سانسور عجیب برنامه پیشگو | مصاحبه بدون یک نمای نزدیک از الناز حبیبی

جدیدترین قسمت از برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی حواشی عجیبی داشت. در این قسمت الناز حبیبی به عنوان مهمان برنامه حضور داشت. اما در طول برنامه هیچ نمای نزدیکی از این بازیگر نشان داده نشد.

سانسور عجیب برنامه پیشگو | مصاحبه بدون یک نمای نزدیک از الناز حبیبی

سانسور عجیب برنامه پیشگو

نماوا مدتی است یک برنامه گفتگو محور با اجرای پژمان جمشیدی را در پلتفرم خود پخش می‌کند. برنامه پیشگو با حضور هنرمندان و ورزشکاران نامی کشور، پرسش و پاسخ متفاوتی را برای مخاطبین فراهم کرده است. با وجود اینکه این برنامه سعی کرده مصاحبه متفاوتی را ارائه دهد، اما بعضی اوقات حواشی عجیبی را تجربه کرده است.

در آخرین قسمتی که از برنامه پیشگو منتشر شد، شاهد اتفاق عجیب و بی‌سابقه‌ای بودیم. در این قسمت، الناز حبیبی به عنوان مهمان برنامه حضور داشت. اما در طول برنامه یک نمای بسته از این بازیگر بی‌حاشیه سینمای ایران نشان داده نشد. این روند تا پایان برنامه پیش رفت و در آخر برنامه با یک نمای کمی نزدیک‌تر، مهمان برنامه خود را نشان مخاطبان داد.

نمایش الناز حبیبی از نمای دور نمایش الناز حبیبی از نمای دور

به گفته برخی از عوامل برنامه پیشگو، گفت و گوی الناز حبیبی مدت‌ها طول کشید تا اجازه پخش بگیرد. نحوه پخش به شدت سخت‌گیرانه ساترا و سانسورهای بی‌موردی که روی آثار شبکه نمایش خانگی اعمال کرده است؛ باعث شده عوامل سینما نسبت به این محدودیت‌ها اعتراض شدیدی کنند.

اتفاق عجیبی که در قسمت ۱۹ برنامه پیشگو با حضور الناز حبیبی رخ داد، موجب شد امین تارخ نسبت به نحوه پخش این برنامه انتقاد کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیان کرد: «مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر…
ای کاش حداقل نام میهمان زیرنویس می‌شد. چرا که چهره ایشان را مطلقاً ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!
آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی‌حاشیه است.
می‌‌توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»

الناز حبیبی پیشگو مصاحبه الناز حبیبی بدون حتی یک نمای نزدیک

سانسورهای سخت‌گیرانه ساترا بر شبکه خانگی

ماجرای سانسورها و محدودیت‌های بی‌مورد ساترا مدت‌ها است که حواشی زیادی ایجاد کرده است. سریال‌های زخم کاری، خاتون،‌ میدان سرخ و قبله عالم از گزند سانسورهای ساترا در امان نبوده‌اند. ساترا یکی از دفاتر زیر نظر صدا و سیما است که از سال گذشته مدیریت شبکه خانگی را بر عهده گرفته است.

مدیریتی که در واقع به رقیب شبکه نمایش خانگی سپرده شده است. سازمان صدا و سیما در چند سال گذشته ناتوانی خود در ارائه آثار نمایشی با کیفیت به خوبی ثابت کرده است. عدم برنامه‌ریزی و پخش سریال‌های تکراری این سازمان، سوءمدیریت صدا و سیما را بر همگان نمایان کرده است.

حالا با این روند، رسانه ملی قصد دارد فرمول شکست خورده خود را بر صنعت نوپای شبکه نمایش خانگی هم اجرا کند. امیدواریم با درایت وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیریت شبکه نمایش خانگی از ساترا گرفته شود تا شاهد پیشرفت این شبکه نوپا باشیم.

نظر شما درباره سانسور عجیب برنامه پیشگو چیست؟ آیا شما این قسمت از برنامه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر