فیلم سینمایی رد پای آبی ساخته می‌شود | تجدید دیدار با کارتون خاطره‌انگیز

پارامونت تصمیم به ساخت فیلم سینمایی رد پای آبی بر اساس کارتون معروف آن گرفته است. این خبر باعث خوشحالی هواداران این مجموعه که حالا بزرگسال هستند، شده است.

فیلم سینمایی رد پای آبی ساخته می‌شود | تجدید دیدار با کارتون خاطره‌انگیز

رد پای آبی دوباره برمی‌گردد تا این بار سرنخ‌هایش را روی صفحه سینما دنبال کند.

کارتون رد پای آبی با نام اصلی «سرنخ‌های آبی» (Blue's Clues) که نخستین بار در سال 1996 ساخته شد، در دهه هشتاد از شبکه دو تلویزیون ایران هم پخش شد و خیلی زود به کارتون محبوبی تبدیل شد که خیلی از جوانان 20 تا 30 ساله امروزی با آن خاطره دارند.

در فصل اول رد پای آبی، استیو مجری برنامه همراه با سگش آبی، در خانه شاد، رنگارنگ و انیمیشنی خود زندگی می‌کرد. در شروع هر قسمت یک پاکت نامه به نشانی خانه ارسال و توسط صندوق پست گویای خانه به دست استیو و آبی می‌رسید و این شروع معمای هر قسمت می‌شد؛ معمایی که استیو باید با کمک مخاطبان برنامه و از طریق پیدا کردن رد پاهای آبی روی وسایل خانه، آن‌ها را حل می‌کرد.

پس از آن در سال 2002 استیو به بهانه رفتن به دانشگاه از برنامه جدا شد و موجب شد در سال‌هایی که اینترنت هم هنوز چندان در دسترس نبود، شایعات مختلفی درباره دلیل جدایی‌اش از برنامه، از اعتیاد تا حتی کشته شدنش در میان مخاطبان بپیچد!

با رفتن استیو، برادر فرضی‌اش جو به برنامه آمد و عهده‌دار اجرای آن شد؛ هرچند نتوانست موفقیت و محبوبیت استیو را تکرار کند.

حالا هر سه مجری فصل‌های مختلف برنامه یعنی استیو (استیو برنز که برای مخاطبان ایرانی آشناتر است)، جو (دانوان پتون) و جاش (جاشوا دلاکروز) در کنار یکدیگر در اقتباس سینمایی رد پای آبی توسط شرکت پارامونت پلاس حضور خواهند داشت.

خبر تولید فیلم سینمایی رد پای آبی نخستین بار در سپتامبر 2021 تایید شد؛ زمانی که استیو در ویدیویی که بسیار هم پرمخاطب شد، ظاهر شد و از بیست و پنجمین سالگرد شروع پخش رد پای آبی خبر داد.

در این ویدیوی احساسی استیو گفت با جدا شدنش از برنامه، به دانشگاه رفته و زندگی‌اش را ادامه داده است و این قضیه باعث شده که او و بینندگان برای مدت زیادی یکدیگر را نبینند. او همچنین از مخاطبان برنامه به خاطر کمک‌های ارزشمندی که به او کرده بودند تشکر کرد و گفت در این مدت هرگز آن‌ها را فراموش نکرده است.

فیلم سینمایی رد پای آبی اولین عکس منتشر شده از فیلم سینمایی رد پای آبی

هنوز اطلاعات کمی در مورد فیلم سینمایی رد پای آبی وجود دارد، هرچند اولین تصویر منتشر شده، هر سه مجری را در کنار هم در یک خیابان نشان می‌دهد. هنوز خبری از خود آبی نیست! به نظر می‌رسد در آینده اخبار بیشتری از این فیلم و خلاصه داستان آن اعلام شود.

ارسال نظر