ایده عجیب جیمز گان برای فیلم جوخه انتحاری

جیمز گان ایده عجیبی برای داستان فیلم The Suicide Squad خود داشت؛ رویارویی ابرشرورها با یک ابرقهرمان محبوب و قدرتمند!

ایده عجیب جیمز گان برای فیلم جوخه انتحاری

فیلم جوخه انتحاری با داستانی عجیب!

همانند هر فیلم دیگری، جوخه انتحاری نیز پیش از ورود به فاز ساخت متحمل تغییرات و تصمیمات متعددی شده است. ظاهرا جیمز گان قرار بوده تیم اشرار معروف را به جنگ علیه یکی دیگر از ابرقهرمان‌های دنیای DC یعنی سوپرمن بفرستد!

فیلم جدید جوخه انتحاری گان به تازگی به نمایش درآمده و با واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شده است. این فیلم توانسته به امتیاز 96% راتن تومیتوز دست پیدا کند. هواداران دی سی جنبه‌های اکشن، طنز و همین‌طور شخصیت‌های نیروی ویژه ایکس را مورد ستایش قرار داده‌اند.

سوپرمن از مدت‌ها پیش (سال 1938) وارد دنیای دی سی شده و تاکنون کتاب‌های کامیک، سریال‌ها و فیلم‌های متعددی حول این کاراکتر فرازمینی ساخته شده است. این ابرقهرمان محبوب مسیر طولانی را تا به امروز پیموده و گفته می‌شود ریبوت فیلم اصلی با تهیه‌کنندگی جی جی ابرامز در راه است.

بازیگر نقش سوپرمن در ریبوت آینده فعلا مشخص نیست، اما هنری کویل در فیلم‌های اخیر سوپرمن به خوبی توانسته حرکات، ابهت، قدرت و توانایی این قهرمان بزرگ را به تصویر بکشد.

گان در مصاحبه‌ای با رسانه خبری آلمانی Filmstarts به نقشه خود برای رویارویی جوخه انتحاری و سوپرمن اشاره کرد. ظاهرا تیم اشرار قرار بوده با مرد پولادین مبارزه کند. البته داستانی پشت این ایده مبهم نبود و جوخه باید به دلیلی نامشخص سوپرمن را می‌گرفت! چرا اشرار دی سی باید با قوی‌ترین ابرقهرمان زنده روی کره زمین مبارزه می‌کردند؟ شاید سوپرمن تحت کنترل فرد خاصی درآمده بود؟ معلوم نیست!

همچنین بخوانید: فیلم The Suicide Squad در اصل پایان تیره و تاری دارد!

البته رویارویی جوخه با سوپرمن بدون شک طرفداران را هیجان‌زده می‌کرد. با توجه به امتیاز R در فیلم The Suicide Squad احتمالا چهره‌ای از سوپرمن به مخاطبین نشان داده می‌شد که هرگز نظیر آن را ندیده‌اند. ناگفته نماند که کاراکترهای زیادی در مواجه با سوپرمن بدون شک جان خود را از دست می‌دادند. دی سی بدون هارلی کوئین؟ نه، ممنون!

از طرف دیگر، فیلم جوخه انتحاری درباره ابرشرورهای DC است و ورود یک ابرقهرمان، خطوط داستانی را مختل می‌کند. در ضمن، سوپرمن به مدت 80 سال وجهه خوبی در ذهن مخاطبین داشته و حضور او در مبارزات خونین و کشتن ابرشرورهای دوست‌داشتنی اصلا مطلوب هواداران نیست.

شما از ایده گان در خصوص رویارویی سوپرمن با ابرشرورهای دی سی در فیلم The Suicide Squad استقبال می‌کردید؟ دوست دارید چنین فیلمی ساخته شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر