هنری کویل مأمور 007 بعدی می‌شود؟

دنیل کریگ امسال از نقش جیمز باند خداحافظی می‌کند و بسیاری از هواداران دوآتیشه، هنری کویل را برای بازی در نقش مأمور 007 بعدی پیشنهاد کرده‌اند.

هنری کویل مأمور 007 بعدی می‌شود؟

هنری کویل در نقش مأمور 007 بعدی

فیلم جیمز باند جدید با عنوان No Time to Die در آینده نزدیک به نمایش گذاشته می‌شود. دنیل کریگ در پنج سری آخر این مجموعه پرطرفدار در نقش باند ظاهر شده است، ولی دیگر تمایلی به حضور در جیمز باند 2022 ندارد.

بر همین اساس، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند تا نقش جیمز باند را به فرد دیگری بسپارند و ظاهرا هنری کویل یک کاندید عالی و محبوب برای بازی در این نقش است.

البته فرایند یافتن مأمور 007 آینده هنوز به طور رسمی آغاز نشده، ولی بسیاری از هواداران، هنری کویل را به عنوان یک جایگزین مناسب برای دنیل کریگ پیشنهاد کرده‌اند.

به احترام دنیل کریگ، پروسه انتخاب بازیگر بعدی به سال 2022 موکول شده و تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند که امسال، سال کریگ باشد. اما این موضوع باعث نشده که هواداران از پیشنهاد بازیگران مختلف دست بکشند.

ترند آنلاین جدید برای ایفای نقش جیمز باند، هنری کویل است. هزاران نفر از طرفداران این بازیگر کاریزماتیک و خوش‌تیپ (یکی از شروط اصلی جیمز باند بودن) وی را در لباس مأمور 007 به تصویر درآورده و فن آرت های متعددی را به نمایش گذاشته‌اند.

هنری کویل مأمور 007 بعدی

از دیدگاه این هواداران دوآتیشه، هنری کویل به خوبی در قالب جیمز باند قرار گرفته و حتی بهتر از کریگ عمل خواهد کرد.

خبر خوب این‌که سوپرمن دی سی نیز ظاهرا علاقه‌مند به بازی در نقش جیمز باند بوده و در صورت دریافت پیشنهاد، حتما آن را قبول می‌کند. وی در مصاحبه قبلی با گفته بود که در صورت رضایت مایکل ویلسون و باربارا بروکولی (تهیه‌کنندگان جیمز باند)، به طور قطع از این فرصت استفاده خواهد کرد.

در هر صورت، فعلا نمی‌توان در مورد بازیگر بعدی جیمز باند صحبت کرد، چون امسال، سال کریگ است. فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) در تاریخ 8 اکتبر سال جاری روی پرده نقره‌ای می‌رود.

ارسال نظر