را شکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد، اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم.»

وی گفته بود: «اگر هم روزی بچه‌دار شوم، هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم وارد این حرفه شود و ترجیح می‌دهم زندگی عادی داشته باشد.»

ارسال نظر