معرفی ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال و نام مجریانشان

علی ضیا، احسان علیخانی، رامبد جوان و داریوش فرضیایی از جمله اصلی‌ترین مجریانی هستند که قرار است ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال را اجرا کنند.

معرفی ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال و نام مجریانشان

مجریان ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

لحظه تحویل سال قدیمی و ورود به سال جدید، لحظه‌ای خاص محسوب می‌شود که تقریبا همه‌مان دوست داریم این لحظات را در آرامش و شادی و همراه با آن‌هایی که بیشتر دوستشان داریم، بگذرانیم.

نوروز از قدیمی‌ترین رسم‌های ایرانیان است که همه، با هر فرهنگ و در هر استانی آن را جشن می‌گیرند و گرامی می‌دارند.

تلویزیون هم می‌کوشد در لحظه تحویل سال در کنار مخاطبان باشد و با روی آنتن فرستادن برنامه‌های مناسبتی و ویژه این روز خاص و نیز با دعوت از مجریان و چهره‌هایی که مردم بیشتر دوستشان دارند، در گرامیداشت این حال و هوا سهیم باشد.

کنداکتور دقیق برنامه‌های لحظه تحویل سال معمولا در هفته پایانی سال از سوی روابط عمومی سیما اعلام می‌شود، با این حال رسانه‌ها از مدت‌ها زودتر به دنبال گمانه‌زنی در خصوص این برنامه‌ها و مجریانشان هستند.

امسال علی ضیا، احسان علیخانی، رامبد جوان و داریوش فرضیایی از جمله اصلی‌ترین مجریانی هستند که قرار است ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال را اجرا کنند.

شبکه یک، فرمول یک با اجرای علی ضیا

علی ضیا از جمله مجریان جوان صدا و سیماست که کارش را ابتدا از رادیو و بعد با برنامه‌های ویژه کنکور شبکه سه سیما آغاز کرد و به مرور به یکی از مجریان شاخص تلویزیون تبدیل شد.

ضیا که حالا اصلی‌ترین مجری شبکه یک سیما محسوب می‌شود، چند باری تجربه اجرا در مناسبت‌هایی چون نوروز و یلدا را در کارنامه داشته و حتی خودش این برنامه‌ها را تهیه‌کنندگی کرده است.

ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

این مجری پس از مدتی دوری از آنتن تلویزیون قرار است دوباره با برنامه معروفش، فرمول یک، به شبکه یک سیما برگردد و در نشست خبری این برنامه که اخیرا برگزار شد، از انتخاب چهره سال مردمی در این برنامه هم خبر داده است.

امسال علی ضیا با فرمول یک، اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال این شبکه را عهده‌دار است.

شبکه دو، عمو پورنگی برای تمام سنین

داریوش فرضیایی یا با نام هنری‌اش عمو پورنگ، گرچه از ابتدای دوران فعالیتش برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند، با این حال برای تمام گروه‌های سنی آشنا و محبوب است.

از خبرها این‌طور به نظر می‌رسد که داریوش فرضیایی امسال اجرای برنامه تحویل سال شبکه دو سیما را بر عهده دارد و قرار است در لحظات تحویل سال قدیم به جدید، همراه مخاطبان باشد.

ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

هنوز از جزئیات این برنامه اطلاعات بیشتری داده نشده است و معلوم نیست قرار است همراه همیشگی‌اش در این سال‌ها یعنی امیرمحمد هم همراهش باشد یا نه، اما احتمال حضور او هم در این برنامه، در کنار عمو پورنگ و تهیه‌کننده همیشگی برنامه‌هایش یعنی مسلم آقاجانزاده زیاد است.

شبکه سه، سال تحویل با طعم ماه عسل

احسان علیخانی به اصلی‌ترین چهره در میان مجریان شبکه سه سیما تبدیل شده است. علیخانی که بعد از سال‌ها انتقاد مخاطبان از ماه عسل و محتوای غمگین آن بالاخره به خودش آمد، با این برنامه ویژه لحظات افطار این شبکه خداحافظی کرد تا این بار «عصر جدید»‌ را در قالب اصلی‌ترین برنامه استعدادیابی صداوسیما بسازد و مجری‌گری کند.

ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

در شرایطی که زمان پخش سری جدید عصر جدید و همچنین نام داوران فصل سوم آن (امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی) به تازگی اعلام شده است و قرار است پخش آن را در سال آینده در کنداکتور شاهد باشیم، بی‌راه نیست که علیخانی، چهره‌ای که در این سال‌ها بیشترین سابقه اجرای برنامه‌های نوروزی شبکه سه را در کارنامه‌اش داشته است، مجری ویژه برنامه لحظه تحویل امسال هم بدانیم.

علاوه بر علیخانی، رضا رشیدپور دیگر چهره‌ای محسوب می‌شود که چند سالی است دوباره به شبکه سه سیما برگشته است و بر این اساس شاید این مجری هم در لحظه تحویل سال و یا شب‌های بعد از آن برنامه‌ای تازه روی آنتن داشته باشد.

شبکه پنج، چهره‌های تازه و جوان

شبکه پنج سیما که تا پیش از این به عنوان شبکه تهران هم شناخته می‌شد، مدتی است که از حضور مجریان شاخص که امضای این شبکه تلویزیونی باشند، بی‌بهره بوده است.

این شبکه سال گذشته اجرای ویژه برنامه تحویل سالش را به دو چهره کمتر شناخته شده، یعنی محیا اسناوندی و وحید رونقی سپرد؛ در یک سال دیگر رضا صادقی خواننده برنامه تحویل سال را پذیرفت و همچنین مصطفی امامی و محمد دلاوری هم از جمله مجریانی هستند که امسال در این شبکه اجرای زنده داشته‌اند و ممکن است اجرای ویژه‌برنامه نوروزی این شبکه را بر عهده بگیرند.

شبکه نسیم، عید با طعم خندوانه

خندوانه و مجری آن یعنی رامبد جوان، امسال سال را در شبکه نسیم -البته به صورت غیرزنده و تولیدی- تحویل می‌کنند.

ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

هنوز جزئیات بیشتری از این برنامه و مهمانان آن داده نشده است، اما چیزی که مشخص و قطعی است، حضور رامبد جوان و عروسک جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی است. همچنین به احتمال زیاد به رسم هر ساله و روال برنامه خندوانه، از حضور استندآپ کمدین‌ها هم در این برنامه استفاده خواهد شد.

ارسال نظر