قسمت ۱۲ سریال زخم کاری کی میاد؟

پلتفرم فیلیمو با انتشار اطلاعیه‌ای از تعویق پخش قسمت جدید زخم کاری خبر داد. اما قسمت ۱۲ سریال زخم کاری کی میاد؟ دلیل تعویق پخش سریال چیست؟

قسمت ۱۲ سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت ۱۲ سریال زخم کاری کی میاد؟

جمعه هفته گذشته، داستان سریال زخم کاری به اوج خود رسید و بسیاری از مخاطبان را به وجد آورد. ماجراهای زندانی شدن میثم و آشفتگی مالک و سمیرا لحظات ملتهبی را در قسمت ۱۱ این سریال رقم زد. بیشتر مخاطبان منتظر قسمت جدید سریال زخم کاری هستند تا ببینند چه اتفاقی برای شخصیت‌های این مجموعه می‌افتد.

اما به دلیل شروع ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع)، پلتفرم فیلیمو برای احترام به سوگواران اباعبدالله‌ الحسین، قسمت جدید سریال زخم کاری را به تعویق انداخته است. بنابر اطلاعیه فیلیمو قسمت ۱۲ زخم کاری روز شنبه ۳۰ مرداد در این پلتفرم منتشر خواهد شد.

سریال ایرانی زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. محمد حسین مهدویان این سریال پرمخاطب را کارگردانی کرده است. همچنین، مهدویان نویسنده این اثر بوده است. محمد‌رضا تخت کشیان به عنوان تهیه‌کننده وظیفه تولید زخم کاری را برعهده گرفته است.

جواد عزتی بعد از بازی در چندین فیلم طنز، این بار با پذیرفتن یک نقش جدی و متفاوت، توانایی‌ بالای خود در بازیگری را نشان داده است. رعنا آزادی ور پس از دوری چندساله در عرصه بازیگری، با نقش سمیرا به هنرهای نمایشی بازگشته است. او در سریال زخم کاری نقشی پیچیده و چندبعدی را بسیار درخشان ایفا کرده است.

محمد حسین مهدویان از چهره‌های جدیدی در جدیدترین سریال خود استفاده کرده است. مرتضی امینی‌ تبار و سارا حاتمی بازیگران جوان این مجموعه هستند که برای اولین بار در یک سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. سریال زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. همچنین، این پلتفرم درجه سنی ۱۵+ سال را برای تماشای این سریال در نظر گرفته است.

همچنین در کلیک بخوانید: قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

ارسال نظر