پس از تماشای فصل آخر سریال مردگان متحرک منتظر چه چیزهایی باشیم؟

فصل آخر سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک بیستم مرداد از شبکه AMC به نمایش در می‌آید. اما شاید خبر ساخت اسپین آف های متعدد هواداران را بیشتر هیجان‌زده کرده است.

پس از تماشای فصل آخر سریال مردگان متحرک منتظر چه چیزهایی باشیم؟

پایان سریال مردگان متحرک و ظهور اسپین آف ها

فصل پایانی سریال The Walking Dead در کمتر از یک ماه دیگر پخش می‌شود. شبکه AMC به تازگی تریلر کوتاهی از این مجموعه 24 قسمتی را منتشر کرده و ضمن پرداختن به جزئیات داستان، از بازگشت لیلا روبینز و جاش همیلتون به سریال خبر داده است. این دو به ترتیب نقش فرماندار پاملا میلتون و لنس هورنزبی را بازی می‌کنند.

سريال مردگان متحرک سال آینده به اتمام می‌رسد اما ظاهرا AMC قصد دارد اسپین آف این مجموعه پرطرفدار را نیز سال 2023 روی آنتن بفرستد. داستان اسپین آف بیشتر روی دو تن از کاراکترهای محبوب یعنی دریل دیکسون و کارل پلیتر متمرکز است.

دو اسپین آف Fear The Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond که به ترتیب در سال‌های 2015 و 2020 به نمایش در آمده‌اند، اکتبر امسال آماده پخش می‌شوند. جفری دین مورگان، هنرپیشه نقش نیگان نیز در مصاحبه‌های اخیر خود به ساخت یک اسپین آف جدید با محوریت این کاراکتر اشاره کرده است.

اما علاقه شدید افراد به سریال و موفقیت آن باعث شده تا عوامل، پروژه ساخت سه‌گانه The Walking Dead را نیز کلید بزنند. ستاره این فیلم‌ها اندرو لینکلن، هنرپیشه نقش ریک گرایمز بوده که تا کنون در 122 قسمت از سریال حضور یافته است.

فصل یازدهم سریال مردگان متحرک 11 اوت 2021 (بیستم مرداد) از شبکه AMC پخش می‌شود.

ارسال نظر